+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

3 pagrindinės problemos, kai pasamdai „freelancer“ ir kaip jas išspręsti?

freelanceriai

Kaip išsirinkti tinkamą  freelancer’į

Tiek laisvai samdomas darbuotojas  (angl. freelancer), tiek jį samdomas klientas susiduria su tam tikromis nesėkmėmis ar nesklandumais. Dažnai įmonės bijo samdyti pagalbą iš išorės dėl ankstesnės savo patirties su užsakomosiomis paslaugomis iš išorės (angl. outsourcing). Taigi, pakalbėkime apie tai, kokie yra mitai ir tiesos apie laisvai samdomus darbuotojus, kaip jie mąsto ir kaip su jais elgtis, kad viskas būtų efektyvu.

Pirmoji problema – sunku pasirinkti freelancer‘į. Dažniausiai, kai žmonėms reikia papildomos pagalbos, jie apie tai praneša, kokiose nors konkursuose, ar tiesiog ieško Google paieškoje. Ir tuomet pasimato, kad yra labai daug variantų ir jie visi atrodo labai profesionaliai. Taigi, kaip pasirinkti? Arba kaip rasti laiko skaityti visus tuos prisistatymus? Tai kelia stresą, […]

Veidoskaita – ką tam tikri veido, kūno ir aprangos dalykai reiškia?

fiziognomika (2)

Parduok produktą, žinant pirkėjo veidą

Apie žmogaus veidą:
• Jeigu vyro smakras – skeltas, tai reiškia jis yra mergišius. Norint parduoti ką nors tokiam žmogui, visada veikia flirtavimas.
• Jeigu žmogus smakre turi duobutę, tai jis neabejingas kitų žmonių dėmesiui. Pardavinėjat produktą tokiam žmogui, reiktų akcentuoti, kaip tai atrodys arba, kaip tai matys kiti.
• Jeigu skruostuose žmogus turi duobutes, tai reiškia, kad jis linksmas. Pardavinėjant tokiam žmogui prekę, reikia bendrauti linksmai, naudoti anekdotus, linksmas istorijas. Tuomet jie jaučiasi geriau.
• Burnos ilgis veido atžvilgiu pasako, ar žmogus intravertas, ar ekstravertas. Jei burna trumpa – jis intravertas. Reiškia šie žmonės viską laiko viduje, naujoje aplinkoje nedrįsta savęs reikšti. Jei burna ilga – žmogus ekstravertas.
• Jeigu žmogaus lūpa yra griežtų linijų, tai […]

Marketingo Specialistai irgi mokosi

sertifikatai

Mokomės tam, kad dirbtume dar geriau

 

Neteisėta, klaidinanti reklama

teiseta lyginamoji reklama

Kada reklama būna neteisėta?

Planuodami reklamos turinį, privalome laikyti reklamos įstatymo (RĮ).

Neteisėta reklama pripažįstama tada, kai ji yra:

  • klaidinanti,
  • neteisėtai lyginamoji,
  • pažeidžianti specialias taisykles.

Klaidinanti reklama, klaidinanti bet kuriomis sąlygomis (NKVVDĮ):

  • apgaulingas kokybės ženklo naudojimas,
  • apgaulingas tvirtinimas apie licenciją,
  • apgaulingas tvirtinimas apie gydymą,
  • prizų nedavimas,
  • “nemokamas” produktas,
  • apgaulingas kainų/savybių nurodymas.

Klaidinga, kai nustatome, kad reklama (RĮ 5 str.):

  • neteisinga,
  • neišsami,
  • netinkamai pateikta.

Pavyzdžiai, kaip reklama klaidinga visais atvejais:

  • Reklamos skelbėjas siūlė patikimas investicijas, nors neturėjo licencijos tokiai veiklai.
  • Reklamoje tvirtinama, kad magnetinė juostelė gydo nuo artrito, nors nebuvo atlikti jokie tyrimai.
  • Reklama siūlė laimėti “svajonių” automobilį, tik nepaminėjo, kad jis be variklio.
  • Reklama siūlė perkant dvi padangas dvi gauti nemokamai. Paaiškėjo, kad padangų kaina buvo pakelta.
  • Šūkis “greičiausias kelias iki pinigų”.
  • Šūkis “žemiausia kaina”.
  • Šūkiai: “mes geriausi, greičiausi” ir panašiai.
  • Nuolaidos nuo 20 iki 70 proc., kai reali didžiausia nuolaida […]

Logotipų kūrimas

logotipai

Kaip teisingai sukurti logotipą?

Kuriant verslą ar norint jį išlaikyti, pirmiausiai viską reikia pradėti nuo įvaizdžio kūrimo – pavadinimas, logotipas, internetinė svetainė. Profesionaliai atrodantis logotipas siunčia pasauliui žinutę, kad įmonė yra rimta. Tačiau tokį logotipą sukurti nėra lengva. Taigi, pavadinimo ir logotipo sukūrimas yra vienas pirmųjų verslininko žingsnių savo marketingo strategijoje.

Logotipas – tai prekės ženklo atspindys, kuris padeda kompaniją padaryti atpažįstama.

Norime duoti keletą logotipo sukūrimo patarimų. Šie patarimai yra universalūs, todėl tikrai tiks ir Jūsų verslui.

  • Logotipe naudokite savo įmonės ar produkto pavadinimą. Abstrakčius didelių kompanijų logotipus mes atpažįstame tik dėl ilgų veiklos metų. Todėl, jeigu Jūsų įmonė yra smulki ar vidutinė, tai geriausiai panaudoti pavadinimą. Pavadinimas turi būti aiškus, lengvai ištariamas ir […]

Televizija – vis dar efektyvi reklamos priemonė

tv ziurejimas

Televizija – vis dar žiūrima vartotojų

Naujausi tyrimai parodė, kad tradicinės medijos vartotojams vis dar svarbus televizorius. Absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų (95 proc. ) žiūri televiziją. Taip pat net 72 proc. gyventojų televiziją žiūri naudojantis išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ar planšetėmis.

TNS LT atlieka rinkos tyrimus. Jau nuo 2000 metų TNS LT atlieka TV auditorijos ir kitus tyrimus. Tokie tyrimai turi įtakos reklamos rinkos augimui. Gauti duomenys yra operatyvūs ir tikslūs, todėl efektyviau galima panaudoti reklamos biudžetą. Taigi, TNS LT tyrimai parodė, kad auga daugiau nei vieną televizorių turinčių namų ūkių Lietuvoje skaičius. Be to, žmonės naudojasi galimybę peržiūrėti TV programas vėliau. Tokia galimybe labiausiai naudojasi jauni, 15-19 metų amžiaus, gyventojai didžiuosiuose šalies miestuose.

Televizorių skaičius namuose:

  • 41 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų […]

Svetainių dizaino psichologija

svetaines dizainas

Kaip svetainės daro įtaką žmonėms?  

Geriausias būdas apsaugoti save nuo stiprių psichologinių priemonių yra žinoti apie jas ir kaip jos veikia.

Sužinokite, kaip paveikti žmogaus elgesį naudojant svetainę:

  • Vaizdo kontrolė.
  • Maketavimas. Protingas svetainės išplanavimas padeda vartotojui sutelkti dėmesį į tai, ką dizaineris norėjo.
  1. Skaitymo modelis – žmonės skaito iš kairės į dešinę, nuo viršaus į apačią. Žmonės puslapį skanuoja tarsi Z forma. Esminė informacija turi būti viršuje kairėje, per vidurį ir apačioje dešinėje.
  2. Erdvė. Vartotojai svetainėse susiduria su daug teksto, todėl turi būti regos pertraukėlės tam tikros vietose.
  3. Minimalizmas.  Esminis dalykas – modernus dizainas. Tai supaprastina sudėtingus procesus, tinkamai pateikia turinį ir sumažina vartotojo stresą.
  • Spalvos. Spalvos naudojamos iliustruoti svetainės turinį. Svarbiausia, kad spalvos būtų naudojamos […]

Kaip išsaugoti vertingus darbuotojus kompanijoje?

bega is imones

Kodėl geri darbuotojai palieka sėkmingas įmones?

Nors žmogui ir patinka jo darbas, bet visada po truputį jo entuziazmas blėsta. Neretas atvejis, kai geras darbuotojas, rodantis puikius rezultatus tiesiog palieka mėgstamas pareigas sėkmingose įmonėse. Kodėl taip nutinka?

Faktas tai, kad geri darbuotojai sėkmingų įmonių dažniausiai nepalieka staiga, viskas kaupiasi po truputį. Kad išvengtumėte darbuotojų praradimo, reikia juos stebėti. Keltas patarimų, kaip išsaugoti gerus darbuotojus:

  1. Motyvacijos mažėjimas ir nusivylimo didėjimas. Tai pastebėti nėra lengva ir viskas vyksta iš lėto. Darbdavys norėdamas išsaugoti savo darbuotojus privalo pagalvoti apie priemones, kaip tai daryti.
  2. Klaidinga manyti, kad darbuotojai palieka įmonę, jie dažniau palieka savo tiesioginį vadovą. Norint išlaikyti rezultatyvius darbuotojus, tai vadovaujantis žmogus turi sugebėti pastebėti ir įvertinti darbuotojų talentus.
  3. Darbuotojai […]

Laida „Gatvės Šokas“ per LNK GO!

lnk go

Laida „GATVĖS ŠOKAS“ per LNK GO – įgyvendintas

Tai muzikinė laida su ryškiausiomis Lietuvos muzikos žvaigždėmis, kurios turės išmokti gatvės šokių ir varžytis dėl prizų.

PROJEKTAS JAU ĮGYVENDINTAS!

Projekto “GATVĖS ŠOKAS” rėmimo sąlygos
„Gatvės Iššūkis“ – tai trykštančios energijos, emocijų bei konkurencijos kupina laida, kviečianti Lietuvos žvaigždes išbandyti jėgas gatvės šokio kovose, siekiant išsiaiškinti, kas yra vertas talentingiausio dalyvio titulo.
Laidos metu žvaigždės bus mokomos įdomiausių šokio judesių bei sudėtingų choreografijų, vertinamos šioje srityje pripažintų Lietuvos veidų bei supažindins žiūrovus su sparčiai tobulėjančiu bei vis daugiau pasekėjų sulaukiančiu gatvės šokio pasauliu.
Dinamiškas laidos sūkurys, šokantys kadrai, galinga muzika bei spontaniškos […]

Kas bendro tarp gyvenimo ir žaidimo?

zaidimas ir gyvenimas

Žaidžiame taip, kaip gyvename, ir gyvename taip, kaip žaidžiame

Turbūt visiems yra tekę žaisti įvairius žaidimus, o jų tarpe ir interaktyvius verslo žaidimus komandoje. Tokių žaidimų yra ne vienas, ir jei visi skirtingi, taikomi pagal išsikeltus tikslus: ar Jums reikia komanda suformuoti, ar komandos tarpusavio ryšiams stiprinti ir t.t.

Dažnu atveju, kai yra įmonėms darbuotojams vedami interaktyvūs žaidimai, daugeliui dalyvių iš kart kyla begalė klausimų: kas čia bus?, kam to reikia?, kokia čia nesąmonė? ir panašiai. Tai drąsiai galime pasakyti, kad tokių žaidimų tikslas būna vadovui geriau pažinti savo komandą, nes gyvenimas ir žaidimas turi daug ką bendro:

  • Tiek žaidime, tiek gyvenime mes visi turime savo vaidmenis;
  • Kuriame taisykles;
  • Atsiranda tam tikros situacijos;
  • Išsikeliami tikslai;
  • Naudojamės tam tikrais įrankiais (resursais);
  • Rizikuojame;
  • Ir visi turime […]