valentinas marinionokas

Bendraukime


Tel.: +37061698989

valentinas@grizliometodas.lt

Grizlio Metodas. PROaktyvus pardavimas 

Kaip pardavinėti efektyviai: be streso, per trumpesnį laiką su maksimaliais rezultatais?

Pagrindinė bet kurio verslo užduotis – parduoti savo prekę (paslaugą).
Kad ir kokį tobulą produktą turi verslas: nėra pardavimų – nėra verslo.

REGISTRUOTIS

 REGISTRUOTIS

Kada ir kur tai BUS?

grizlio metodas

 

Kodėl verta dalyvauti ?

IŠSPRĘSIM problemas:

  • Vadybininkas neatlieka pardavimo funkcijos: nepasiruošęs | sąmoningai pasyvus | dirba ne savo darbus.
  • Mažas naudingo veiksmo koeficientas: nesudaromi sandoriai | dėmesys mažoms vertėms | neišnaudojamas potencialas.
  • Vadybininko vidiniai barjerai: baimė klientams | klaidingi įsitikinimai | kompetencijos stoka.

Gausite ATSAKYMUS:

  • kokie veiksmai sukuria maksimalius rezultatus: gebėsit be streso parduoti daugiau ir per trumpesnį laiką;
  • kaip su klientais rasti bendrą kalbą: išvystysite ją iki sandorio, o vėliau ir iki nuolatinio bendradarbiavimo;
  • 5 principai kaip suprasti, kas iš tikro svarbu klientams: gebėsite parinkti sprendimą už kuri klientas sutiks sumokėti;
  • 6 įtaigaus pasiūlymo principai: labiau sudominsite klientą, jis akivaizdžiai suvoks, kodėl jam reikalinga Jūsų prekė (paslaugą);
  • išmoksite, nešvaistant energijos ir laiko, sėkmingai užbaigti sandorį: užauginsite didesnį sandorių kiekį;
  • atskirsite tariamus ir tikruosius prieštaravimus: gebėsite juos pašalinti – „NE“ paversite į „TAIP“;
  • kas stabdo Jūsų asmeninį progresą: 3 principai, su mažiau pastangų – turėsite daugiau rezultatų.

Jeigu vadybininkas gerai įvaldęs efektyvaus pardavimo žingsnius, elgsenos principus ir taiko juos praktikoje – jis vienodai sėkmingai pardavinės automobilius, bandeles, grožio-sveikatos ir kitas paslaugas, idėjas ar žaliavas verslui. Jam teliks susipažinti su konkrečios prekės ir jos rinkos specifika. Tačiau, kad ir kokia bebūtų prekė – jis užtikrintai pasieks puikių rezultatų pardavimuose.

Kas yra Grizlio Metodas ?

Grizlio Metodas – tai mąstymo ir elgsenos filosofija, kuria sudaro 3 elementai:
1. Aukštas naudingumo koeficientas (tai kas veikia ir tiek kiek būtina, galimybių įvertinimas ir prioretizavimas);
2. Apribojimų pašalinimas (ribojančių įsitikinimų ir trikdžių pakeitimas, nuolatinė saviugda ir analizė);
3. Proaktyvumas (lankstumas scenarijams, sprendimų kūrimas ir atsakomybė už rezultatą).

grizlio metodas

Mokymų TEMOS:

1. Pasiruošimas pardavimų maksimizavimui.

- Svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas.
- Klientų segmentavimas ir proporcijos.
- UP-SALES pardavimai.

2. Kokybiškas kontaktas.
- Susitapatinimas ir integralumas.
- Ilgalaikio ryšio sukūrimas ir palaikymas.
- Klaidos, ilginančios arba nubraukiančios pardavimus

3. Kliento situacijos identifikavimas.
- Būtini faktai poreikių suvokimui (kas paslėpta).
- Klaidingų prielaidų žala, kaip jų išvengti.
- Veiksmo TRIGGER‘iai.

4. Įtaigus pasiūlymas.
- Už ką klientas sumoka pinigus?
- Įtaigus demonstravimas.
- Kam griežtas NE!

5. Sandoris.
- Sandorio scenarijai.
- Įtakojimo strategija ir taktika.
- 3 klaidos, žlugdančios sandorius.

6. Prieštaravimų pašalinimas.
- Kodėl klientas neperka prekės (paslaugos)?
- „NE“ psichologija ir motyvai.
- Kaip „-“ paversti „+“.

7. PROaktyvaus pardavimo profesionalas.
- Kaip sau padėti?
- Naudingo veiksmo koeficientas.
- Rezultatyvi elgsena: kur potencialas?

MOKYMŲ TRENERIS


valentinas-marinionokas

Valentinas Marinionokas profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.

18 metų patirtis – praktiniuose B2B/ B2C pardavimuose.
8 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.
2 apdovanojimai – metų pardavėjas.

  • • Alytaus regione pasiekė mobiliojo ryšio paslaugų pardavimo rekordą.
  • • Nekomercinių automobilių segmente pasiekė naujų automobilių pardavimo rekordą.
  • • Žemaitijos regione sukūrė prekių gyvūnams parduotuvių tinklą.
  • • Latvijoje padėjo sėkmingai startuoti noriunoriunoriu.lt poilsio paslaugų portalui.
  • • 97 % patenkintų mokymų dalyvių.

 

 

Ekspertinės sritys:

  • • pardavimai ir klientų aptarnavimas (B2B/ B2C);
  • • įtaigi kalba/ produkto (paslaugos) prezentacija;
  • • prieštaravimų/ konfliktinių situacijų valdymas;
  • • asmeninis tobulėjimas ir efektyvumas;
  • • efektyvaus mokymosi metodikos.

pardavimu, marketingo mokymai

marketingo, pardavimo mokymai, seminarai

verslo mokykla