+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Ryšių su visuomene projektų kūrimas

pjaras projektai

Kaip sukurti gerą projektą ryšiui su visuomene?

Kūrybinės idėjos padeda atkreipti žmonių dėmesį. Ryšiai su visuomene kainuoja mažiau, nei reklama.
Ryšių su visuomene kampanijos struktūra:
1. Pirmiausia, suvokti, kokia problema, įsigilinti į klientą. Tai yra svarbiausia atlikti išsamią situacijos analizę.
2. Projekto tikslai. Turite aiškiai įvardinti, kokiu tikslu kuriate kampaniją. Ar tai yra žinomumo didinimas, ar norite pokyčių žmonių elgesyje, ar tuo siekiama formuoti nuomonę.
3. Tikslinės auditorijos pažinimas. Turite suvokti, kas yra Jūsų potencialūs klientai, kas jų galvose, ką jie jaučia, kokios jų baimės, kas juo motyvuoja. Negalima vadovautis tik savo galvojimu ir savo nuostatomis. Taigi, būtina išsiaiškinti, ką mąsto žmonės. Žmonės yra emocionalūs, o tik po to savo sprendimams suranda loginį pateisinimą.
4. Komunikacijos strategijos, tai yra, kaip pasieksite tikslą. Strategija […]

Darbo laiko planavimas

laiko planavimas

Produktyvi diena arba kaip efektyviai planuoti laiką

Tyrinėjant sėkmingiausių žmonių dienotvarkes išskiriama keletas visiems būdingų dalykų.  Taigi, kokia profesionalų dienotvarkė? Sako protingi žmonės bet kokiai problemai ieško geriausio varianto, o išmintingi žmonės naudoja jau patikrintus efektyviausius sprendimus.  Ko reikia, kad mūsų neužgriūtų neatliktų darbų lavina, kad viską spėtume ir dar būtume laimingi?

Sėkmingi žmonės keliasi anksti. Rytinį laiką galima padalinti į dvi dalis. Pirma, tai produktyviausio laiko išnaudojimas konkretiems darbams. Tyrimai rodo, kad produktyviausios yra pirmos 2,5 – 4 valandos pabudus. Neverta šio laiko švaistyti skubėjimui, elektroninio pašto tikrinimui, naujienų skaitymui ar tuštiems plepalams. Efektyviausia šį laiką skirti dienos planavimui, prioritetų sudėliojimui, tikslų nusimatymui. Net nustebsite, kas anksčiau to nedarėte, kiek genialių minčių ir idėjų gali kilti rytais. Ankstyvas […]

Sweepest – didžiausia Lietuvoje internetinių konkursų platforma

Sweepest baneris

Sweepest internetinių konkursų platforma – naujas reklamos kanalas

Žaisti ir laimėti patinka bene kiekvienam, tačiau ne kiekvienas gali pasigirti fortūna.  Nepaisant to, lūkestis, kad galbūt šįkart sėkmė nusišypsos niekur nedingsta, kaip ir nedingsta šypsena nuo veido pamačius, kad esi vienas iš laimėtojų. Tokiomis emocijomis gyvena internetinės konkursų platformos sweepest.lt konkursų dalyviai, tačiau jei tu, vis dar esi tarp tų, kurie apie šį projektą girdi pirmą kartą reikia pradėti nuo pradžių.

Kas yra Sweepest?

Sweepest.lt – internetinių konkursų platforma, startavusi 2015-aisiais metais. Konkursų dalyviams patinka šluoti (angl. sweep) įvairius vertingus prizus: nuo namų apyvokos prekių ar madingų aksesuarų iki kelionių ir ekstremalių pramogų. Nenuostabu, kad per metus laiko sweepest draugų ir pasekėjų skaičius perkopė 25000  ir toliau intensyviai auga. […]

Vertės pasiūlymo (komercinio) struktūra

VERTES PASIULYMAS

Vertės pasiūlymas

Komercinis pasiūlymas dažnu atveju tai yra pranešimas, kuriame nurodomos produkto savybės, kaina ir (arba) standartinio vieneto kaina nurodomi tokiu būdu, kuris yra įprastas informacijos perdavimo priemonėms, ir taip suteikiama vartotojui galimybė pirkti.

Turbūt sutiksite, kad tokiais komerciniais pasiūlymais jau sudėtinga sudominti vartotoją. Todėl mes rekomenduojame keisti net tik siunčiamo pasiūlymo pavadinimą į VERTĖS PASIŪLYMAS (nes parduodame juk ne kainą, ne produktą, o naudą klientui), bet ir įprastą jo struktūrą. Taip pat paskaičiuokite, kiek kartų pasiūlyme rašote žodžius MES, MUMS ir panašiai ir kiek JUMS, JŪSŲ. Tada suprasite, kam skirtas pasiūlymas, ar Klientui parodyti naudą, ar pasakyti, kokie MES gražūs ir protingi:)

Struktūra:

  • Naudos,
  • Esamų klientų atsiliepimai,
  • Apie mus;
  • Siūloma prekė ir kaina;
  • Įsipareigojimai.

Kaip teisingai paruošti vertės pasiūlymą, kad jis veiktų, sužinosite

REBRANDING’AS

REBRANDINGAS

Kas yra REBRANDING’AS?

Rebranding’as – tai marketingo strategija, kurioje atsiranda naujas pavadinimas, logotipas, dizainas, simbolis su tikslu sukurti naują tapatybę vartotojų, investuotojų, konkurentų akyse ir galvose. Dažnai tai susiję su radikaliais prekės ženklo pokyčiais:  keičiasi pavadinimas, logotipas, įvaizdis, reklamos žinutės. Tokie pokyčiai daromi siekiant atsiriboti nuo neigiamų prieš tai buvusio prekės ženklo atsiliepimų arba pakelti ir sustiprinti naują prekės ženklą.

Rebranding’as gali apsaugoti nuo priešiškos reakcijos į pokyčius, taip pat neleidžia prekės ženklui pasenti ir tapti senamadišku. Jeigu pokyčiai būna per daug radikalūs, tai vartotojai gali nebeatpažinti savo mėgstamo prekės ženklo.

Rebranding’as iš ties brangus malonumas, todėl kompanijos retai keičia savo pavadinimus ar logotipus. Norint teisingai atlikti rebranding’ą, reikia didelių investicijų ir apgalvoti visas detales, […]

BRANDBOOK’as

brandbook

Kas yra brandbook’as?

Brandbook’as – tai stiliaus knyga, kurioje aprašymai padeda išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Knygoje yra aprašoma prekės ženklo idėja ir nurodomi standartiniai prekės ženklo elementų naudojimo būdai.

Brandbook’as yra vadinamas įvairiais pavadinimais. Tai gali būti stiliaus knyga, stiliaus vadovas, logotipo naudojimo vadovas, prekės ženklo vadovas ir pan. Nors pavadinimai gali skirtis, tačiau šio dokumento esmė išlieka ta pati – išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Vientisumo principas reiškia, kad prekės ženklas turi pasižymėti visiška darna. Nesvarbu kas ir nesvarbu kur susidurs su ženklu, jis visur turi būti toks pats. Tik geriausiems ženklams būdingas nuoseklumas.

Logotipai, kurie skirtingose vietose atrodo skirtingai, pavyzdžiui, logotipas lauko reklamoje tamsiai mėlynas, vizitinėje kortelėje – šviesiai mėlynas, internete tas pats logotipas jau pilkas, o jo […]

Viešieji ryšiai – piaras (PiaR)

PJARAS

Kas yra PIAR’as?

Piaras (PiaR) – tai iš anglų kalbos žodis, reiškiantis ryšiai su visuomene arba viešieji ryšiai. Piar’as – tai veiksmai, kuriais subjektas skleidžia informaciją ir siekia suformuoti tikslinių grupių požiūrį į save.

Viešieji ryšiai turi ne vieną apibrėžimą, tačiau visų jų esmė ta pati. Ryšiai su visuomene yra svarbūs organizacijos reputacijos, patikimumo ir įvaizdžio kūrimui ir palaikymui. Būtent nuo to, kaip organizacija komunikuos su jai svarbiais adresatais, priklausys jos įvaizdis ir reputacija.

Viešųjų ryšių filosofija yra paprasta – reikia gauti visuomenės pritarimą ir palaikymą. Tuomet bus daug lengviau sėkmingai siekti organizacijos tikslų. Būtent per piarą galima visuomenę supažinti su pokyčiais ir prie jų pripratinti. Piaras ne tik padeda sukurti organizacijos įvaizdį, bet ir padeda […]

M. Porterio penkių jėgų modelis

maiklas PORTERIS

Konkurencinių jėgų modelis

Penkių jėgų modelis padeda susidaryti vaizdą apie konkurencinę aplinką. Čia reikia didžiausias dėmesys skiriamas toms rinkomis, kuriose įmonė vysto savo veiklą. Penkių jėgų modelis nagrinėja naujų konkurentų įėjimo baimę, vartotojų (pirkėjų) perkamąją galią, tiekėjų derėjimosi galią, substitutų baimę bei konkurenciją šakoje.

 

 

PORTERIO PENKIU JEGU MODELIS

EXIT interviu buvusiems darbuotojams

isejo is darbo

Norite sužinoti kodėl geras darbuotojas paliko Jūsų įmonę?

Jei Jūsų darbuotojas išėjo išėjo iš darbo ir Jus norite sužinoti tikrąsias jo išėjimo priežastys, tai praėjus ne mažiau kaip dviems savaitėms, o dar geriau mėnesiui, tegul jam paskambina personalo specialistas ar kas nors iš kolegų ir atlieka EXIT interviu. Tik taip sužinosite tikrąsias išėjimo priežastis, nes jei to klausite tą pačią dieną, tai 99 proc., kad Jums pameluos. 

  1. Kokios buvo priežastys, kad išėjote?
  2. Kodėl nusprendėte palikti įmonę?
  3. Ką pasiūlė kita kompanija, kad priėmėte pasiūlymą ir palikote šią kompaniją?
  4. Ką Jūs vertinote šioje kompanijoje?
  5. Ką nepatiko dėl šios kompanijos?
  6. Kokie buvo Jūsų santykiai su Jūsų vadovu? Skyriaus vadovu? Kolegomis?
  7. Ar jautėtės patogiai einant kalbėtis su vadovu dėl problemų?
  8. Ką […]

Wi-Fi reklama

wi fi go reklama

Kas yra Wi-Fi reklama?

Wi-Fi reklamos esmė kaupti vartotojų duomenų bazę, analizuoti savo klientus ir vėliau stiprinti jų lojalumą.

Šios paslaugos pagrindas, kad klientas atvykęs į Jūsų verslo vietą ir norėdamas prisijungti prie Wi-Fi ryšio, tai gali padaryti nurodęs savo el. paštą arba prisijungęs prie savo Facebook paskyros.

Įdiegta sistema padeda analizuoti ir kaupti informaciją apie klientą. Klientus galima segmentuoti pagal gyvenamąją vietą, amžių, lytį.  Turint tokius duomenis galima stiprinti klientų lojalumą ir su jais bendrauti. Turint klientų el. paštus, telefonų numeris ir charakteristika, galite siųsti personalizuotus pranešimus, pranešti apie nuolaidas, akcijas, naujienas, renginius, sveikinti su gimtadieniais.

Taip pat ši paslauga suteikia dar ir tokias galimybes:

  • Klientai, kurie yra tuo metu pas Jus, gali atlikti „check-in“ funkciją, kuri […]