+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Pokalbis dėl darbo

pokalbis del darbo

Parduok save brangiai darbo pokalbyje

Gera reklama padeda pamėgti ir pirkti tokius dalykus, kurie iš pradžių mums net nepatiko. Būtent reklama padėjo visiems patikėti, kad galima parduoti viską. Galima parduoti ne tik daiktus, bet ir save. Kiekvieną dieną mes parduodame savo žinias, gebėjimus, paslaugas ir idėjas, tik klausimas ar tai darome brangiai. Už kiek save parduosime priklauso nuo mūsų pačių. Taigi, norint parduoti save brangiai, reikia atkreipti dėmesį į tam tikrus dalykus.

Pirma, labai svarbus pirmasis įspūdis. Jis turi didžiulę galią. Juk mus išvydęs pašnekovas iškart apie mus susidaro vienokią ar kitokią nuomonę, kurią po to gali būti labai sunku pakeisti. Pirmasis įspūdis priklauso nuo šypsenos, aprangos, nepriekaištingo manikiūro, kūno kalbos. Visuomet gerai apgalvokite, kokį pirmąjį […]

Google užblokavo milijonus reklamų savo paieškoje

google pastatas

Užblokuota milijonai reklamų Google paieškoje

2015 metais „Google“ paieškos sistemoje buvo užblokuota 780 mln. reklamų. Skelbimai pažeidė reklamos taisykles. Lyginant su 2014 metais, tai bemaž 50 procentų daugiau užblokuotų reklamų.

Statistika yra tokia:

  • 2012 metais skelbimų, kurie neatitiko taisyklių buvo – 220 mln.
  • 2013 metais užblokuotų reklamų buvo – 350 mln.
  • 2014 metais buvo pašalinta – 524 mln.
  • 2015  metais užblokuota – 780 mln.

Taigi, „Google“ įspėja, kad šiemet jie skirs dar didesnį dėmesį kovojant ir šalinant netinkamas reklamas.

„Google“ 2016 metais planuoja atlikti tam tikrus atnaujinimus. Atnaujinimai stipriau apribos netinkamas reklamas „Google“ paieškos sistemoje. „Google“ reklamos politika yra, kad visos matomos reklamos būtų naudingos ir teisingos. Netinkami skelbimai dažnai jau atrandami ir užblokuojami prieš jiems pasirodant „Google“ paieškoje. Prevencija netinkamų skelbimų […]

Pokyčiai versle

inovacijos versle

Pokyčiai ir inovacijos šiandienos versle

Trys pagrindinės šių dienų  žinutės:

  • Lietuvos verslininkai eina į sritis, kur yra daug konkurentų. Tos sritys jau nėra nišos verslui. Jei jau yra 10 vyninių, tai atsidaro ir 11, tačiau kiek tai yra efektyvu ir naudinga? Tačiau kūrybingumas dėl kūrybingumo yra klaida. Svarbu kūrybingumą pagrįsti. Galima daryti ir trikampes duris, bet kam to reikia?
  • Neplanuojamas įmonės augimas žmogiškųjų išteklių atžvilgiu. Pajamų norima daug, o įdarbinti mažai. Tiesiog nemokama planuoti žmogiškųjų išteklių.
  • Einama į rinką su senais produktais. Taip yra todėl, kad silpnas marketingas.

Faktai apie Lietuvos situacija:

  • Lietuva yra viena jauniausių verslininkų šalis.
  • 18-24 metų žmonės yra patys kūrybiškiausi.
  •  Lietuva pirmauja pagal intraverslių žmonių skaičių. Intraverslus žmogus – tai verslus darbuotojas, kuris bijo suklysti ir plėtoja verslą po […]

Higieniniai paketai. Eksperimentas

higieniniai paketai, aleo eco

Eksperimentas su higieniniais paketais

Mes kaip marketingo specialistai į įvairią reklamą žiūrime atsargiai. Todėl dažnai atliekame eksperimentus, norėdami įsitikinti kai kurių reklamuojamų produktų teisingumu. Nes reklamos įstatymas skelbia, kad reklama negali būti klaidinanti. Todėl manome, šis eksperimentas daugeliui moterų padės teisingai išsirinkti saugius higieninius paketus, kurių šiuo metu rinkoje sparčiai daugėja, ir padės priimti teisingą sprendimą prieš dedant higieninių paketų pakuotę į savo pirkinių krepšelį.

Dažnai yra manoma, kad reklamos pardavėjas tai ir yra marketingo specialistas. Deja, reklama yra tik viena iš daugelio marketingo sudedamųjų dalių. Ir marketingo specialistas tikrai bus tas žmogus, kuris bet kokią reklamą vertins objektyviai ir nešališkai.

Iš pasirinktų paketų laimėjo Aloe ECO higieniniai paketai su alavijo ekstrakto juostele, kurių paviršius liko sausiausias.

ŽIŪRĖTI […]

Pardavimo technikos mokymai

DSC09262

Pardavimo technikos mokymai 

Jei esi ir labai geras pardavėjas, tobulinti savo įgūdžius ir mokytis pardavimo meno reikia nuolatos!pardavimo mokymai

Jau pirma Naujų 2016 metų savaitė Marketingo Valdymo Agentūros marketingistams buvo darbina. Vedėme seminarą UAB “Biuro mašinos” vadybos skyriui ir džiaugiamės gerais balais įvertintu grįžtamuoju ryšiu apie mokymų naudą. Vidiniai pardavimo mokymai vyko dvi dienas ir buvo dėstomos temos:

  • Pardavimo technika;
  • Pardavimų psichologija;
  • Kaip save parduoti brangiai?;
  • Kokios yra Klientų pirkimo baimės ir kaip jas nugalėti;
  • Klientui daromos įtakos gudrybės;
  • Klientų prieštaravimai, Jūsų argumentai;
  • Savęs ir kitų pažinimo psichologinis žaidimas “SALA”;
  • Workshop - pardavimo dirbtuvės, kurių metu siekiama pasidalinti tarpusavyje savo darbine patirtimi su kolegomis ir generuoti naujų įdėjų, kurios padėtų visai komandai pasiekti bendrų įmonės tikslų.

Marketingo tyrimai

rinkos tyrimai

Marketingo ir rinkos tyrimai. Tai tas pats ar skirtingi dalykai?

Marketingo tyrimai ir jų procesas

Marketingas yra kompleksiška sistema, kuri apima daug žinių ir norint teisingai tvarkyti šią sistemą ir pasiekti numatytus tikslus, reikia daug naujos ir tinkamos informacijos.

Marketingo tyrimų tikslas – organizuoti bei atlikti marketingo problemos sprendimui informacijos kaupimą, analizę bei pateikimą.

Kai yra tinkamai tvarkoma marketingo informacija, tai galima tiksliai nustatyti kompanijų stipriąsias ir silpnąsias vietas, išsiaiškinti plėtimosi galimybes bei gresiančias nesėkmes bei nusistatyti tinkamus veiklos išorinėje marketingo aplinkoje būdus.

Marketingo tyrimai – tai bet kurios marketingo problemos sprendimas. Atliekami reklamos efektyvumo tyrimai, kainų strategijos tyrimai ir kiti.  Marketingo tyrimai atliekami tam, kad surinkta reikalinga informacija leistų priimti marketingo sprendimus.

Įmonės, norėdamos išsilaikyti konkurencijoje rinkoje ir toliau […]

Prezidentės D.Grybauskaitės globojamas projektas KAM TO REIKIA?

kam to reikia

Projektas “KAM TO REIKIA”?

2015 11 24 dieną, Marketingo Valdymo Agentūra sudalyvavo projekte ”KAM TO REIKIA?” . Marketingo Specialistė Vaiva Mickuvienė supažindino  Vilniaus Simono Daukanto gimnazijos vienuoliktokus su marketingo mokslu, pristatė marketingo specialybės naudingumą versle. Vaiva Mickuvienė lankė šią mokyklą ir baigė 12 – ką klasių 1987 metais. Tada ši mokykla vadinosi kitaip – 23 – čia vidurinė mokykla. “Labai džiaugiamės, kad toks projektas vyksta, tai tikrai labai naudinga iniciatyva, nes moksleiviams labai sunku pasirinkti tinkamą specialybę ir studijas. Todėl esu įsitikinusi, kad susipažinus su daugeliu specialybių, dvyliktokams bus lengviau apsispręsti kur stoti” – sako Vaiva Mickuvienė.

Reklama socialiniuose tinkluose

socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai: „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“, „Instagram“, „Twitter“

Vienas iš labiausiai augančių reklamos kanalų yra socialiniai tinklalapiai. „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“, „Instagram“, „Twitter“ ir kiti suteikia galimybę įmonėms tiesiogiai komunikuoti su klientais. Esamais ir potencialiais.

Neabejotinas socialinių tinklų lyderis lietuvių tarpe – Facebook. Nors „Youtube“ kanalas lenkia „Facebook“ tinklą auditorijos dydžiu, Facebook“ vartotojai yra labiau įsitraukę. Nors „Youtube“ kanalas ir suteikia bendravimo galimybę, tačiau dažniau yra naudojamas kitiems tikslams – muzikos klausymui, video filmukų talpinimui ir žiūrėjimui. Tad, antra vieta skiriama „Google+“ tinklui. Kelią Lietuvoje skinasi vadinamasis „profesinis“ socialinis tinklas „LinkedIn“, kuris skirtas darbuotojų ir darboviečių paieškai, informacijai apie profesinę veiklą rasti, o vienas populiariausių pasaulyje socialinių tinklų „Twitter“ Lietuvoje nėra lyderis ir nematomas jo spartesnis populiarėjimas. Į populiariausių socialinių tinklų penketuką […]

Šalti skambučiai

salti skambuciai

Šalti skambučiai pardavimuose

APŠILIMAS  ŠALTAJAM SKAMBINIMUI

 Pati veiksmingiausia nustatymo (kitaip galimybių ieškojimo) forma yra šaltasis skambinimas, ir daugelis pardavėjų jos nekenčia.

Žinia, šaltasis skambinimas yra toks skambinimas, kai asmuo, esantis kitame laido gale, apie tave nežino nieko, o tu nežinai, ar pašnekovą domina tavo prekė ar paslauga.

Tiesa, žvalgyba telefonu niekada nebus pirmoje mėgstamiausių užsiėmimų vietoje. Šaltasis skambinimas dažniausiai nemėgstamas, ir retai kas jį supranta teisingai. Šis pardavimo ciklo etapas neturi tapti rutina, o taip pat neturi slėgti nei skambinančiojo, nei atsakovo. Mano požiūriu, tai ta pardavimo darbo dalis, kuri gali niekuo neišsiskiriantį pardavėją paversti pardavimo žvaigžde. Šiame skyriuje pamatysi, kaip tai vyksta.

PALYGINIMAS

Daugelis telemarketingu neužsiimančių žmonių supranta, kad pardavėjas negali sudaryti pardavimo sandorio nepakalbėjęs su galimu klientu ir […]

Buitinis Marketingas

buitinis marketingas

Buitinis marketingas? Kažkas naujo, negirdėta?

Visai tikėtina, kad Jūs tokio išsireiškimo negirdėjote, nes mokslinėje  literatūroje jo dar nerasite. Jį sugalvojo Marketingo Valdymo Agentūros “MARKETINGISTAI”. Buitinis marketingas - tai einamieji kasdieniniai marketingo veiksmai, kurių pagalba pasenusios marketingo priemonės keičiamos vis naujomis ir naujomis, efektyvesnėmis priemonėmis. Tokio pobūdžio darbus dažniausiai atlieka hibridinis Marketingo Specialistas, kuris gali dirbti tiek įmonės viduje, tiek būti samdomas iš išorės. Tai specialistas, kuris turi atitinkamą išsilavinimą ir patirties įvairiose srityse: reklamos, pardavimų, personalo, finansų valdyme. Turi analitinį mąstymą ir yra kūrybiškas, iniciatyvus, nuovokus, greitai reaguojantis į pokyčius ir prie jų prisitaikantis.

Tokio specialisto pagrindinės funkcijos: prižiūrėti ir […]