+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

REBRANDING’AS

REBRANDINGAS

Kas yra REBRANDING’AS?

Rebranding’as – tai marketingo strategija, kurioje atsiranda naujas pavadinimas, logotipas, dizainas, simbolis su tikslu sukurti naują tapatybę vartotojų, investuotojų, konkurentų akyse ir galvose. Dažnai tai susiję su radikaliais prekės ženklo pokyčiais:  keičiasi pavadinimas, logotipas, įvaizdis, reklamos žinutės. Tokie pokyčiai daromi siekiant atsiriboti nuo neigiamų prieš tai buvusio prekės ženklo atsiliepimų arba pakelti ir sustiprinti naują prekės ženklą.

Rebranding’as gali apsaugoti nuo priešiškos reakcijos į pokyčius, taip pat neleidžia prekės ženklui pasenti ir tapti senamadišku. Jeigu pokyčiai būna per daug radikalūs, tai vartotojai gali nebeatpažinti savo mėgstamo prekės ženklo.

Rebranding’as iš ties brangus malonumas, todėl kompanijos retai keičia savo pavadinimus ar logotipus. Norint teisingai atlikti rebranding’ą, reikia didelių investicijų ir apgalvoti visas detales, […]

BRANDBOOK’as

brandbook

Kas yra brandbook’as?

Brandbook’as – tai stiliaus knyga, kurioje aprašymai padeda išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Knygoje yra aprašoma prekės ženklo idėja ir nurodomi standartiniai prekės ženklo elementų naudojimo būdai.

Brandbook’as yra vadinamas įvairiais pavadinimais. Tai gali būti stiliaus knyga, stiliaus vadovas, logotipo naudojimo vadovas, prekės ženklo vadovas ir pan. Nors pavadinimai gali skirtis, tačiau šio dokumento esmė išlieka ta pati – išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Vientisumo principas reiškia, kad prekės ženklas turi pasižymėti visiška darna. Nesvarbu kas ir nesvarbu kur susidurs su ženklu, jis visur turi būti toks pats. Tik geriausiems ženklams būdingas nuoseklumas.

Logotipai, kurie skirtingose vietose atrodo skirtingai, pavyzdžiui, logotipas lauko reklamoje tamsiai mėlynas, vizitinėje kortelėje – šviesiai mėlynas, internete tas pats logotipas jau pilkas, o jo […]

Viešieji ryšiai – piaras (PiaR)

PJARAS

Kas yra PIAR’as?

Piaras (PiaR) – tai iš anglų kalbos žodis, reiškiantis ryšiai su visuomene arba viešieji ryšiai. Piar’as – tai veiksmai, kuriais subjektas skleidžia informaciją ir siekia suformuoti tikslinių grupių požiūrį į save.

Viešieji ryšiai turi ne vieną apibrėžimą, tačiau visų jų esmė ta pati. Ryšiai su visuomene yra svarbūs organizacijos reputacijos, patikimumo ir įvaizdžio kūrimui ir palaikymui. Būtent nuo to, kaip organizacija komunikuos su jai svarbiais adresatais, priklausys jos įvaizdis ir reputacija.

Viešųjų ryšių filosofija yra paprasta – reikia gauti visuomenės pritarimą ir palaikymą. Tuomet bus daug lengviau sėkmingai siekti organizacijos tikslų. Būtent per piarą galima visuomenę supažinti su pokyčiais ir prie jų pripratinti. Piaras ne tik padeda sukurti organizacijos įvaizdį, bet ir padeda […]

M. Porterio penkių jėgų modelis

maiklas PORTERIS

Konkurencinių jėgų modelis

Penkių jėgų modelis padeda susidaryti vaizdą apie konkurencinę aplinką. Čia reikia didžiausias dėmesys skiriamas toms rinkomis, kuriose įmonė vysto savo veiklą. Penkių jėgų modelis nagrinėja naujų konkurentų įėjimo baimę, vartotojų (pirkėjų) perkamąją galią, tiekėjų derėjimosi galią, substitutų baimę bei konkurenciją šakoje.

 

 

PORTERIO PENKIU JEGU MODELIS

EXIT interviu buvusiems darbuotojams

isejo is darbo

Norite sužinoti kodėl geras darbuotojas paliko Jūsų įmonę?

Jei Jūsų darbuotojas išėjo išėjo iš darbo ir Jus norite sužinoti tikrąsias jo išėjimo priežastys, tai praėjus ne mažiau kaip dviems savaitėms, o dar geriau mėnesiui, tegul jam paskambina personalo specialistas ar kas nors iš kolegų ir atlieka EXIT interviu. Tik taip sužinosite tikrąsias išėjimo priežastis, nes jei to klausite tą pačią dieną, tai 99 proc., kad Jums pameluos. 

  1. Kokios buvo priežastys, kad išėjote?
  2. Kodėl nusprendėte palikti įmonę?
  3. Ką pasiūlė kita kompanija, kad priėmėte pasiūlymą ir palikote šią kompaniją?
  4. Ką Jūs vertinote šioje kompanijoje?
  5. Ką nepatiko dėl šios kompanijos?
  6. Kokie buvo Jūsų santykiai su Jūsų vadovu? Skyriaus vadovu? Kolegomis?
  7. Ar jautėtės patogiai einant kalbėtis su vadovu dėl problemų?
  8. Ką […]

Wi-Fi reklama

wi fi go reklama

Kas yra Wi-Fi reklama?

Wi-Fi reklamos esmė kaupti vartotojų duomenų bazę, analizuoti savo klientus ir vėliau stiprinti jų lojalumą.

Šios paslaugos pagrindas, kad klientas atvykęs į Jūsų verslo vietą ir norėdamas prisijungti prie Wi-Fi ryšio, tai gali padaryti nurodęs savo el. paštą arba prisijungęs prie savo Facebook paskyros.

Įdiegta sistema padeda analizuoti ir kaupti informaciją apie klientą. Klientus galima segmentuoti pagal gyvenamąją vietą, amžių, lytį.  Turint tokius duomenis galima stiprinti klientų lojalumą ir su jais bendrauti. Turint klientų el. paštus, telefonų numeris ir charakteristika, galite siųsti personalizuotus pranešimus, pranešti apie nuolaidas, akcijas, naujienas, renginius, sveikinti su gimtadieniais.

Taip pat ši paslauga suteikia dar ir tokias galimybes:

  • Klientai, kurie yra tuo metu pas Jus, gali atlikti „check-in“ funkciją, kuri […]

Didžiausias dėmesys ne reklamai, o vartotojui

poziuris - Kopija

Elementari marketingo galia, norint išlaikyti ar susigrąžinti prarastą Klientą

Tik gerai pažįstant savo vartotoją, galima patenkinti jo poreikius ir būti pelningiems. Jei nežinosite savo vartotojo portreto, elgsenos, lūkesčių – jokios reklamos priemonės Jums nepadės.

Taigi,  pagrindinė auksinė taisyklė – kas pusę metų atlikti savo esamų klientų pasitenkinimo tyrimą, t.y. apklausti esamus klientus, kodėl jie būtent pas Jus perka, o ne pas konkurentus. Taip pat svarbus momentas – apklausti prarastus klientus – kodėl jie išėjo iš Jūsų, ir kodėl dabar perka ne pas Jus, o pas Jūsų konkurentus. Atlikus prarastų klientų apklausą – tikimybė, kad net 90%  jų susigrąžinsite. Tik jokiu būdu nesiteisinkite, neprieštaraukite jei išgirsite priekaištus Jūsų atžvilgiu, o tiesiog […]

Marketingas ar Rinkodara

marketingas ar rinkodara

Marketingas ir Rinkodara? Tas pats mokslas ar skirtingas?

Daugeliui kyla klausimas ar marketingas ir rinkodara yra vienas ir tas pats mokslas? Ateik į mūsų vedamus seminarus ir sužinosi:)

Toks pasimetimas atsiranda dėl to, kad lietuviškas žodis „rinkodara“ ne visai tiksliai atitinka sąvokos „marketingas“. Taigi, visuomenėje egzistuoja publicistinio ir profesionalaus šių sąvokų suvokimo skirtumas, dviprasmybė, painiava bei nesusikalbėjimas.

Lietuvos kalbininkai primigtinai siūlo žodį „marketingas“ keisti į terminą „rinkodarą“. Tačiau šie du terminai Lietuvoje yra suvokiami skirtingai.

Marketingas, iš mokslinės pusės reiškia verslo veiklos sistemą, apimančia norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, planavimo ir vykdymo procesas norint pasiekti mainus, patenkinti žmogaus ir organizacijos tikslus. Pagrindinė taisyklė yra keturi „P“  (price, product, placement, promotion). Į šią taisyklę […]

Kaip pasidaryti prezentaciją?

prezentacijos

Kaip pristatyti save prezentacijoje?

Žmogaus prekinis ženklas – tai, ką už jį kalba jam už nugaros. Kaip pristatysite save ir savo produktą, priklauso Jūsų verslo sėkmė. Pasiimkite kokią nors savybę ir ją sau prisiskirkite, kaip legendą. Tai reikia surasti įdomų dalyką, kurio kiti nežinotų ir taip kitus sudominti. Galima papasakoti sėkmingą įmonės istoriją.

Norint greitai sudominti žmonės, reikia parengti – lifto (arba žaibiška, ledlaužio) prezentaciją. Lifto prezentacija – 30-90 sekundžių trunkantis trumpas, kruopščiai suplanuotas verslo aprašymas, kurį gali suprasti ir 8metis vaikas, ir jo senelis. Tai turi būti trumpas ir įtikinantis pranešimas. Per tą prezentaciją reikia pasakyti savo išskirtinumą ir naudą.

5 žingsniai, kaip padaryti prezentaciją:

  • Tikslinė auditorija. Gerai apgalvokite, kas yra Jūsų […]

Neformalus interviu metodas per darbo atranką

darbo interviu

Personalo specialisto užduodami klausimai per neformalų interviu

Personalo specialistė gali užduoti ir neįprastus klausimus. Pavyzdžiui, kaip galima panaudoti baltą popieriaus lapą, ką darytumėte, jeigu užsienio šalyje, kur niekas nekalba Jūsų kalba arba angliškai, būtų pavogti visi Jūsų dokumentai.

Dažnai kandidatai pasimeta, nes nelabai supranta, kokią sąsają tokie klausimai turi su pareigomis, į kurias pretenduoja ir, koks tikslas yra personalo specialisto klausti tokius klausimus.

Šiuo metu populiarėja vadinami neformalūs interviu. Jų metu personalo vadybininkai užduoda keistokus ir netikėtus klausimus, kurie nėra susiję su būsimu darbu ir kandidato pareigomis. Iš tiesų tokie klausimai turi konkrečius tikslus. Tai klausimai, kurie padeda įvertinti kandidato profesinių ir asmeninių savybių tinkamumą vienai ar kitai pozicijai. Dažniausiai su tokiais klausimais susiduria kandidatai į pardavimų […]