Media agentūra

Media agentūros paslaugos 

Nemokėk už tai, ką gali gauti nemokamai!

Ir tai tiesa. Pirmiausia Marketingo Specialistai išnaudos visas galimas nemokamas reklamos galimybe, kurių gausu internete, tik reikia jas žinoti, o tik po to rekomenduos mokamas priemones, ir tik efektyvias.

Mes Marketingistai, dažnai juokaujame: „su reklama yra taip – sumokėjai ir melskis“.

Kas geriau, nei Jūsų marketingo specialistas žinos, kokių būtent reklamos paslaugas Jums reikia ir kokiose media kanaluose Jums reklamuotis naudinga, o mūsų media agentūra pasirūpins, kad pirkdami reklamos priemones Jūs nepermokėtumėte.

Kodėl tikslinga naudotis marketingo agentūros paslaugomis:

ŽINIOS IR PATYRIMAS. Agentūrose dirba geriausi šios srities specialistai. Jie kaupia patirtį reklamuodami įvairias prekes. Komanda visada pasižymi didesne kompetencija, žinių kiekiu ir patirtimi nei vienas asmuo.

REKLAMOS KAINA. Dažniausiai išlaidos reklamai, naudojantis agentūrų paslaugomis, yra mažesnės, negu turint reklamos skyrių. Iš reklamos paslaugų tiekėjų jų paslaugas perkame didelėmis apimtimis, todėl gauname ir dideles nuolaidas, kurias galime pasiūlyti savo klientams.

OBJEKTYVUS POŽIŪRIS. Kiekvienas media kanalas suinteresuotas pateikti save kaip pačią tinkamiausią reklamos priemonę. Reklamos agentūra gali objektyviai pasiūlyti reklamos sprendimą, kuris labiausiai atitinka kliento tikslus.

Marketingo Specialistas įsigilins į Jūsų poreikius ir atsakingai juos įvertinęs pateiks palankiausią reklamos sprendimą už optimalią kainą. Tai gali būti reklaminės medžiagos kūrimas, reklamos kampanijos parengimas, jos planavimas ir vykdymas, skleidimas, tradiciniai ir neįprasti reklamos sprendimai.

Tapdami Jūsų Marketingo Specialistai pasižadame – IŠKLAUSYTI, ĮSIGILINTI, PATEIKTI GERIAUSIĄ PASIŪLYMĄ, ATLIKTI DARBUS KOKYBIŠKAI IR GREITAI.

Vieta, kur Vizija tampa Strategija!

Agentūra "MARKETINGO VALDYMAS" yra nuomojamų marketingo specialistų komanda, kuri specializuojasi rinkodaroje ir naudodama savo patirtį, žinias, įgūdžius suteikia Klientams ilgalaikę naudą, prisidėdama prie jų prekės ženklo pardavimų, žinomumo didinimo ar įvaizdžio formavimo.

412

PATENKINTŲ KLIENTŲ

217

PRAVESTŲ MOKYMŲ

29

KOMANDOS NARIŲ

9

AGENTŪRAI METŲ

 Reklama televizijoje. Televizinės reklamos nauda:

  • Viena galingiausių, veiksmingiausių reklamos priemonių, kuri apie Jus gali suformuoti teigiamą įvaizdį
  • Sužadina vartotojui poreikį įsigyti Jūsų prekę ar paslaugą.
  • Galima pasiekti savo tikslinę auditoriją pasirinkus atitinkamas laidas.
  • Vienintelė išnaudoja visus reklaminio pranešimo privalumus: žodžius, muziką, garso efektus, vizualinę išraišką.
  • Gali parodyti žiūrovui tai, kaip jis jausis, nusipirkęs siūlomą prekę ar paslaugą.
  • Parodyta per televiziją Jūsų įmonė gali sudaryti įspūdį, kad yra didesnė, solidi, patikima.
  • Jau esamam Jūsų klientui televizinė reklama skatina jį vėl pas Jus sugrįžti

Reklama radijuje. Radijo reklamos nauda:

  • Per trumpą laiką vienu metu informuoja daug žmonių. Galimas didelis dažnis.
  • Galimybė reklamuotis savo tikslinei grupei.
  • Galima skatinti tiek pardavimus, tiek įvaizdį formuoti ar pristatyti prekę.
  • Galima greit sukurti, ir jau kitą dieną transliuoti klipą.
  • Diktoriaus pagalba, galima kiekvieną dieną pranešti naują žinutę.
  • Galima pateikti reklamines žinutes bet kuriuo laiku per 24 val. (daugelis radijo stočių).
  • Galima atkartoti TV reklamos elementus (tęstinumas).
  • Veikia klausytojo vaizduotę.

Reklama spaudoje. Reklamos spaudoje nauda:

  • Reklama greit pagaminama ir atspausdinama.
  • Per trumpą laiką vienu metu informuoja daug žmonių.
  • Sąlyginis leidinio pigumas.
  • Galimybė klasifikuoti skelbimus.
  • Apima įvairią auditoriją.
  • Galima talpinti reklamą po straipsnio, kuris susijęs su Jūsų preke.
  • Užsakomieji straipsniai, kurie neatrodo kaip reklama.

Reklama internete. Internetinės reklamos nauda:

  • Internetu naudojasi 73 % Lietuvos gyventojų.
  • 2 000 000 internautų.
  • Pasiekiama, tada kada tau reikalinga.
  • Reklama internete yra pigesnė, nei TV.
  • Skatina pardavimus.

Lauko reklama. Lauko reklamos nauda:

  • lauko reklamos neįmanoma išjungti. 
  • nori ar nenori, ją vistiek pastebi.
  • pasiekia savo vartotojus, jei teisingai pasirenkama jos vieta.
  • gretai įsimenama.

Pagal Jūsų poreikius, biudžetą, reklamos tikslą, pagal auditoriją, kurią Jūs norite pasiekti, mes Jums sudarysime marketingo planą media kanalams: reklama televizijoje, reklama radijuje, reklama spaudoje, internete ir parinksime atitinkamas reklamos priemones.

Taip pat turbūt žinote, kad tik media agentūra, gali Jums padėti ne tik ženkliai sutaupyti, bet ir profesionaliai paruošti reklaminę kampaniją.

Ir vis tik, kas yra ta reklama, kuri dažnai mus erzina, kokią jį funkciją atlieka mūsų, kaip tiekėjų ir vartotojų, gyvenime ir kokia jos nauda?

Reklama – yra tik viena iš marketingo priemonių, skirta sužadinti vartotojų poreikį ir priversti juos atlikti tam tikrą veiksmą.

Kokia reklamos nauda? Šiandien, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, konkurencijai, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina pirkėjus atlikti vienokį ar kitokį veiksmą. Jei nebūtų reklamos, mes nežinotume apie daugelį mums reikalingų ir naudingų prekių ar paslaugų. Gera reklama gali duoti nemažai naudos tiek prekes parduodančiai ar paslaugas teikiančiai įmonei, tiek tų prekių bei paslaugų pirkėjams. Reklama praneša vartotojui apie prekės egzistavimą, atkreipia į ją potencialių vartotojų dėmesį. Be reklamos net labai gera prekė gali likti nežinoma. Be reklamos, dauguma pirkėjų gali nesužinoti apie naują puikią parduotuvę, naudingas paslaugas teikiančias įmones ar organizuojamo fantastiško renginio. Tik nedaugelis apie tai gali sužinoti be reklamos, tai yra iš draugų, pažįstamų ar atsitiktinai užklydę. Todėl daugelio įmonių veikla be reklamos yra tiesiog neįmanoma.

Reklamos tikslai:

    • pardavimų skatinimas;
    • informavimas apie tam tikros prekės egzistavimą, jos išskirtinumą;
    • informavimas apie teikiamas paslaugas;
    • informavimas apie naujų prekių atsiradimą;
    • supažindinimas su prekės ženklu;
    • naujų rinkos segmentų įvaldymas;
    • teigiamų pirkėjo norų sužadinimas;
    • pagalba realizuojant prekes.