Televizija – vis dar efektyvi reklamos priemonė

Televizija – vis dar žiūrima vartotojų

Naujausi tyrimai parodė, kad tradicinės medijos vartotojams vis dar svarbus televizorius. Absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų (95 proc. ) žiūri televiziją. Taip pat net 72 proc. gyventojų televiziją žiūri naudojantis išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ar planšetėmis.

TNS LT atlieka rinkos tyrimus. Jau nuo 2000 metų TNS LT atlieka TV auditorijos ir kitus tyrimus. Tokie tyrimai turi įtakos reklamos rinkos augimui. Gauti duomenys yra operatyvūs ir tikslūs, todėl efektyviau galima panaudoti reklamos biudžetą. Taigi, TNS LT tyrimai parodė, kad auga daugiau nei vieną televizorių turinčių namų ūkių Lietuvoje skaičius. Be to, žmonės naudojasi galimybę peržiūrėti TV programas vėliau. Tokia galimybe labiausiai naudojasi jauni, 15-19 metų amžiaus, gyventojai didžiuosiuose šalies miestuose.

Televizorių skaičius namuose:

  • 41 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų turi vieną televizorių.
  • 37 proc. namų  ūkių naudojasi dviem televizoriais.
  • 15 proc. gyventojų turi namuose tris televizorius.
  • 5 iš 100 namų ūkių Lietuvoje turi keturis televizorius.
  • 3 proc. neturi nei vieno televizoriaus.

Taip pat tyrimai parodė, kad gyventojai vis labiau naudojasi šiuolaikiškais ir išmaniais televizoriais. Apie 72 proc. namų ūkių turi bent vieną naujos kartos televizorių – skystųjų kristalų, plazminį ar LED. O 36 proc. gyventojų naudojasi išmaniuoju televizoriumi (Smart TV).

Taigi, tyrimai parodė, kad dauguma, net 72 procentų Lietuvos gyventojų žiūri televizorių kasdien. Išvada tokia, kad tradicinė žiniasklaida niekur nedingo ir nedings. Pasikeičia tik vartotojo elgsena, tai yra, kaip jis jungiasi, vartoja, žiūri, skaito turinį.

Pasak tyrimų, žmonės, kurie žiūrėjo TV ir juos sudomino reklama, tai papildomos informacijos iš karto ieško išmaniajame telefone, kompiuteryje. Vartotojai pasitikrina kainą, papildomus pasiūlymus, komentuoja ir pan.

Įdomūs faktai, paaiškėję iš tyrimų:

  • 44 proc. žiūrinčiųjų televizorių, kartu dar rankose turi telefoną, planšetę ar kompiuterį.
  • 72 proc. vartotojų visada yra prisijungę prie interneto.
  • Net 90 proc. 15-19 amžiaus jaunuolių visuomet būna prisijungę prie interneto.

Taigi, tokie statistiniai duomenys rodo, kad reikia galvoti apie integruotus, išmanius sprendimus, kurie yra tikslaus personalizuoto turinio. Nebeužtenka pasirinkti vieną atskirą kanalą ir tik taip kalbėtis su vartotoju.

'

MARKETINGO SPECIALISTŲ KOMANDOS NUOMA

POPULIARIAUSIAS MARKETINGO PASLAUGŲ PAKETAS

Sužinoti daugiau

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis