Ar vizitinė kortelė – vis dar efektyvi reklamos priemonė?

Kiekvienas galėtų patvirtinti, jog didesnė verslo sklaida leidžia parduoti kur kas daugiau prekių ar paslaugų. Skirtingų komunikacijos priemonių gausa suteikia galimybę pasiekti tikslinį vartotoją, tačiau šiuo atveju svarbios ir nedidelės detalės, kurios ateityje gali nulemti verslo sėkmę. Viena iš jų – vizitinės kortelės. Nors šiais laikais apsikeisti kontaktine informacija galima ir paprastesniais būdais (elektroniniai laiškai, Facebook paskyros ir t.t.), ši priemonė iki šiol plačiai naudojama – ar toks būdas vis dar efektyvus?

Vizitinės kortelės – neįpareigojanti, tačiau tuo pačiu naudinga priemonė norint priminti apie save ar savo verslą, tačiau šiuo klausimu itin svarbus jų pateikimas. Nusprendus, jog vizitinės kortelės yra reikalingos, vertėtų negailėti joms pinigų ir pasigaminti išties kokybiškus gaminius, kurie suveiks ne tik kaip komunikacijos priemonė, bet tuo pačiu suteiks galimybę ir tinkamai reprezentuoti savo teikiamas paslaugas.

Vienas iš geriausių variantų – geresnės kokybės, ant storesnio popieriaus pagamintos vizitinės kortelės. Taip pat rekomenduojama jas laminuoti ar rinktis plonus plastikinius variantus – tuomet bus mažesnė rizika, jog vizitinė kortelė iš Jūsų rankų keliaus tiesiai į šiukšlių dėžę. Kiekvienam iš mūsų teko susidurti su situacija, kai mažos ir plonos kortelės įsimaišo tarp nereikalingų čekių ar popieriaus skiaučių, todėl neretai net ir nenorėdami su jomis atsisveikiname – siekdami, kad taip nenutiktų su Jūsų vizitine kortele, turėtumėte iš anksto pasirūpinti jos kokybe.

Rekomenduojama gaminti korteles suapvalintais kampais, kadangi statūs kampai greičiau susilanksto ir tuomet vizitinė kortelė praranda savo reprezentacinę išvaizdą. Šiuo atveju svarbus ir kortelės dydis – geriausia rinktis 5,5×8,5 cm vizitines korteles, kadangi tokio paties dydžio būna ir banko kortelės. Tikėtina, jog tuomet Jūsų vizitinė kortelė piniginėje atsidurs prie svarbių banko ar kitų turimų lojalumo kortelių ir nekils noras jos išmesti.

Renkantis vizitinių kortelių gamintojus, reikėtų atkreipti dėmesį į jų siūlomus vizitinių kortelių išmatavimus. Nors daugelis jų nurodo „standartinį“ kortelių dydį, šią sąvoką kiekvienas gali suvokti skirtingai – dėl šios priežasties vizitinės kortelės gali būti pernelyg didelės ir tuomet bus kur kas sunkiau surasti joms tinkamą vietą. Akivaizdu, jog tokiu atveju sumažės ir vizitinės kortelės vertė, tačiau jei atkreipsite dėmesį į aukščiau išvardintus patarimus, vis dar galėsite efektyviai naudotis šia reklamos priemone.