Marketingo Specialistai

Marketingo specialistai – ne reklamos pardavėjai

Daugeliui vis dar sunku suprasti, kokį darbą iš tikrųjų atlieka marketingo specialistai – jie neretai yra maišomi su reklamos pardavėjais ar jų gamintojais. Vis dėlto, reikėtų prisiminti, kad reklama yra tik viena iš 12P sudedamųjų marketingo komplekso dalių, kuri naudojama konkretaus tikslo siekimui, tuo tarpu pats marketingas yra kur kas platesnis mokslas, kuriuo siekiama išsiaiškinti vartotojų poreikius ir pasirinkti pelningiausius būdus jiems tenkinti. Būtent dėl šių priežasčių marketingo specialisto pareigos apima kur kas platesnį veiklų spektrą ir jų koordinavimą.

Marketingo specialistą galima prilyginti didelių projektų vadovui – jis, išsiaiškinęs tikslinės auditorijos poreikius, parenka komunikacijos kanalus, planuoja marketingo biudžetą ir kuria marketingo strategiją. O tuomet, kai reikia ją įgyvendinti, prie visų darbų prisijungia ir kitų sričių specialistai – reklamos pardavėjai, analitikai, kūrybininkai, dizaineriai, programuotojai, tektų rašytojai, viešųjų ryšių specialistai, Facebook administratoriai ir Google Adwords specialistai. Nors marketingo specialistai iš esmės turi žinių kiekvienoje iš šių sričių, visų darbų jis atlikti nebegali, todėl į pagalbą pasitelkia minėtus savo srities profesionalus ir koordinuoja jų veiklą – tik tokiu būdu galima pasiekti pelningų rezultatų.

Mažesnėms įmonėms, neturinčioms atskiro marketingo skyriaus, samdyti ar bendrauti su visų sričių specialistais yra praktiškai neįmanoma, tad dėl šios priežasties vis dažniau pasirenkamas hibridinis marketingo specialistas. Jis tuomet atliks projektų vadovo funkcijas, o samdydami jį, kartu gausite ir visą komandą, kurioje dirba puikiai savo sritį išmanantys profesionalai, todėl visais svarbiausiais marketingo darbais bus pasirūpinta už Jus. Marketingo specialistas galės pakonsultuoti ir reklamos klausimais ne tik sudarydamas media planą, bet ir padėdamas apsispręsti, kuriais pardavėjų pasiūlymais išties verta pasinaudoti.

Taigi samdydami hibridinį marketingo specialistą, Jūs iš tikrųjų gausite gerokai daugiau naudos nei iš vieno darbuotojo, tačiau svarbu suprasti, kokių funkcijų iš jo galima tikėtis. Šie specialistai nesukurs reklamos ir nevykdys pardavimų, tačiau pasiūlys Jūsų veiklai palankiausius sprendimus ir koordinuos kitų sričių darbuotojų veiklą, tad Jums beliks džiaugtis galutiniais rezultatais.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau