+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Svetainių dizaino psichologija

svetaines dizainas

Kaip svetainės daro įtaką žmonėms?  

Geriausias būdas apsaugoti save nuo stiprių psichologinių priemonių yra žinoti apie jas ir kaip jos veikia.

Sužinokite, kaip paveikti žmogaus elgesį naudojant svetainę:

  • Vaizdo kontrolė.
  • Maketavimas. Protingas svetainės išplanavimas padeda vartotojui sutelkti dėmesį į tai, ką dizaineris norėjo.
  1. Skaitymo modelis – žmonės skaito iš kairės į dešinę, nuo viršaus į apačią. Žmonės puslapį skanuoja tarsi Z forma. Esminė informacija turi būti viršuje kairėje, per vidurį ir apačioje dešinėje.
  2. Erdvė. Vartotojai svetainėse susiduria su daug teksto, todėl turi būti regos pertraukėlės tam tikros vietose.
  3. Minimalizmas.  Esminis dalykas – modernus dizainas. Tai supaprastina sudėtingus procesus, tinkamai pateikia turinį ir sumažina vartotojo stresą.
  • Spalvos. Spalvos naudojamos iliustruoti svetainės turinį. Svarbiausia, kad spalvos būtų naudojamos […]

Kaip išsaugoti vertingus darbuotojus kompanijoje?

bega is imones

Kodėl geri darbuotojai palieka sėkmingas įmones?

Nors žmogui ir patinka jo darbas, bet visada po truputį jo entuziazmas blėsta. Neretas atvejis, kai geras darbuotojas, rodantis puikius rezultatus tiesiog palieka mėgstamas pareigas sėkmingose įmonėse. Kodėl taip nutinka?

Faktas tai, kad geri darbuotojai sėkmingų įmonių dažniausiai nepalieka staiga, viskas kaupiasi po truputį. Kad išvengtumėte darbuotojų praradimo, reikia juos stebėti. Keltas patarimų, kaip išsaugoti gerus darbuotojus:

  1. Motyvacijos mažėjimas ir nusivylimo didėjimas. Tai pastebėti nėra lengva ir viskas vyksta iš lėto. Darbdavys norėdamas išsaugoti savo darbuotojus privalo pagalvoti apie priemones, kaip tai daryti.
  2. Klaidinga manyti, kad darbuotojai palieka įmonę, jie dažniau palieka savo tiesioginį vadovą. Norint išlaikyti rezultatyvius darbuotojus, tai vadovaujantis žmogus turi sugebėti pastebėti ir įvertinti darbuotojų talentus.
  3. Darbuotojai […]

Laida „Gatvės Šokas“ per LNK GO!

lnk go

Laida „GATVĖS ŠOKAS“ per LNK GO – įgyvendintas

Tai muzikinė laida su ryškiausiomis Lietuvos muzikos žvaigždėmis, kurios turės išmokti gatvės šokių ir varžytis dėl prizų.

PROJEKTAS JAU ĮGYVENDINTAS!

Projekto “GATVĖS ŠOKAS” rėmimo sąlygos
„Gatvės Iššūkis“ – tai trykštančios energijos, emocijų bei konkurencijos kupina laida, kviečianti Lietuvos žvaigždes išbandyti jėgas gatvės šokio kovose, siekiant išsiaiškinti, kas yra vertas talentingiausio dalyvio titulo.
Laidos metu žvaigždės bus mokomos įdomiausių šokio judesių bei sudėtingų choreografijų, vertinamos šioje srityje pripažintų Lietuvos veidų bei supažindins žiūrovus su sparčiai tobulėjančiu bei vis daugiau pasekėjų sulaukiančiu gatvės šokio pasauliu.
Dinamiškas laidos sūkurys, šokantys kadrai, galinga muzika bei spontaniškos […]

Kas bendro tarp gyvenimo ir žaidimo?

zaidimas ir gyvenimas

Žaidžiame taip, kaip gyvename, ir gyvename taip, kaip žaidžiame

Turbūt visiems yra tekę žaisti įvairius žaidimus, o jų tarpe ir interaktyvius verslo žaidimus komandoje. Tokių žaidimų yra ne vienas, ir jei visi skirtingi, taikomi pagal išsikeltus tikslus: ar Jums reikia komanda suformuoti, ar komandos tarpusavio ryšiams stiprinti ir t.t.

Dažnu atveju, kai yra įmonėms darbuotojams vedami interaktyvūs žaidimai, daugeliui dalyvių iš kart kyla begalė klausimų: kas čia bus?, kam to reikia?, kokia čia nesąmonė? ir panašiai. Tai drąsiai galime pasakyti, kad tokių žaidimų tikslas būna vadovui geriau pažinti savo komandą, nes gyvenimas ir žaidimas turi daug ką bendro:

  • Tiek žaidime, tiek gyvenime mes visi turime savo vaidmenis;
  • Kuriame taisykles;
  • Atsiranda tam tikros situacijos;
  • Išsikeliami tikslai;
  • Naudojamės tam tikrais įrankiais (resursais);
  • Rizikuojame;
  • Ir visi turime […]

Veidoskaita pardavimuose

veidotyra

Ką apie žmogų sako jo veidas ir kaip tai pritaikyti pardavimuose?

Pirmą kartą pamatę žmogų, jį įvertiname: jo išvaizdą, kūno kalbą ir pan. Būtent tam tikri dalykai, kaip veido bruožai, gali daug pasakyti apie žmogų ir jo elgseną. O visas tas žinias pritaikius pardavimuose, galite įsigyti daugiau klientų.

Žmogaus veidą galima suskirstyti į tris teritorijas:

  • Nuo smakro apačios iki nosies pradžios. Tai instinktų zona. Pas sportininkus dominuoja ši sritis.
  • Nuo nosies apačios iki antakių vidurio. Nosis yra jausmų sritis ir parodo ant kiek stipriai pas žmogų yra išreikšti jausmai. Tai jausmų zona. Pas menininkus dominuoja jausmų zona.
  • Nuo antakių vidurio iki plaukų pradžios. Tai intelekto zona. Ši zona dominuoja pas mokslininkus.

Žandikauliai:

  • Kuo platesnis žmogaus žandikaulis, tuo stipresnis yra jo AŠ. […]

GREITAI, PIGIAI, KOKYBIŠKAI

GREITAI, PIGIAI, KOKYBISKAI

Greitai, Pigiai ir kokybiškai – NEBŪNA!

Mes vis dar susidūrime su tuo, kad žmonės nori GREITAI, PIGIAI, KOKYBIŠKAI, kas yra – neįgyvendinama misija.
Šią diagramą sukūrė Colin‘as Harman‘as (2010 m.), nors pirmasis, kuris tai suprato, buvo marketingo pradininkas P.Kotler.
GREITAI IR PIGIAI = NEBUS KOKYBIŠKAI;
GREITAI IR KOKYBIŠKAI = BRANGIAI;
KOKYBIŠKAI IR PIGIAI = ILGAI.
O kažką gauti NEMOKAMAI – net nebandykit bandyti gauti kažko už dyką.

Ir patarimas: savo vertės pasiūlymuose nerašykite NEMOKAMAI, o parašykite, kieno sąskaita (Jūsų ar kliento) ši paslauga bus apmokėta. Tokiu būdu Jūs pademonstruosite savo vartotojams pagarbą ir įgysite Jų pasitikėjimą, užuot juos viliodami apgaulingais pažadais.

3 marketingo būdai, kaip švęsti Valentino dieną

marketingas valentino dienai

Kaip per Valentino dieną savo žinute sudominti vartotojus?

Per šventes, tokias kaip Valentino diena, marketingo specialistai turi gerai pagalvoti, kaip pateikti prekes/paslaugas – kokią žinutę nori perduoti savo potencialiems vartotojams ir kaip tai vizualizuoti. Rinkodaros specialistai pastebi, kad straipsniai su nuotraukomis yra peržiūrimi 94 proc. dažniau.  Ši tendencija tikrai matoma ir 71 proc. marketingo specialistai patvirtina, kad jie naudoja vizualinius vaizdus savo socialinio marketingo strategijoje.

Taigi, per šventes kiekvienas prekės ženklas ir marketingo specialistas ieško kaip prieiti prie savo potencialių klientų ir užmegzti ryšį su vartotoju internete. Todėl darosi sunku išskirti savo turinį nuo konkurentų. Valentino diena ne išimtis.

Siūlome tris strategijas, kurios gali padėti palaužti meilės užpildytas žmonių širdis ir juos sudominti:

  1. Būkite nenuspėjami. […]

Nemokamas įrankis pasitikrinti savo svetainės pozicijas Google

SEO irankis SERPLAB

Jūsų svetainės pozicija Google organinėje paieškoje

Norintiems greitai pasitikrinti ir sužinoti tikslią tuo metu esančią Jūsų svetainės poziciją Google organinėje paieškoje, rekomenduojame nemokamą ir patogų  įrankį, kur vienu metu galite suvesti net 5 norimas raktines frazes ir vos per kelias sekundes gausite rezultatą. Dažnai tokią patikrą žmonės daro rankiniu būdu: veda į Google jiems aktualias raktines frazes ir žiūri, kuriame Google puslapyje jų svetainė randasi. Tai ne visada būna tikslu, nes dažnu atveju Jūsų kompiuteris būna išsaugojęs Jūsų dažnai darytus paieškos rezultatus. Dažnai mums net pasitaiko kuriozinių atvejų, kai įmonių vadovai su pasididžiavimu ir net šiokia tokia arogancija, savo kompiuteryje mus rodo pagal tam tikrus raktinius žodžius suindeksuotą savo svetainę  pirmame Google puslapyje, nors realiai ji būna labai […]

Svetainių kūrimas ir “kepimas”

FCR media

Internetinių svetainių nuoma ir “kepimas”

Mums vis dažniau ir dažniau tenka administruoti internetines svetaines, kurias mūsų klientams pagamino, tiksliau labiau tinka žodis “iškepė” kokie nors programuotojai. Kiekvieno teisė rinktis, kokią internetinę svetainę jam turėti ir kiek už ją mokėti, bet bėda ta, kad svetainių gamintojai sąmoningai nutyli esminius niuansus ir užsakovui nepasako: kad svetainėje bus vos keli mygtukai, nebus jokios dizaino, nebus tekstų, tvarkingo vidinio teksto, nebus apgalvotos veiklų kategorijos ir patikrintos pagal tai, kaip žmonės ieško jų prekių ar paslaugų Google paieškoje ir t.t.. Ir kad paskui už visą tai – reiks papildomai mokėti. Nes be šitų esminių dalykų – svetainė nieko verta.  Dar labai vieną svarbų faktą jie nuslepia – kad ta svetainė jiems net nepriklausys, […]

Lyderis ir lyderystė

lyderyste

Teorijos apie lyderius

Teorijų, kas yra lyderis ir, kokia turėtų būti lyderystė yra daug. Tačiau teorija neretai skiriasi nuo praktikos.

Norime Jums pristatyti 8 pagrindines teorijas apie lyderius. Kiekvienoje iš jų yra tiesos ir kažkurią teoriją kiekvienas galime prisitaikyti sau. Galėsite patys nustatyti, koks lyderis esate Jūs ir kas Jums labiausiai tinka.

Teorijos:

  1. Lyderiais yra gimstama. Ar tai tiesa, ar melas, galite nuspręsti tik Jūs patys.
  2. Yra tam tikros savybės, kurios yra būtinos lyderiui. Jeigu žmogus turi tas savybes, tai jis yra lyderis.
  3. Reikia išmokti tam tikrų įgūdžių, kad galima būtų būti lyderiu.
  4. Yra tam tikri lyderystės stiliai ir kiekvienas pasirenka sau priimtiniausią. Autokratinis, kai lyderis viską pats nusprendžia; demokratinis, kai lyderis tariasi su visais; liberalus – kai lyderis pasitaria su […]