Kaip gauti daugiau like savo prekės ženklo puslapiui?

Norint pasiekti sėkmę Facebooke Jums reikia sudominti bendruomenę. Jeigu nesudominsite auditorijos, tai niekas nematys ir neskaitys Jūsų turinio, o dėl to bus sunku sukurti supratimą apie Jūsų prekės ženklą.

Tačiau, straipsnis yra ne tik apie facebook like kiekį, bet ir apie jų kokybę. Jums reikia patraukti teisingą auditoriją ir sudominti juos. Pasiekti gerus rezultatus Facebook galima pasinaudojus bendrumo jausmu ir supratimu kaip Facebook veikia. Būtina naudoti nemokamus socialinės medijos stebėjimo įrankius, kurie padeda sutvarkyti tinkamai savo puslapį.

Taigi, pristatome 10 būdų, kurie padidina Jūsų verslo Facebook puslapio like kokybę:

  • Optimizuokite savo puslapio informaciją. Dažniausiai, ką mato žmonės iš Jūsų kompanijos Facebook puslapio, tai profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką ir trumpą aprašymą. Užtikrinkite, kad Jūsų prekės ženklo nuotraukos ir aprašymai būtų sudominantys, informatyvūs, nurodantys, ką Jūsų kompanija veikia ir skatinantys žmones pamėgti Jūsų puslapį. Įsitikinkite, kad užpildėte kiek įmanoma daugiau informacijos apie save. Pasirinkite kategorijas ir subkategorijas, kurios geriausiai apibūdina Jūsų kompaniją, įskaitant svetainės adresą, vietos adresą, telefono numerį ir darbo valandas. Visa ši informacija padės Jūsų puslapiui pasirodyti Facebook ir Google paieškoje, kai žmonės ieškos kompanijos panašios į Jūsų ir tai gali padidinti Facebook like dar labiau.
  • Sudominantis pranešimo turinys. Labai svarbu, kad postas būtų aktualaus, linksmo ir įdomaus turinio Jūsų verslo puslapyje. Facebook nuolat atnaujina Edgerank algoritmą ir apdovanoja tuos postus, kurie sulaukė didžiausio susidomėjimo (patinka, komentarai, pasidalijimai) padidindamas pasiekiamumą. Neseniai Facebook paskelbė, kad jis atnaujins savo algoritmą ir seks, kiek vartotojai užima laiko skaitydami postus. Video yra geriausias turinio pateikimo būdas Facebooke siekiant užfiksuoti dėmesį ir sužadinant susižavėjimą. Bet įsitikinkite, kad video yra optimalaus dydžio patraukti savo siekėjų dėmesį ir išlaikyti pakankamai ilgai jų susidomėjimą turiniu.
  • Būkite aktyvūs. Mažai tikėtina, kad žmonės mėgs Jūsų Facebook puslapį, jeigu Jūs neskelbsite pranešimų reguliariai. Kaip dažnai Jūs turite skelbti pranešimus? Vieno stebuklingo skaičiaus nėra, bet geriausi patarėjai siūlo nuo 3 kartų per savaitę iki vieno karto per dieną. Jūs taip pat galite naudotis savo Facebook puslapio įžvalgomis ir pasitikrinti kuriomis dienomis (ir kuriuo laiku dienoje) Jūsų auditorija yra aktyvi Facebooke. Skelbkite piko metu, kuomet Jūsų auditorija yra online ir eksperimentuokite su Jūsų postų kėlimo laiku, taip bus galima įvertinti kada dauguma siekėjų yra susidomėję Jūsų turiniu.
  • Reklamuokite savo Facebook puslapį visur. Kai turite puikią žinią savo kompanijos Facebook puslapyje, tai būtinai pasidalinkite tuo turiniu grupėse, savo profilyje. Pavyzdžiui, reklamuokite savo Facebook puslapį savo svetainę, savo el. pašto paraše, parašant antraštėse, vizitinėse kortelėse ir  išnaudojant visas kitas tiesioginio marketingo priemones. Užtikrinkite, kad būtų lengva Jūsų auditorijai pamėgti Jūsų puslapį vienu paspaudimu.
  • Pakvieskite savo jau esamą bendruomenę. Jūs turite auditoriją, kurią lengva pasiekti: darbuotojai, dabartiniai klientai, verslo partneriai. Jie gali būti Jūsų pirmieji advokatai ir susidomėti Jūsų bei juo pasidalinti. Kodėl gi nenusiuntus draugiškų personalizuotų pakvietimų, kurie kviestų juos pamėgti Jūsų kompanijos Facebook puslapį, jeigu  dar to nėra padarę. Vienas būdas tai padaryti tiesiog pridedant veiksmą skatinantį mygtuką asmeniniame laiške (pavyzdžiui, P.S. Pamėk mus Facebook). Pridėkite skaidrę Jūsų prezentacijos pabaigoje ar vebinare paskatinančią klientus ir verslo partnerius pamėgti Jūsų Facebook puslapį, jeigu jie dar to nėra padarę. Taip pat dirbkite su žmogiškaisiais ištekliais, kad Jūsų kompanijos Facebook puslapis (ir kiti socialiniai kanalai) būtų reklamuojami naujiems darbuotojams. Be to, Facebook siūlo Siūlomų puslapių įrankį. Kai prisiregistravote prie Business Manager, paspauskite Use Page >…(mygtuką daugtaškį, kuris yra Jūsų viršelio dešinės pusės apačioje) > Suggest Page. Įkelkite kontaktus ir išsiųskite jiems pakvietimą pamėgti Jūsų puslapį. Įsitikinkite, kad įkėlėte Jums priklausantį kontaktų sąrašą ir Jūs arba Jūsų kompanija jau turi užmezgusį ryšį. Pasiūlymo pranešimas gali nueiti į spamą žmonėms, kurie Jūsų nepažįsta asmeniškai ir palikti pirmą blogą įspūdį.

Raskite savo rinkoje konkurentų ar kolegų Facebook puslapius ir pamėkite juos. Tai galima padaryti prisiregistravus prie Business Manager > paspaudus the Use Page mygtuką > paspaudus the Use As You Page link (viršuje dešinėje, plonoje pilkoje juostoje). Tai puikus būdas pamėgti savo pramonės partnerius, kolegas ir kitus įtakingus prekės ženklus. Taip pat Jūs galėsite matyti savo naujienų kanalą kaip savo prekės ženklą ir stebėti, kas vyksta Jūsų rinkoje Facebooke.

  • Naudokite Facebook socialinius įskiepus (pluginus). Kaip siūlėme ankščiau reklamuoti Facebook puslapį savo internetinėje svetinėje, tai galite daryti su keliais nemokamais facebook socialiniais įskiepais. Facebook puslapio įskiepas leidžia Jums lengvai įdėti ir reklamuoti Jūsų Facebook puslapį Jūsų svetainėje. Jūsų svetainės lankytojai gali mėgti ir dalintis puslapiu nepaliekant Jūsų svetainės. Komentarų įskiepas leidžia žmonėms komentuoti Jūsų svetainės turinį naudojant savo Facebook paskyrą. Jeigu žmonės nori, jie taip pat gali pasidalinti savo užsiėmimu su savo draugais naujienų sienoje.
  • Naudokite duomenis, kurie priviliotų naujus narius pamėgti Jus. Šis būdas eina ranka rankon su kitu būdų „Įdomaus turinio pranešimai“ ir padeda sukurti bendrą turinio strategiją. Jums reikės naudoti specializuotą, duomenų valdymo įrankį. Pavyzdžiui, sakykime aš sukūriau picos prekinį ženklą. Norint sužinoti daugiau apie mano tikslinės auditorijos interesus, aš sukūriau socialinę paiešką žodžiui „pica“. Remiantis šios paieškos duomenimis, žmonės, kurie kalba apie picą, taip pat kalba apie sparnelius, maistą, cinamoną, dešrainius. Taip pat, hashtagas #maistas irgi yra susijęs su žmonėmis, kurie mėgsta picą. Šią informaciją šaunu turėti, kai galvojate, ką paskelbti savo Facebook puslapyje. Skelbiant turinį, kuris yra įdomus Jūsų auditorijai (pavyzdžiui, dalintis sparnelių nuotrauka + pica su hashtagu #maistas, tai Jūsų auditorija pasidalins Jūsų Facebook postu su savo draugais ir tai padės Jums pasiekti daugiau vartotojų.
  • Mokėkite žaisti su Facebook Ads. Jums reikia mokėti žaisti su reklama, kad šiandien būtumėte matomi Facebooke. Facebook turi didelį reklamos pasirinkimą, kurie padeda pasiekti tinkamiausią auditoriją socialiniame tinkle. Visi Facebook Ads siūlo galimybę rodyti Mėgsti puslapį mygtuką žmonėms, kurie mato Jūsų reklamą, bet dar nėra pamėgę Jūsų pasaulio.

Greitai suskirstymas pagal skelbimų tikslą, kurie gali pakelti Facebook likes:

  1. Boost your posts (paryškinkite savo skelbimą) – įteikti savo turinį tinkamiems žmonėms. Žmonės atrinkti pagal interesus, kuriems rodyti turinį. Tai bus rodymas tikslinei auditorijai. Jūs taip pat galite išmėginti Facebook Lookalike audience įrankį ir sukurti tikslinę auditoriją, kuri dalinasi panašiais pomėgiais ir demografiniais duomenimis, kurie panašus į dabartinius Jūsų klientus ar Facebook fanus.
  2. Promote your page (reklamuoti puslapį). Raskite facebooke žmones, kurie puikiai tinka pagal Jūsų verslo vietą, amžių ar panašius interesus. Išmėginkite lokalike audience įrankį.

Jūs galite išbandyti ir paeksperimentuoti su skirtingų tipų skelbimų reklamomis. Taip pamatysite, kas labiausiai tinka Jūsų organizacijai. Taip pat įsitikinkite, kad pasirinkote variantą, kuris leidžia Facebook vartotojams pamėgti Jūsų puslapį tiesiai iš reklamos skelbimų.

  • Vykdykite konkursus. Kompanijos vykdo Facebook konkursus visą laiką, kai nori sukurti savo auditoriją ir gauti daugiau like. Jeigu nusprendėte tai daryti, įsitikinkite, kad Jūsų konkursas atitinka Facebook reklamos gaires. Keletas trumpų patarimų: įsitikinkite, kad konkursas linksmas, lengvas, susijęs su Jūsų auditorija ir skatina susidomėjusius vartotojus dalintis savo rezultatais ir dalyvauti su savo draugais. Nepamirškite naudoti Facebook Ads reklamuojant savo konkursą.
  • Naudokite socialinės medijos stebėjimą, kad galėtumėte matuoti, analizuoti ir mokytis. Naudokite Facebook įžvalgas surasti naudingas puslapio rezultatus. Jūs galite pamatyti pasiekiamumą, susidomėjusių vartotojų skaičių, susižavėjimo rodiklį ir naujus puslapio mėgėjus. Šie parametrai padės suprasti, kas pritraukia daugiau like ir susidomėjimo,  tai padeda reguliuoti ir keisti savo postus.

Ar ką nors pamiršome paminėti? Turite klausimų apie šiuos pasiūlymus? Prašome parašyti komentarą ir jeigu Jums patiko straipsnis, drąsiai juo pasidalinkite ir su savo draugais.

SOCIALINIŲ TINKLŲ (facebook, instagram, Linkedin) ADMINISTRAVIMAS

Turinio sukūrimas bei vizualų gamyba (reklaminės žinutės, pranešimų kūrimas, mistinio herojaus kūrimas, reklaminės kampanijos).

  • Esamos paskyros auditas arba jei tokios dar nėra – sukūrimas.
  • Vizualų stiliaus parinkimas.
  • Maketų gamyba (foto parinkimas, jei savo neturite bei dizaino darbo).
  • Susipažinimas su veikla.
  • Plano sudarymas mėnesiui.
  • Pagal Kliento poreikį 3 – 5 naujų postų per dieną įkėlimas.
  • Pasidalinimas viešose grupėse.
  • Efektyvumo analizavimas

P.S. Į kainą neįskaičiuota  mokamos reklamos pirkimas.

VIENO SOCIALINIO TINKLO ADMINISTRAVIMAS – 550 €

VISŲ SOCIALINIŲ TINKLŲ ADMINISTRAVIMAS – 650 €

P.S. Nepamirškite mūsų pamėgti Facebook, jeigu to dar nepadarėte.

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos