+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Marketingo Seminarai

griztamasis rysis

Marketingo Valdymo Agentūros specialistai turinys patirties daugiau nei 100 -to skirtingų įmonių marketingo bei pardavimų valdyme, kviečia Jus į ko gero praktiškiausią ir vienintelį tokį marketingo seminarą, kurio metu mes dosniai Jums dalinsime naudingus patarimus, kaip valdant savo įmonės marketingą sutaupyti: ką galima pasidaryti savais resursais žinant įvairius nemokamus įrankius kuriuos Jums parodysime, kaip nebūti apgautiems įvairių reklamos pardavėjų, kaip susikurti efektyvų vertės pasiūlymą, kaip kurti svetainę ir fb profilį, kad jie Jums uždirbtų pinigus.
Seminaras skirtas pradedantiesiems, todėl mes dėstome nuosekliai ir kalbame Jums suprantama kalba.
Ko gero vienintelis toks marketingo seminaras “be tabų”. Jokiame vadovėlyje tokių paslapčių nerasite. 95% dalyvavusiųjų mūsų seminare, sakė, kad naudinga buvo, o 5 % – kad žiauriai naudinga. Nebuvo nei vieno, kuris būtų sakęs, […]

Personalo atranka, produktyvių darbuotojų radimas

personalo atranka

Kaip patiems atsirinkti tik kompetentingus ir produktyvius pardavėjus

Žinote tai, kad tik 20 proc. pardavėjų parduoda 80 procentų viso pardavimo. Taigi, labai svarbu kruopščiai pasirinkti žmones, kuriuos priimsite į darbą. Samdymo sprendimo sėkmingumas priklauso nuo to ar tikrai kruopščiai atliksite darbo pasirinkimo proceso žingsnius. Norėdami pasirinkti labiausiai tinkantį darbuotoją į konkrečią darbo vietą, reikia aiškiai žinoti konkrečios darbo vietos reikalavimus. Atrodo paprasta, tačiau daugelis susiduria su kliūtimis. Išsiaiškinkime svarbiausius dalykus, kurie padėtų išvengti priimti klaidingus sprendimus.

Darbo aprašymas

Darbo aprašymas turi būti detalus ir objektyvus. Reiktų vengti bendrų ir neturinčių ryšio su veiklos veiksmingumu formuluočių. Turi būti nusakomos pagrindinės darbo pareigos bei vertinimo kriterijai, tai yra pagal ką naujasis darbuotojas bus vertinamas. Teisingai sudarytas darbo aprašymas turi dvejopą naudą. Pirmiausia […]

Refleksija pardavimuose

refleksija pardavimuose

6 pardavimų laiptelis yra – PARDAVIMO POKALBIO REFLEKSIJOS ETAPAS

•Nepriklausomai nuo to ar pavyko ar nepavyko parduoti, pardavimo procesas nesibaigia kliento sprendimu. Jei buvo planavimas ir pasiruošimas, turi būti ir įvertinimas, kiek jums pavyko realizuoti savo sumanymus.
•Dešimties balų skalėje įvertinkite savo veiksmų efektyvumą pardavimo pokalbio eigoje. Tarkime, jūs įvertinote save septyniais balais. Paklauskite savęs, kodėl net septyni balai – kas buvo gerai.
•Paklauskite savęs, kodėl tik septyni balai – kas buvo ne taip gerai. Į šias išvadas būtų labai svarbu atsižvelgti ruošiantis susitikimui su kitu klientu.
Refleksija (lot. atspindėjimas, atsigręžimas) – tai procesas, kurio metu apmąstome ir įsisąmoniname savo veiklą ir galime imtis atitinkamų veiksmų.
Refleksijos tikslas pardavimuose – tobulinti savo pardavimo techniką, todėl refleksija turi būti objektyvi ir konstruktyvi.
Refleksijos (apmąstymų) […]

Motyvacinės sistemos kūrimas

57404606 - business man pointing the text what motivates you?

Motyvacinės sistemos samprata ir kūrimas

Motyvacija, kaip savęs ir kitų skatinimo procesas, yra realizuojamas prisilaikant tam tikrų dėsningumų ir elgesio taisyklių. Todėl motyvacijos sistemos kūrimą būtina išmanyti, jį lemia žinios, telkiančios dėmesį į motyvavimo principus ir tai, ko žmogui reikia, kad gyventų visavertį gyvenimą. Šis, iš pirmo žvilgsnio savaime suprantamas dalykas yra daugelio sėkmingų sprendimų prielaida ir daugelio nesėkmių priežastis, todėl motyvavimo sistemos kūrimas yra svarbus kiekvienai organizacijai.

Motyvavimo sistemos kūrimas apima gausą veiksnių, skatinančių dirbti. Tai darbo užmokestis, savęs įtvirtinimas, pagarba, karjera, kūrybinė atmosfera, savęs, kaip priklausančio tam tikrai organizacijai ar komandai suvokimas, galimybė save įtvirtinti, premijos ir vadovybės pasitikėjimas. Motyvuojantys veiksniai nevienodai skatina skirtingus žmones, todėl motyvacijos fenomenas — suvokti darbo struktūrą taip, kad būtų […]

Klientų atsiliepimai. Kodėl įmonei svarbu juos turėti?

klientu atsiliepimai

Klientų atsiliepimai – tai atgalinis ryšys (feedback) apie Jūsų suteiktas paslaugas ar parduotą produkciją.

Marketingo specialistas reikalingas tam, kad Jūsų  verslas klestėtų, atsinaujintų ir niekad nestovėtų vietoje. Pasitelkiant į pagalbą marketingo specialistus galima pritraukti naujų klientų, kurie atneš naudą įmonei. Juk nauji klientai gali atnešti ne tik papildomų pajamų, tačiau kartu auga ir visas verslas bei plečiasi kolektyvo ir partnerių ratas.

Kad viso to pasiekti, reikia išmanyti, kaip tai daryti. Iš ties naujas klientus pritraukti yra sudėtingas uždavinys, o išlaikyti esamus – dar sunkiau, nes kiekviename sektoriuje konkurencija kasmet didėja.

Senas, tačiau patikimas būdas – surinkti esamų klientų atsiliepimus. Tačiau tai ne vienintelis triukas, kurio imasi marketingo specialistai. Naujų klientų pritraukimas prasideda nuo mažesnių kainų ar nuolaidų kuponų, tačiau padeda […]

Marketingo Mokymai

MARKETINGO KONSULTACIJOS

Praktiniai MARKETINGO MOKYMAI

marketingo mokymia 1000x350
REGISTRACIJA
Į MARKETINGO MOKYMUS
REGISTRACIJA
Į VERSLUMO MOKYKLĄ “VERSMO”


REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR 2 VAL. KONSULTACIJA TIK 99 €

HIBRIDINIO MARKETINGO […]

DECENTRACIJA

images

Decentracija. Kas tai?

Įsivaizduokite, gydytojas kalba su pacientu: „Mes esame trise – tu, aš ir tavo liga. Jei tu ir tavo liga būsite išvien prieš mane, aš nesugebėsiu padėti tau pasveikti. Ligą aš padėsiu tau įveikti tik tuo atveju, jei tu ir aš sujungsime savo pastangas prieš ją.“ Logiška? O kaip visą tai perkelti į pardavimus?

DECENTRACIJA – GEBĖJIMAS PAŽVELGTI  PIRKĖJO AKIMIS

Ruošdamasis susitikimui su klientu, tiek pokalbio su juo metu mėginkite mintimis pardavėjas turi sugebėti įlysti į pirkėjo kailį ir tarsi jo (kliento) akimis pasižiūrėti į pačią situaciją, kurioje jus abu dabar esate, pamėginkite pajausti tai, ką jis dabar gali jausti, pamėginkite įsivaizduoti, ką jis dabar galvoja.

Iš situacijos „aš ir jis […]

Ryšių su visuomene projektų kūrimas

pjaras projektai

Kaip sukurti gerą projektą ryšiui su visuomene?

Kūrybinės idėjos padeda atkreipti žmonių dėmesį. Ryšiai su visuomene kainuoja mažiau, nei reklama.
Ryšių su visuomene kampanijos struktūra:
1. Pirmiausia, suvokti, kokia problema, įsigilinti į klientą. Tai yra svarbiausia atlikti išsamią situacijos analizę.
2. Projekto tikslai. Turite aiškiai įvardinti, kokiu tikslu kuriate kampaniją. Ar tai yra žinomumo didinimas, ar norite pokyčių žmonių elgesyje, ar tuo siekiama formuoti nuomonę.
3. Tikslinės auditorijos pažinimas. Turite suvokti, kas yra Jūsų potencialūs klientai, kas jų galvose, ką jie jaučia, kokios jų baimės, kas juo motyvuoja. Negalima vadovautis tik savo galvojimu ir savo nuostatomis. Taigi, būtina išsiaiškinti, ką mąsto žmonės. Žmonės yra emocionalūs, o tik po to savo sprendimams suranda loginį pateisinimą.
4. Komunikacijos strategijos, tai yra, kaip pasieksite tikslą. Strategija […]

Darbo laiko planavimas

laiko planavimas

Produktyvi diena arba kaip efektyviai planuoti laiką

Tyrinėjant sėkmingiausių žmonių dienotvarkes išskiriama keletas visiems būdingų dalykų.  Taigi, kokia profesionalų dienotvarkė? Sako protingi žmonės bet kokiai problemai ieško geriausio varianto, o išmintingi žmonės naudoja jau patikrintus efektyviausius sprendimus.  Ko reikia, kad mūsų neužgriūtų neatliktų darbų lavina, kad viską spėtume ir dar būtume laimingi?

Sėkmingi žmonės keliasi anksti. Rytinį laiką galima padalinti į dvi dalis. Pirma, tai produktyviausio laiko išnaudojimas konkretiems darbams. Tyrimai rodo, kad produktyviausios yra pirmos 2,5 – 4 valandos pabudus. Neverta šio laiko švaistyti skubėjimui, elektroninio pašto tikrinimui, naujienų skaitymui ar tuštiems plepalams. Efektyviausia šį laiką skirti dienos planavimui, prioritetų sudėliojimui, tikslų nusimatymui. Net nustebsite, kas anksčiau to nedarėte, kiek genialių minčių ir idėjų gali kilti rytais. Ankstyvas […]

Sweepest – didžiausia Lietuvoje internetinių konkursų platforma

Sweepest baneris

Sweepest internetinių konkursų platforma – naujas reklamos kanalas

Žaisti ir laimėti patinka bene kiekvienam, tačiau ne kiekvienas gali pasigirti fortūna.  Nepaisant to, lūkestis, kad galbūt šįkart sėkmė nusišypsos niekur nedingsta, kaip ir nedingsta šypsena nuo veido pamačius, kad esi vienas iš laimėtojų. Tokiomis emocijomis gyvena internetinės konkursų platformos sweepest.lt konkursų dalyviai, tačiau jei tu, vis dar esi tarp tų, kurie apie šį projektą girdi pirmą kartą reikia pradėti nuo pradžių.

Kas yra Sweepest?

Sweepest.lt – internetinių konkursų platforma, startavusi 2015-aisiais metais. Konkursų dalyviams patinka šluoti (angl. sweep) įvairius vertingus prizus: nuo namų apyvokos prekių ar madingų aksesuarų iki kelionių ir ekstremalių pramogų. Nenuostabu, kad per metus laiko sweepest draugų ir pasekėjų skaičius perkopė 25000  ir toliau intensyviai auga. […]