Kaip išsiskirti iš konkurentų?

Kaip išsiskirti iš konkurentų?

 

Konkurencija, jeigu ji sveika, padeda judėti į priekį, neatsipalaiduoti ir pasiekti geresnių rezultatų.

Konkurencinėje kovoje svarbiausia nustatyti, kas daro Jūsų verslą išskirtinį, stebėti savo konkurentus ir pasinaudoti įrankiais, kurie gali padėti lyderiauti šiame žaidime.

Taigi, padėkime nuo klausimo: kas daro jūsų verslą išskirtinį? Turite gal fizinę, gal elektroninę parduotuvę, tai kuom ji išsiskiria lyginant su kitomis, panašia veikla užsiimančiomis, parduotuvėmis?

Būtina rasti savo išskirtinumą prieš konkurentus, kurį vadiname unikaliu komerciniu pranašumu (UKP). Unikalus komercinis pranašumas yra aiškus teiginys, nurodantis jūsų siūlomus pranašumus, kaip galite patenkinti savo klientų poreikius ir kuo išsiskiriate tarp konkurentų.

Toliau pateikiami 4 pagrindiniai klausimai, kuriuos turite sau užduoti, kad apibrėžtumėte savo UKP:

  • Kas yra mano tikslinė auditorija?
  • Kas yra mano konkurentai?
  • Kokios problemos kyla mano tikslinei auditorijai?
  • Kaip galiu jas išspręsti?

Uždavę šiuos klausimus, iš atsakymų galite sudėlioti glaustą teiginį.

Štai keli patarimai, kuriuos reikia prisiminti:

  • Kalbėkite žmonėms.
  • Būkite kuo natūralesni.
  • Atminkite, kad bandote patraukti žmonių, o ne robotų dėmesį.
  • Kalbėkite visur ir visiems.
  • Rodykite savo UKP svetainėje, socialinuose tinkluose ir kitoje rinkodaros medžiagoje.

Bei nepamirškite, kad geras UKP neturi patikti visiems, bet tai nėra blogai. Sukurkite tokį UKP, kuris būtų pritaikytas jūsų tikslinei auditorijai ir kreiptųsi tiesiai į ją.

Kitas dalykas, kurį turite apsvarstyti kurdami savo UKP, yra jūsų pranašumai ir trūkumai. Darykite tai naudodami SSGG (SWOT) analizę, kuri užtikrins pagrįstus verslo sprendimus. SSGG reiškia stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes.

Paklauskite savęs: Kokiose srityse jums sekasi? Tai jūsų stiprybės.

Kur reikėtų dar pasistengti? Tai jūsų silpnybės.

Kaip galite plėsti, keisti ir tobulinti savo verslą? Tai jūsų galimybės.

Kokie esami ar galimi vidiniai ir išoriniai įvykiai gali paveikti jūsų verslą neigiamai? Tai grėsmės.

Kuriant UKP naudinga išsiaiškinti konkurencijos mastą. Pradėdami konkurentų analizę įsitikinkite, kad naudojate nemokamus internete pasiekiamus įrankius. Pradėkite nuo paieškos variklių, galinčių greičiausiai pateikti atsakymus. Tiesiog ieškokite pagal pagrindinius terminus ir atkreipkite dėmesį į toliau nurodytus dalykus:

  • Kokie yra pirmieji paieškos variklių pateikiami jūsų produkto arba paslaugos rezultatai?
  • Kokie raktiniai žodžiai rodomi konkurentų svetainėje, t. y. kokius žodžius jie naudoja savo svetainių puslapių antraštėse?
  • Kokius pranešimus jie naudoja visuomeninėje medijoje?

Kitas būdas išsiaiškinti, ką daro konkurentai, – prisiregistruoti prie įspėjimų sistemos. Nemokami įrankiai, pvz., „Google Alerts“, parodo, kas internete kalba tam tikromis temomis, taigi jie padeda jums nuolat žinoti karščiausias naujienas. Pabandykite nustatyti pagrindinių produktų arba paslaugų įspėjimus, taip pat savo verslo ir konkurentų pavadinimus. Tada gausite pranešimus, kai internete bus kalbama jūsų įvestų terminų temomis, ir galėsite palyginti savo įmonę arba įmonę, kuriai dirbate, su kitomis.

Apibendrinant, norint išsiskirti iš konkurentų, turite atsakyti į šiuo klausimus:  kuo esate išskirtiniai, išsiaiškinti, ką daro Jūsų konkurentai ir pasidaryti savo veiklos SSGG analizę.

MARKETINGO AUDITAS

JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

Registruokis
versmo

Koncentruotos vidinio marketingo žinios

baneris Sužinoti daugiau