Kaip turėti daugiau prekės ženklo gerbėjų facebook.com puslapyje?

Turėdami prekės ženklo puslapį facebook , turite suprasti, kad to puslapio turinys ateina pas vartotoją ant sienos, o ne vartotojas ieško Jūsų. Tai reiškia, kad turite sukurti tokį turinį, kuris būtų įdomus vartotojui.

Vartotojus galima pasiekti keliais būdais:

  • Organinis pasiekiamumas– tai reiškia, kad savo turiniu pasiekiate tik savo „fanus“. Niekuomet nepasieksite visų savo fanų. Turite daryti viską, kad skatintumėte savo fanų aktyvumą. Tekstiniai pranešimai pasieks tik iki 10 procentų Jūsų gerbėjų, nuotraukos  ir video pranešimai apie 25 procentus. Taigi, Jūsų turinys turi būti įdomus ir inovatyvus, tuomet ir pasiekiamumas bus didesnis.
  • Virusinis pasiekiamumas – jeigu Jūsų „fanas“ sureaguoja į Jūsų pranešimą (pakomentuoja, paspaudžia „patinka“, pasidalina su draugais), tai jo draugai taip pat pamato Jūsų skelbimą. Tai geriausias ir sąlyginai nemokamas būdas rinkti gerbėjų skaičių. Sudomink esamą gerbėją ir jis atvest Jums naujų „fanų“.
  • Mokamas pasiekiamumas – tai pirkimas reklamos ir tuomet Jūsų puslapį gali pamėgti bet kas iš nustatytos tikslinės auditorijos.

Taigi, jei norite turėti daugiau prekės ženklo gerbėjų savo facebook puslapyje, turite sudominti vartotoją. Tai galite pabandyti daryti patys arba pasitelkti į pagalbą Marketingo Specialistus. Teikiamos marketingo paslaugos padeda sudominti vartotojus ir verčia aktyviau reaguoti į puslapio pranešimus.

Kaip motyvuoti vartotojus reaguoti į turinį?

  1. Vartotojas reaguos į turinį, jeigu tai sutaps su jo įvaizdžiu ir pozicija.  Sekite, ką mėgsta ir, kas yra jūsų gerbėjai ir dėkite atitinkamus skelbimus bei pranešimus.
  2. Skatinkite naudomis – prizais, dovanomis ir panašiai.

Svarbiausia kurti pramogą vartotojui ir teikti jam „bonusus“. Jeigu sukursite vartotojui motyvaciją, tuomet jis bus aktyvus ir dalinsis turiniu su kitais. Nepamirškite, kad nebūtinai dovanos skatina žmones dalintis turiniu, tačiau ir aktuali informacija.

Būtina gerai apgalvoti, kokį turinį pateiksite vartotojui. Turinys tai yra informacija ir turinio pateikimo forma. Informacija turi būti naudinga ir aktuali vartotojui, o ir informacijos pateikimo būdas turi sudominti ir būti ne nuobodus. Turinys turi būti aktualus gerbėjams ir vis dar susijęs su prekės ženklu. Galite talpinti įžvalgas apie žmonių elgesį ir taip sukurti naudą vartotojui. Jūsų duodama vertė vartotojui turi būti informacinė bei pramoginė ir, žinoma, pateikiama įdomiai. Jeigu tai suteiksite, tuomet vartotojas jausis dėkingas ir pradės iš Jūsų pirkti. Jums nereikia per prievartą „kišti“ savo produkto. Tiesiog užtenka pasakyti, kad tai mano produktas, pirkite jį, jis geras ir jį gali rasti čia.

Taigi, jeigu sukursite vertę vartotojui, tai parduosite savo prekės ženklą be pardavimo. Tai reiškia, kad vartotojas nuolat gaudamas vertę iš Jūsų, vėliau lieka Jums skolingas, o Jūs tai galite išnaudoti pardavimams didinti. Vadinasi, sukurdami vertę vartotojui, Jūs kartu galite parduoti savo prekę, paslaugas be atkaklių įtikinėjimų, kad būtina pirkti Jūsų prekę. O motyvuodami savo „fanus“ dalintis Jūsų turiniu, Jūs didinate savo potencialių klientų ratą.

 Daugiau facebook valdymo  paslapčių, galite sužinoti mūsų marketingo seminaruose

 

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos