+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Veidoskaita pardavimuose

veidotyra

Ką apie žmogų sako jo veidas ir kaip tai pritaikyti pardavimuose?

Pirmą kartą pamatę žmogų, jį įvertiname: jo išvaizdą, kūno kalbą ir pan. Būtent tam tikri dalykai, kaip veido bruožai, gali daug pasakyti apie žmogų ir jo elgseną. O visas tas žinias pritaikius pardavimuose, galite įsigyti daugiau klientų.

Žmogaus veidą galima suskirstyti į tris teritorijas:

  • Nuo smakro apačios iki nosies pradžios. Tai instinktų zona. Pas sportininkus dominuoja ši sritis.
  • Nuo nosies apačios iki antakių vidurio. Nosis yra jausmų sritis ir parodo ant kiek stipriai pas žmogų yra išreikšti jausmai. Tai jausmų zona. Pas menininkus dominuoja jausmų zona.
  • Nuo antakių vidurio iki plaukų pradžios. Tai intelekto zona. Ši zona dominuoja pas mokslininkus.

Žandikauliai:

  • Kuo platesnis žmogaus žandikaulis, tuo stipresnis yra jo AŠ. […]

GREITAI, PIGIAI, KOKYBIŠKAI

GREITAI, PIGIAI, KOKYBISKAI

Greitai, Pigiai ir kokybiškai – NEBŪNA!

Mes vis dar susidūrime su tuo, kad žmonės nori GREITAI, PIGIAI, KOKYBIŠKAI, kas yra – neįgyvendinama misija.
Šią diagramą sukūrė Colin‘as Harman‘as (2010 m.), nors pirmasis, kuris tai suprato, buvo marketingo pradininkas P.Kotler.
GREITAI IR PIGIAI = NEBUS KOKYBIŠKAI;
GREITAI IR KOKYBIŠKAI = BRANGIAI;
KOKYBIŠKAI IR PIGIAI = ILGAI.
O kažką gauti NEMOKAMAI – net nebandykit bandyti gauti kažko už dyką.

Ir patarimas: savo vertės pasiūlymuose nerašykite NEMOKAMAI, o parašykite, kieno sąskaita (Jūsų ar kliento) ši paslauga bus apmokėta. Tokiu būdu Jūs pademonstruosite savo vartotojams pagarbą ir įgysite Jų pasitikėjimą, užuot juos viliodami apgaulingais pažadais.

3 marketingo būdai, kaip švęsti Valentino dieną

marketingas valentino dienai

Kaip per Valentino dieną savo žinute sudominti vartotojus?

Per šventes, tokias kaip Valentino diena, marketingo specialistai turi gerai pagalvoti, kaip pateikti prekes/paslaugas – kokią žinutę nori perduoti savo potencialiems vartotojams ir kaip tai vizualizuoti. Rinkodaros specialistai pastebi, kad straipsniai su nuotraukomis yra peržiūrimi 94 proc. dažniau.  Ši tendencija tikrai matoma ir 71 proc. marketingo specialistai patvirtina, kad jie naudoja vizualinius vaizdus savo socialinio marketingo strategijoje.

Taigi, per šventes kiekvienas prekės ženklas ir marketingo specialistas ieško kaip prieiti prie savo potencialių klientų ir užmegzti ryšį su vartotoju internete. Todėl darosi sunku išskirti savo turinį nuo konkurentų. Valentino diena ne išimtis.

Siūlome tris strategijas, kurios gali padėti palaužti meilės užpildytas žmonių širdis ir juos sudominti:

  1. Būkite nenuspėjami. […]

Nemokamas įrankis pasitikrinti savo svetainės pozicijas Google

SEO irankis SERPLAB

Jūsų svetainės pozicija Google organinėje paieškoje

Norintiems greitai pasitikrinti ir sužinoti tikslią tuo metu esančią Jūsų svetainės poziciją Google organinėje paieškoje, rekomenduojame nemokamą ir patogų  įrankį, kur vienu metu galite suvesti net 5 norimas raktines frazes ir vos per kelias sekundes gausite rezultatą. Dažnai tokią patikrą žmonės daro rankiniu būdu: veda į Google jiems aktualias raktines frazes ir žiūri, kuriame Google puslapyje jų svetainė randasi. Tai ne visada būna tikslu, nes dažnu atveju Jūsų kompiuteris būna išsaugojęs Jūsų dažnai darytus paieškos rezultatus. Dažnai mums net pasitaiko kuriozinių atvejų, kai įmonių vadovai su pasididžiavimu ir net šiokia tokia arogancija, savo kompiuteryje mus rodo pagal tam tikrus raktinius žodžius suindeksuotą savo svetainę  pirmame Google puslapyje, nors realiai ji būna labai […]

Svetainių kūrimas ir “kepimas”

FCR media

Internetinių svetainių nuoma ir “kepimas”

Mums vis dažniau ir dažniau tenka administruoti internetines svetaines, kurias mūsų klientams pagamino, tiksliau labiau tinka žodis “iškepė” kokie nors programuotojai. Kiekvieno teisė rinktis, kokią internetinę svetainę jam turėti ir kiek už ją mokėti, bet bėda ta, kad svetainių gamintojai sąmoningai nutyli esminius niuansus ir užsakovui nepasako: kad svetainėje bus vos keli mygtukai, nebus jokios dizaino, nebus tekstų, tvarkingo vidinio teksto, nebus apgalvotos veiklų kategorijos ir patikrintos pagal tai, kaip žmonės ieško jų prekių ar paslaugų Google paieškoje ir t.t.. Ir kad paskui už visą tai – reiks papildomai mokėti. Nes be šitų esminių dalykų – svetainė nieko verta.  Dar labai vieną svarbų faktą jie nuslepia – kad ta svetainė jiems net nepriklausys, […]

Lyderis ir lyderystė

lyderyste

Teorijos apie lyderius

Teorijų, kas yra lyderis ir, kokia turėtų būti lyderystė yra daug. Tačiau teorija neretai skiriasi nuo praktikos.

Norime Jums pristatyti 8 pagrindines teorijas apie lyderius. Kiekvienoje iš jų yra tiesos ir kažkurią teoriją kiekvienas galime prisitaikyti sau. Galėsite patys nustatyti, koks lyderis esate Jūs ir kas Jums labiausiai tinka.

Teorijos:

  1. Lyderiais yra gimstama. Ar tai tiesa, ar melas, galite nuspręsti tik Jūs patys.
  2. Yra tam tikros savybės, kurios yra būtinos lyderiui. Jeigu žmogus turi tas savybes, tai jis yra lyderis.
  3. Reikia išmokti tam tikrų įgūdžių, kad galima būtų būti lyderiu.
  4. Yra tam tikri lyderystės stiliai ir kiekvienas pasirenka sau priimtiniausią. Autokratinis, kai lyderis viską pats nusprendžia; demokratinis, kai lyderis tariasi su visais; liberalus – kai lyderis pasitaria su […]

Pokalbis dėl darbo

pokalbis del darbo

Parduok save brangiai darbo pokalbyje

Gera reklama padeda pamėgti ir pirkti tokius dalykus, kurie iš pradžių mums net nepatiko. Būtent reklama padėjo visiems patikėti, kad galima parduoti viską. Galima parduoti ne tik daiktus, bet ir save. Kiekvieną dieną mes parduodame savo žinias, gebėjimus, paslaugas ir idėjas, tik klausimas ar tai darome brangiai. Už kiek save parduosime priklauso nuo mūsų pačių. Taigi, norint parduoti save brangiai, reikia atkreipti dėmesį į tam tikrus dalykus.

Pirma, labai svarbus pirmasis įspūdis. Jis turi didžiulę galią. Juk mus išvydęs pašnekovas iškart apie mus susidaro vienokią ar kitokią nuomonę, kurią po to gali būti labai sunku pakeisti. Pirmasis įspūdis priklauso nuo šypsenos, aprangos, nepriekaištingo manikiūro, kūno kalbos. Visuomet gerai apgalvokite, kokį pirmąjį […]

Google užblokavo milijonus reklamų savo paieškoje

google pastatas

Užblokuota milijonai reklamų Google paieškoje

2015 metais „Google“ paieškos sistemoje buvo užblokuota 780 mln. reklamų. Skelbimai pažeidė reklamos taisykles. Lyginant su 2014 metais, tai bemaž 50 procentų daugiau užblokuotų reklamų.

Statistika yra tokia:

  • 2012 metais skelbimų, kurie neatitiko taisyklių buvo – 220 mln.
  • 2013 metais užblokuotų reklamų buvo – 350 mln.
  • 2014 metais buvo pašalinta – 524 mln.
  • 2015  metais užblokuota – 780 mln.

Taigi, „Google“ įspėja, kad šiemet jie skirs dar didesnį dėmesį kovojant ir šalinant netinkamas reklamas.

„Google“ 2016 metais planuoja atlikti tam tikrus atnaujinimus. Atnaujinimai stipriau apribos netinkamas reklamas „Google“ paieškos sistemoje. „Google“ reklamos politika yra, kad visos matomos reklamos būtų naudingos ir teisingos. Netinkami skelbimai dažnai jau atrandami ir užblokuojami prieš jiems pasirodant „Google“ paieškoje. Prevencija netinkamų skelbimų […]

Pokyčiai versle

inovacijos versle

Pokyčiai ir inovacijos šiandienos versle

Trys pagrindinės šių dienų  žinutės:

  • Lietuvos verslininkai eina į sritis, kur yra daug konkurentų. Tos sritys jau nėra nišos verslui. Jei jau yra 10 vyninių, tai atsidaro ir 11, tačiau kiek tai yra efektyvu ir naudinga? Tačiau kūrybingumas dėl kūrybingumo yra klaida. Svarbu kūrybingumą pagrįsti. Galima daryti ir trikampes duris, bet kam to reikia?
  • Neplanuojamas įmonės augimas žmogiškųjų išteklių atžvilgiu. Pajamų norima daug, o įdarbinti mažai. Tiesiog nemokama planuoti žmogiškųjų išteklių.
  • Einama į rinką su senais produktais. Taip yra todėl, kad silpnas marketingas.

Faktai apie Lietuvos situacija:

  • Lietuva yra viena jauniausių verslininkų šalis.
  • 18-24 metų žmonės yra patys kūrybiškiausi.
  •  Lietuva pirmauja pagal intraverslių žmonių skaičių. Intraverslus žmogus – tai verslus darbuotojas, kuris bijo suklysti ir plėtoja verslą po […]

Higieniniai paketai. Eksperimentas

higieniniai paketai, aleo eco

Eksperimentas su higieniniais paketais

Mes kaip marketingo specialistai į įvairią reklamą žiūrime atsargiai. Todėl dažnai atliekame eksperimentus, norėdami įsitikinti kai kurių reklamuojamų produktų teisingumu. Nes reklamos įstatymas skelbia, kad reklama negali būti klaidinanti. Todėl manome, šis eksperimentas daugeliui moterų padės teisingai išsirinkti saugius higieninius paketus, kurių šiuo metu rinkoje sparčiai daugėja, ir padės priimti teisingą sprendimą prieš dedant higieninių paketų pakuotę į savo pirkinių krepšelį.

Dažnai yra manoma, kad reklamos pardavėjas tai ir yra marketingo specialistas. Deja, reklama yra tik viena iš daugelio marketingo sudedamųjų dalių. Ir marketingo specialistas tikrai bus tas žmogus, kuris bet kokią reklamą vertins objektyviai ir nešališkai.

Iš pasirinktų paketų laimėjo Aloe ECO higieniniai paketai su alavijo ekstrakto juostele, kurių paviršius liko sausiausias.

ŽIŪRĖTI […]