Gero pardavėjo savybės

Paprastos taisyklės, norintiems pagerinti pardavimo rezultatus

Vienas iš dažniausiai linksniuojamų žodžių kiekviename versle yra būtent „pardavimai“. Nesvarbu ar tai produktų ar paslaugų sfera, tikrai geriems pardavėjams vadovai mintyse tikriausiai netgi meldžiasi. Juokas juokais, tačiau kiekvienos srities specialistas versle privalo būti geras pardavėjas arba bent jau turėti tam tikras jo savybes, kurios padės sėkmingai bendradarbiauti su savo partneriais, kolegomis ir klientais, siekiant sukurti tinkamą tiek savo, tiek įmonės įvaizdį. Taigi pagerinti pardavimus padės kelios paprastos taisyklės.

  • Bendraudami su klientais spręskime Jų, o ne savo problemas. Dažnai pokalbio metu neįsigiliname į kliento norus ir poreikius, skubame Jį paskatinti priimti mums ir mūsų verslui naudingiausią sprendimą. Klientas labai greitai tai perpranta ir praranda pasitikėjimą, suprasdamas, kad mums jis tėra gardus kąsnelis, kurį norime kuo greičiau suvalgyti ir pasijusti sotūs. Pamirškime apie save ir įsijauskime į kliento poziciją. Kaip aš jausčiausi Jo vietoje? Kokie būtų mano lūkesčiai?
  • Nesiekite vienkartinio bendradarbiavimo. Subūrę lojalių klientų ratą, vėliau turėsite įdėti mažiau pastangų, ieškodami naujų. Apskritai, kai jūsų klientai yra ilgalaikiai, jumis pasitiki labiau, o jūs esate geriau įsigilinę į Jų darbo specifiką, todėl galite teikti kokybiškesnes paslaugas. Norėdami greitai kažkam „prakišti“ savo produktus/paslaugas kartais galite labai pralošti. Neskirdami pakankamai laiko savo klientui, nespėjate įsigilinti į Jo poreikius (o galbūt norite tik greitai parduoti produktą, žinodami, kad jis nėra Jam tinkamas?), taigi vėliau toks klientas lieka nepatenkintas, o neigiama informacija labai greitai keliauja iš lūpų į lūpas. Vargu, ar posakis „bloga reklama – irgi reklama“ šiuo atveju išeis į naudą.
  • Negalvokite, kad jei nepirko šiandien, reiškia, kad nepirks ir rytoj. Po ilgų diskusijų, derinimų, kelių susitikimų potencialus klientas vis tik neužmezga su jumis bendradarbiavimo? Dažnai tokioje situacijoje jaučiamės nusivylę, kad mūsų įdėtos pastangos neatsipirko, galvojame, kad kažkuriuo momentu turbūt suklydome arba per lengvai paleidome klientą. Tai nėra visiška tiesa, nes įdėtos pastangos galiausiai vis tiek atsiperka. Jeigu bendravote su klientu nuoširdžiai ir stengėtės jam padėti, Jis tikrai jus prisimins ir kreipsis vėliau, o galbūt parekomenduos jūsų paslaugas/produktus kitiems. Kaip sako liaudies išminties, nespjauk į šulinį iš kurio gali tekti gerti. Labai dažnai tie klientai, kurie neperka iškart tampa pačiais geriausiais lojaliais klientais vėliau, nes sprendimą dirbti su jumis priima apgalvotai ir tikslingai, o ne impulsyviai.
  • Nepataikaukite klientams. Klientai kreipiasi tada, kai iškyla tam tikra problema arba poreikis. Parduoti reikia tai, kas klientui yra reikalinga, o ne tai, ko Jis nori. Labai dažnai susiduriame su tokia situacija, kai mes siūlome jam vieną ar kitą produktą, kuris iš tiesų yra reikalingas, o klientas laikosi savo nuomonės ir nori kito, tačiau niekinio produkto. Visada pasakykite, ką galvojate ir nesistenkite įtikti klientui, – jis turėtų tai įvertinti. Na, o jeigu niekaip nerandate kompromiso, pagalvokite ar jums tikrai naudinga turėti tokį klientą, nes vieną dieną Jis gali suvokti, kad padarė klaidą, o jūs jam tai leidote. Vėlgi, toks klientas jaučiasi nusivylęs, o tai jums tikrai nenaudinga

Paprastai tariant, pagerinti pardavimus padės labai paprastos žmogiškos savybės – empatija, nuoširdumas, atkaklumas, pozityvumas. Kadangi įmonėje beveik visiems darbuotojams kartais tenka bendrauti su pačiais klientais, visi turėtų išlavinti paprastus bendravimo įgūdžius, nes įmonės įvaizdį kuria kiekvienas ten dirbantis.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis