Kaip per Valentino dieną savo žinute sudominti vartotojus?

Per šventes, tokias kaip Valentino diena, marketingo specialistai turi gerai pagalvoti, kaip pateikti prekes/paslaugas – kokią žinutę nori perduoti savo potencialiems vartotojams ir kaip tai vizualizuoti. Rinkodaros specialistai pastebi, kad straipsniai su nuotraukomis yra peržiūrimi 94 proc. dažniau.  Ši tendencija tikrai matoma ir 71 proc. marketingo specialistai patvirtina, kad jie naudoja vizualinius vaizdus savo socialinio marketingo strategijoje.

Taigi, per šventes kiekvienas prekės ženklas ir marketingo specialistas ieško kaip prieiti prie savo potencialių klientų ir užmegzti ryšį su vartotoju internete. Todėl darosi sunku išskirti savo turinį nuo konkurentų. Valentino diena ne išimtis.

Siūlome tris strategijas, kurios gali padėti palaužti meilės užpildytas žmonių širdis ir juos sudominti:

  1. Būkite nenuspėjami. Yra daugiau kūrybingų būdų, kaip pasveikinti su Valentino diena nei tradicinis kelias. Žinoma, šokoladas, puokštės gėlių, raudonos širdelės primena šventę, tačiau ar šie pažįstami simboliai tikrai siejasi su klientais? Galvokite plačiau ir stimuliuokite idėjas susijusias Valentino diena, tačiau  tai turi nustebinti. Pavyzdžiui, vietoje tradicinių raudonų rožių pasirinkite spalvotų gėlių puokštė savo nuotraukose. Pakeiskite šiek tiek spalvų paletę, t.y. vietoj įprastų raudonų ir rožinių spalvų naudokite neutralesnes. Šis unikalus metodas visiškai kitaip atrodys ir paliks įspūdį vartotojams.
  2. Būkite intymus. Valentino diena yra daugiau nei tik pasimatymų planavimas ar desertų ragavimas. Tai šventė apie meilės šventimą kartu su draugais, šeima ir savo gyvenimo partneriais. Pastebėkite ir parodykite ypatingus momentus žmonių, kurie yra susiję meilės ryšiais. Pavyzdžiui, bučinys į kaktą, susikabinimas rankomis ar apkabinimas yra tie momentai, kurie daro meilę tokią galingą. Tokie momentai gali būti pasidalinti tokiose platformose, kaip Instagram ir Facebook. Marketingo specialistai atlikę tyrimą pastebėjo, kad Facebook nuotraukos, kuriose žmonės rodo trauką sulaukia didesnio susidomėjimo.  Dar daugiau, daugelis neurologų tiki, kad „veidrodiniai neuronai“  leidžia žmonėms patirtis emocijas, kai mato, kad kažkas vyksta kitiems. Stipri vizualizacija to momento, kurį žmonės pasidalina, pavyzdžiui, bučinys į kaktą, leidžia mums patirti tą emociją taip pat. Turint tai omenyje, sutelkite savo vaizdus į konkrečius momentus, kur yra giliausi jausmai, pavyzdžiui, kai motina laiko savo naujagimio rankutę.
  3. Būkite asmeniški. Prekiniai ženklai turi užsidirbti teisę būti vartotojo socialinėje platformoje kiekvieną metų dieną. Galų gale, socialinių tinklų svetainės buvo sukurtos vartotojams, o ne gamintojams ar prekiniams ženklams. Bet Valentino dienos šventė yra puiki proga parodyti savo asmenybę ir savo prekės ženklo autentiškumą. Vaizdai vaidina didžiulį vaidmenį kuriant tą autentiškumą. Pasak, marketingo specialistų, žmonės dalinasi turiniu savo socialiniame tinkle norėdami informuoti, padėti, išreikšti savo tapatybę arba todėl, kad jie turi emocinį ryšį su prekės ženklu. Taigi, apsvarstykite galimybę naudoti vaizdus, kurie atspindi kasdienybę ir meilę, kaip pavyzdžiui, poros sportuoja kartu, dalinasi maistu arba snaudžia kartu. Nors tokie vaizdai nerėkia, kad štai čia Valentino diena, bet jie užfiksuoja svarbias ir pagrindines santykių scenas. Būtent tai daro Jūsų žinutę autentišką. Skelbdami aukštos kokybės, kasdienių akimirkų vaizdus, kurie yra susiję su vartotojais, Jūs galite padidinti savo šansus, kad vartotojai norės pasidalinti Jūsų turiniu per savo socialinį tinklą.

Taigi, vartotoją per šventes galima sudominti tik nustebinimu, autentiškumu ir ypatingų momentų pasidalijimu.

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos