GRIZLIO METOTAS

Bendraukime


Tel.: +37061698989

valentinas@marketingovaldymas.lt

Grizlio Metodas. PROaktyvus pardavimas. 

Kaip pardavinėti efektyviai: be streso, per trumpesnį laiką su maksimaliais rezultatais?
Pagrindinė bet kurio verslo užduotis – parduoti savo prekę (paslaugą). Kad ir kokį tobulą produktą turi verslas: nėra pardavimų – nėra verslo. Ir, rodos, pardavimų tema jau seniai išsemta. Tačiau, ir šiandien dažnas vadybininkas daro klaidas, dėl kurių praranda klientus arba nesudaro pelningų sandorių. Ir neapgaudinėkit savęs, kad kelios knygos, kelių valandų seminarai ar „125 pardavimo triukai“ išspręs problemą – ne ten ieškot.

Kas iš tikrųjų reikalaujama iš pardavimų profesionalo?

Pagrindinė vadybininko užduotis – nuosekliai, žingsnis po žingsnio, nuvesti klientą per sprendimų grandinę, kurios natūrali ir prognozuojama pabaiga – kliento sprendimas PIRKTI. Ir atlikti tai tinkamai, kad klientas liktų patenkintas ir kartotų pirkimus DAR IR DAR. Kartu siekti aukštą naudingo veiksmo koeficientą – štai ir raktas į sėkmingus pardavimus.

 

Kada ir kur tai BUS?

Grizlio metodas, Valentinas Marinionokas

Kodėl VERTA dalyvauti ?

IŠSPRĘSIME problemas:

  • Vadybininkas neatlieka pardavimo funkcijos: nepasiruošęs | sąmoningai pasyvus | dirba ne savo darbus.
  • Mažas naudingo veiksmo koeficientas: nesudaromi sandoriai | dėmesys mažoms vertėms | neišnaudojamas potencialas.
  • Vadybininko vidiniai barjerai: baimė klientams | klaidingi įsitikinimai | kompetencijos stoka.

Gausite ATSAKYMUS:

  • Kokie veiksmai sukuria maksimalius rezultatus pardavimuose ir kaip juos pasiruošti?
  • Kaip susidraugauti su klientu, paruošti jį galimam sandoriui ir nuolatiniam bendradarbiavimui?
  • Kaip suprasti, kas iš tikro svarbu klientui, išvengti klaidų ir etiškai jį „užnorint“ galimam sprendimui?
  • Kaip pateikti prekę (paslaugą), kad klientas akivaizdžiai suvoktų, kodėl ji jam reikalinga ir norėtų ją įsigyti?
  • Kaip pasiūlymą paversti sėkmingu sandoriu ir kaip neįvykęs sandoris gali tapti kitu žingsniu į sėkmingą pardavimą?
  • Kaip ramiai identifikuoti tikrąsias kliento „NE“ priežastis ir paversti jas į sprendimą „TAIP“?
  • Kas stabdo Jūsų asmeninį progresą pardavimuose ir kaip tai išspręsti visam laikui?

Mokymuose IŠMOKSITE:

  • ką būtina pasiruošti prieš pardavimus: gebėsit be streso parduoti daugiau ir per trumpesnį laiką;
  • kaip su klientu rasti bendrą kalbą: išvystysite ją iki sandorio, o vėliau ir iki nuolatinio bendradarbiavimo;
  • 5 principai kaip sužinoti tikrąsias kliento problemas: gebėsite parinkti sprendimą už kuri klientas sutiks mokėt;
  • 6 įtaigaus pasiūlymo TOP principai: dėka kurių labiausiai sudominsite ir „užnorinsite“ klientą įsigyti prekę (paslaugą);
  • nešvaistant energijos ir laiko, sėkmingai užbaigsite sandorį ir užauginsite didesnį sandorių kiekį;
  • atskirsite tariamus ir tikruosius prieštaravimus, gebėsite juos pašalinti („NE“ paversite į „TAIP“);
  • 3 mąstymo ir elgsenos principai: su mažiau pastangų – turėsite daugiau rezultatų.

Kas yra Grizlio Metodas ?

 „…Lokys – tik iš pirmo žvilgsnio nerangus ir lėtas. Tai unikalus grobuonis, gebantis greitai bėgti, puikiai plaukti, laipioti medžiais. Pastabus visaėdis – gerai mato, puikiai girdi ir užuodžia. Gali nugalėt bet kurį sausumos priešą. Radęs grobį – jo nepaleidžia.“

Grizlio Metodas – tai rinktinių pardavimo technikų ir proaktyvios elgsenos visuma, orientuotą į aukštą naudingo veiksmo koeficientą.

Jeigu vadybininkas gerai įvaldęs šiuos pardavimo žingsnius, elgsenos principus ir taiko juos praktikoje – jis vienodai sėkmingai pardavinės automobilius, bandeles, grožio-sveikatos ir kitas paslaugas, idėjas ar žaliavas verslui. Jam teliks susipažinti su konkrečios prekės ir jos rinkos specifika. Tačiau, kad ir kokia bebūtų prekė – jis užtikrintai pasieks puikių rezultatų pardavimuose.

Mokymų TEMOS:

1. Būtinasis pasiruošimas pardavimų maksimizavimui.

- Svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas.
- Klientų segmentavimas ir proporcijos.
- UP-SALES pardavimai.

2. Kokybiškas kontaktas.grizlis - Kopija
- Susitapatinimas ir integralumas.
- Ilgalaikio ryšio sukūrimas ir palaikymas.
- Klaidos, ilginančios arba nubraukiančios pardavimus.

3. Kliento situacijos identifikavimas.
- Būtini faktai poreikių suvokimui (ir kas paslėpta).
- Klaidingų prielaidų žala, kaip jų išvengti.
- Veiksmo TRIGGER‘iai.

4. Įtaigus pasiūlymas.
- Už ką klientas sumoka pinigus?
- Įtaigus demonstravimas.
- Kam griežtas NE!

5. Sandoris.
- Sandorio scenarijai.
- Įtakojimo strategija ir taktika.
- 3 dažnos klaidos, žlugdančios sandorius.

6. Prieštaravimų pašalinimas.
- Kodėl klientas neperka prekės (paslaugos)?
- „NE“ psichologija ir motyvai.
- Kaip „-“ paversti „+“.

7. PROaktyvaus pardavimo profesionalas.
- Kaip sau padėti?
- Naudingo veiksmo koeficientas.
- Rezultatyvi elgsena: kur potencialas?

MOKYMŲ TRENERIS

VALENTINAS

Valentinas Marinionokas „Freelance“ mokymų treneris, profesionalus pardavėjas-praktikas, programos ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.

Partneriai: MarketingoValdymas.lt, Klientomanija.lt, NLPinstitutas.lt, ProfTobCentras.lt, EVSgroup.lt, RiverWorld.europe, TestiniaiMokymai.lt.

17 metų praktinio pardavimo patirtis.
7 metai suaugusiųjų mokymo patirtis.

Nuolat tobulina pardavimo įgūdžius, išbandydamas juos įvairiose rinkose su skirtingais produktais – nuo telefonų iki naujų automobilių, nuo gyvūnų maisto iki poilsio paslaugų, fiziniams asmenims ir įmonėms, mažmeninėje ir didmeninėje prekyboje.

Alytaus regione pasiekė mobiliojo ryšio paslaugų pardavimo rekordą. Nekomercinių automobilių segmente pasiekė naujų automobilių pardavimo rekordą. Žemaitijos regione sukūrė prekių gyvūnams parduotuvių tinklą. Latvijoje padėjo sėkmingai startuoti noriunoriunoriu.lt poilsio paslaugų portalui.

Ekspertinės sritys: aktyvūs pardavimai, B2B/ B2C pardavimai, klientų aptarnavimas, produkto/ paslaugos prezentacija, prieštaravimų/ konfliktinių situacijų valdymas.

Domėjimosi sritys: verslo/ pardavimų ir kitos veiklos procesų architektūra, procesų projektavimas ir diegimas, asmeninis tobulėjimas ir efektyvumas, taikomoji psichologija, efektyvaus mokymosi metodikos.

atsiliepimai

KLIENTAI GERI

verslo studijos