+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Dalininkės Danguolės Šerstinskajos paroda

paroda

Dailininkės Danguolės Šerstinskajos pirmoji paroda ir gyvenimo istorija: gerokai jaunesnis vyras ir menas, kuriam neabejingi užsieniečiai

Vilniuje užaugusi dailininkė Danguolė Šerstinskaja (47) pagaliau pasiryžo atskleisti savo gyvenimo istoriją. Tai pirmasis jos interviu Lietuvoje. Apie viską, kas jai svarbu – meilę, kuri užvaldė protą, sunkią ligą ir atrastą hiperrealistinį meną, pakerėjusį žmones visame pasaulyje. Balandžio 15 dieną, uždarame renginyje,  savo pirmąją parodą Lietuvoje, DOG and CAT kačių ir šunų grožio salone, surengsianti menininkė prisipažįsta: „Jaudinuosi pirmą kartą gimtinėje pristatydama savo kūrybą. Naudoju neįprastą techniką – aliejiniais dažais tapau ant popieriaus, o svarbiausia…man labiau patinka ne žmogaus, o GYVŪNO VEIDAS…“

Piešti pradėjo ankstyvoje vaikystėje

Ryšį su gyvūnais Danguolė atrado dar visai mažytė. Ji prisiminė, kad augo tarp katyčių ir šunų, o savo […]

X, Y, Z ir kitos žmonių kartos

zmoniu kartos

Žmonių kartos – kokios jos ir kokie jie darbe?

  • Brandžioji karta – 1933-1945 m. Dauguma tradicinių korporacijų yra sukurtos tokio amžiaus žmonių sunkaus darbo ir lojalumo dėka. Jie gali pasigirti didžiule patirtimi, supranta ir vertina bendrų tikslų svarbą.

Brandžios kartos darbuotojai:

  1. Nuoširdžiai žiūri į darbą.
  2. Yra atsakingi.
  3. Maloniai bendrauja su klientais.
  4. Yra pilietiški ir visuomet pasirengę padėti.
  5. Turi labai reikšmingą žinių bagažą.

Jie išsiskiria tuo, kad pinigus verčia į auksą ir slepia šaldytuvuose. Taip pat jiems neįsiūlysi lizingo ir jie gyvens tik nuosavame būste.

  •  Kūdikių bumo karta – 1946-1964 m. Lietuvoje laikomi iki 1970 m.

Kūdikio bumo kartos darbuotojai:

  1. Linkę konkuruoti ir sunkiai dirbti.
  2. Sudaro apie 45 proc. dabartinės darbo jėgos.
  3. Daug dėmesio skiria asmeniniams tikslams ir pasiekimams.
  4. Požiūris – „padaryti tai bet kokia […]

Socialinis projektas “Sėkmės inkilėlis”

inkilas inkiliukas

Vilniaus Geležinio Vilko Rotaract klubo organizuojamas soc. projektas ”Sėkmės inkilėlis”

Projekto „Sėkmės inkilėlis“ vizija: prisidėti prie miestų parkų aplinkos puoselėjimo bei Lietuvos jaunimo talentų ugdymo.
Projekto misija – savanoriška ugdomoji veikla.
Projekto tikslas: sukurti paukščiams namus ir užauginti jaunąjį talentą!
Kokia nauda JUMS įsigijus inkilėlį?

  • Sukursite patikimos, atsakingos ir rūpestingos įmonės įvaizdį.
  • Tapsite prie aplinkosaugos srities prisidedanti įmonė. Jūsų nupirktas inkilėlis bus pakabintas Vingio parke ir taip prisidėsite prie naujų namų sukūrimo paukščiams. Taip pat dalis Jūsų skirtų pinigų bus panaudoti inkilėlių priežiūrai visiems metams į pagalbą pasitelkiant Vilniaus ornitologus.
  • Tapsite socialiniai atsakinga įmonė. Didžioji surinktų pinigų suma bus skirta  jaunam talentingam menininkui, sportininkui ar mokslininkui iš nepasiturinčios šeimos ar vaikų namų. 2015-aisias rėmėme jauną talentingą muzikantą – Mindaugą […]

Parduokite Klientui naudą, o ne prekę

Marketingo paslaugos

Kodėl svarbu žinoti savo verslo naudas?

Verslo filosofija yra paprasta – verslas kuriamas, kad uždirbti pinigus.

REGISTRUOTIS
Į MARKETINGO SEMINARUS Vilniuje
(registracija privaloma)
 

Verslas išleidžia pinigus tik tokiais atvejais:

  • Verslo išlaikymui.
  • Verslo nutrūkimo prevencijai.
  • Naujoms galimybėms verslo optimizavimui ir plėtrai.

Taigi, jei norite, kad Jūsų klientas išleistų pinigus, jis turi žinoti, kodėl pirkti būtent iš Jūsų. Tai jam reikia įvardinti Jūsų išskirtinumą ir pranašumą prieš kitus.

Norėdami sužinoti produkto privalumus, surašykite visas problemas, kurias jis gali išspręsti. Taip pat išanalizuokite, kokie teigiami pokyčiai įvyks kliento situacijoje, jei jis pasinaudos produkto privalumais.

Jeigu Jūsų verslas B2B, tai reikia atsakyti į šiuo klausimus:

  • Kur Jūsų […]

3 pagrindinės problemos, kai pasamdai „freelancer“ ir kaip jas išspręsti?

freelanceriai

Kaip išsirinkti tinkamą  freelancer’į

Tiek laisvai samdomas darbuotojas  (angl. freelancer), tiek jį samdomas klientas susiduria su tam tikromis nesėkmėmis ar nesklandumais. Dažnai įmonės bijo samdyti pagalbą iš išorės dėl ankstesnės savo patirties su užsakomosiomis paslaugomis iš išorės (angl. outsourcing). Taigi, pakalbėkime apie tai, kokie yra mitai ir tiesos apie laisvai samdomus darbuotojus, kaip jie mąsto ir kaip su jais elgtis, kad viskas būtų efektyvu.

Pirmoji problema – sunku pasirinkti freelancer‘į. Dažniausiai, kai žmonėms reikia papildomos pagalbos, jie apie tai praneša, kokiose nors konkursuose, ar tiesiog ieško Google paieškoje. Ir tuomet pasimato, kad yra labai daug variantų ir jie visi atrodo labai profesionaliai. Taigi, kaip pasirinkti? Arba kaip rasti laiko skaityti visus tuos prisistatymus? Tai kelia stresą, […]

Veidoskaita – ką tam tikri veido, kūno ir aprangos dalykai reiškia?

fiziognomika (2)

Parduok produktą, žinant pirkėjo veidą

Apie žmogaus veidą:
• Jeigu vyro smakras – skeltas, tai reiškia jis yra mergišius. Norint parduoti ką nors tokiam žmogui, visada veikia flirtavimas.
• Jeigu žmogus smakre turi duobutę, tai jis neabejingas kitų žmonių dėmesiui. Pardavinėjat produktą tokiam žmogui, reiktų akcentuoti, kaip tai atrodys arba, kaip tai matys kiti.
• Jeigu skruostuose žmogus turi duobutes, tai reiškia, kad jis linksmas. Pardavinėjant tokiam žmogui prekę, reikia bendrauti linksmai, naudoti anekdotus, linksmas istorijas. Tuomet jie jaučiasi geriau.
• Burnos ilgis veido atžvilgiu pasako, ar žmogus intravertas, ar ekstravertas. Jei burna trumpa – jis intravertas. Reiškia šie žmonės viską laiko viduje, naujoje aplinkoje nedrįsta savęs reikšti. Jei burna ilga – žmogus ekstravertas.
• Jeigu žmogaus lūpa yra griežtų linijų, tai […]

Marketingo Specialistai irgi mokosi

sertifikatai

Mokomės tam, kad dirbtume dar geriau

 

Neteisėta, klaidinanti reklama

teiseta lyginamoji reklama

Kada reklama būna neteisėta?

Planuodami reklamos turinį, privalome laikyti reklamos įstatymo (RĮ).

Neteisėta reklama pripažįstama tada, kai ji yra:

  • klaidinanti,
  • neteisėtai lyginamoji,
  • pažeidžianti specialias taisykles.

Klaidinanti reklama, klaidinanti bet kuriomis sąlygomis (NKVVDĮ):

  • apgaulingas kokybės ženklo naudojimas,
  • apgaulingas tvirtinimas apie licenciją,
  • apgaulingas tvirtinimas apie gydymą,
  • prizų nedavimas,
  • “nemokamas” produktas,
  • apgaulingas kainų/savybių nurodymas.

Klaidinga, kai nustatome, kad reklama (RĮ 5 str.):

  • neteisinga,
  • neišsami,
  • netinkamai pateikta.

Pavyzdžiai, kaip reklama klaidinga visais atvejais:

  • Reklamos skelbėjas siūlė patikimas investicijas, nors neturėjo licencijos tokiai veiklai.
  • Reklamoje tvirtinama, kad magnetinė juostelė gydo nuo artrito, nors nebuvo atlikti jokie tyrimai.
  • Reklama siūlė laimėti “svajonių” automobilį, tik nepaminėjo, kad jis be variklio.
  • Reklama siūlė perkant dvi padangas dvi gauti nemokamai. Paaiškėjo, kad padangų kaina buvo pakelta.
  • Šūkis “greičiausias kelias iki pinigų”.
  • Šūkis “žemiausia kaina”.
  • Šūkiai: “mes geriausi, greičiausi” ir panašiai.
  • Nuolaidos nuo 20 iki 70 proc., kai reali didžiausia nuolaida […]

Logotipų kūrimas

logotipai

Kaip teisingai sukurti logotipą?

Kuriant verslą ar norint jį išlaikyti, pirmiausiai viską reikia pradėti nuo įvaizdžio kūrimo – pavadinimas, logotipas, internetinė svetainė. Profesionaliai atrodantis logotipas siunčia pasauliui žinutę, kad įmonė yra rimta. Tačiau tokį logotipą sukurti nėra lengva. Taigi, pavadinimo ir logotipo sukūrimas yra vienas pirmųjų verslininko žingsnių savo marketingo strategijoje.

Logotipas – tai prekės ženklo atspindys, kuris padeda kompaniją padaryti atpažįstama.

Norime duoti keletą logotipo sukūrimo patarimų. Šie patarimai yra universalūs, todėl tikrai tiks ir Jūsų verslui.

  • Logotipe naudokite savo įmonės ar produkto pavadinimą. Abstrakčius didelių kompanijų logotipus mes atpažįstame tik dėl ilgų veiklos metų. Todėl, jeigu Jūsų įmonė yra smulki ar vidutinė, tai geriausiai panaudoti pavadinimą. Pavadinimas turi būti aiškus, lengvai ištariamas ir […]

Televizija – vis dar efektyvi reklamos priemonė

tv ziurejimas

Televizija – vis dar žiūrima vartotojų

Naujausi tyrimai parodė, kad tradicinės medijos vartotojams vis dar svarbus televizorius. Absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų (95 proc. ) žiūri televiziją. Taip pat net 72 proc. gyventojų televiziją žiūri naudojantis išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ar planšetėmis.

TNS LT atlieka rinkos tyrimus. Jau nuo 2000 metų TNS LT atlieka TV auditorijos ir kitus tyrimus. Tokie tyrimai turi įtakos reklamos rinkos augimui. Gauti duomenys yra operatyvūs ir tikslūs, todėl efektyviau galima panaudoti reklamos biudžetą. Taigi, TNS LT tyrimai parodė, kad auga daugiau nei vieną televizorių turinčių namų ūkių Lietuvoje skaičius. Be to, žmonės naudojasi galimybę peržiūrėti TV programas vėliau. Tokia galimybe labiausiai naudojasi jauni, 15-19 metų amžiaus, gyventojai didžiuosiuose šalies miestuose.

Televizorių skaičius namuose:

  • 41 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų […]