Socialinės rinkodaros galimybės

Socialinės rinkodaros galimybės yra begalinės. Šiai diena internetu naudojasi – 3,7 mlrd. žmonių. Įdomu taip, kad pasaulyje gyvena 7,6 mlrd. žmonių, o mobilių abonentų yra – 8,05 mlrd. Socialine media naudojasi – 2,8 mlrd. žmonių.
Lankomiausias svetainės pasaulyje:
1. Google yra lyderis.
2. Facebook – socialinis tinklas.
3. Youtube (google produktas) – socialinis tinklas.
Taigi, populiariausios svetainės yra socialiniai tinklai. Taip pat sparčiai populiarėja Quora, t.y. klausimų-atsakymų portalas.
Kodėl reikia išnaudoti #Youtube?
Youtube kaip paieškos sistema yra antroje vietoje, pagal populiariumą. Youtube galima išnaudoti:
• Kuriant „How to“ video.
• Teisingas aprašymas padeda iškilti organinėje paieškoje.
• Nukreipiant vartotojus į svetainę.
Kaip populiarinti video?
• Siųsti linką su naujienlaiškiu.
• Įkelti video į blog‘ą.
• Įkelti į Quora atsakymus.
• Dalintis Facebook grupėse.
• Dalintis trumpais video kituose socialiniuose tinkluose.
Youtube rodikliai:
• Žiūrėjimo laikas.
• Prenumeratorių skaičius.
• Įsitraukimas.
• Auditorijos išlaikymas.
• Srauto šaltiniai.
Kodėl reikia išnaudoti #Facebook?
• Daugiau nei 2 mlrd. vartotojų.
• Kiekvienas vartotojas vidutiniškai turi 200 draugų.
• Galima daryti apklausas, klausti patarimų ir fanai padeda nuspręsti.
Įtraukimo patarimai:
• Linksma nuotrauka „Caption This“.
• Citatos. Jų rasti galima Pinterest arba susikurti Canva programa.
• Asmeniniai video, geriau iš telefono daryti arba Facebook Live. Facebook tai labai palaiko.
• Facebook konkursai.
• Klausimų uždavimas.
• Žaidimai. Pavyzdžiui, pabaigti sakinį ar įrašyti į tuščią langelį.
• Senus dalykus dėti, pradedant „Ar pamenat…?“
Kodėl reikia išnaudoti #Quora?
• Tai klausimų-atsakymų portalas.
• Ilgalaikio srauto šaltinis.
• Naudoja kiti leidėjai.
• Daug ekspertų pasisako. Ekspertai atsakinėja iš savo ekspertinės pusės ir tai skatina pasitikėjimą.