+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Ledkalnio principas marketingo veikloje

iceberg

Ledkalnio principas marketingo veikloje

Tinkamai apibūdinti marketingo veiklos specifiką gali padėti ledkalnio efektas. Ledkalnio vaizdinys leidžia labiau įsivaizduoti marketingo veiklą. Marketingas yra sudarytas tarsi iš dviejų dalių. Pirmoji – aiškiai visiems matoma. Tai yra renginiai, reklama,  šventės, straipsniai ir pan. Tai yra vadybinė veikla. Antroji – povandenio ledkalnio dalis, kuri mažai matoma visuomenei. Tai kasdienis marketingo specialisto kruopštaus, planuoto, nuoseklaus darbo rezultatas. Visuomenė dažnai neįvertina, kiek daug yra padaroma, kas akivaizdžiai nesimato. Tai straipsnių, tekstų rašymas, jų redagavimas, tekstų derinimas, nuotraukų parinkimas, maketavimo darbai, faktų ieškojimas ir jų tikrinimas ir pan.

Marketingo specialistams taip pat yra keliami reikalavimai:

  • Žinios: vadybos procesų suvokimas; tos srities, kurioje dirbama, žinios; socialinių, ekonominių ir humanitarinių mokslų išmanymas.
  • Gebėjimai spręsti problemas; priimti sprendimus; […]

Marketingo mokymai jaunimo organizacijai

Lietuvos liberalus jaunimas

Marketingo subtilybių mokymai nepartinei jaunimo organizacijai “Lietuvos liberalus jaunimas”

Šiandien, lapkričio 27 dieną,Kauno miesto savivaldybės administracijos patalpose,  agentūros “MARKETINGO VALDYMAS” marketingo specialistė Jolanta Račkienė renginio “Organizacijos Lietuvos Liberalus Jaunimas pirmininkų forumas” skaitė pranešimą tema “Organizacijos ir asmeninio brand’o kūrimas ir viešinimas” 30 – čiai organizacijos pirmininkų iš visos Lietuvos.

Renginio metu Jolanta Račkienė dalinosi savo patirtimi, pasakojo jaunimui  kaip teisingai reklamuoti savo skyrių rajone, socialinėje erdvėje, kaip save pristatyti kaip rimtą ir motyvuotą asmenybę tiek viešumoje, tiek socialiniuose tinkluose (nuotraukos, “postai” ir t.t.), kaip pritraukti žmones sekti puslapį socialinėje erdvėje, vystyti savo kūrybiškumą bei generuoti naujas idėjas, kaip jaunam žmogui tapti prekės ženklu bei didinti savo organizacijos, kurią atstovauja, žinomumą.

Nevyriausybinė nepartinė jaunimo organizacija “Lietuvos liberalus jaunimas” jungia beveik 2500 jaunų bei motyvuotų […]

Reklama Internete

google adwords SEO marketingo valdymas

Ką pasirinkti: Google Adwords ar SEO?

Norint turėti bent minimalią reklamą internete ar bet kokiame kitame media kanale – privalote turėti internetinę svetainę. Tai Jūsų pinigų mašina ir vizitinė kortelė. Jei jau turite svetainę, įsitikinkite, ar ji atitinka Google reikalavimus, ar yra funkcionali ir patraukli vartotojui (tai galima suprasti paanalizavus savo Google Analytics paskyrą), ir tik tada planuokite reklamą, kitu atveju, Jūsų pinigai bus išleisti veltui.

Įsitikinę, kad Jūsų svetainė tobula, galite „pasamdykite” internetą dirbti Jums. Įvairūs reklamos internete metodai padės pritraukti tikslinę auditoriją, sužadinti jos domėjimąsi, poreikį pirkti, būti lojaliais. Internetinę rinkodarą galime pavadinti ir mokslu, ir menu, ji tapo kritiškai svarbia daugelio įmonių marketingo dalimi. Vartotojai pripratę ieškoti ir sau tinkamą informaciją surasti greitai […]

“LITAGROS” 25 – erių metų gimtadienis

Litagros balius

Šiemet “Litagra” švenčia 25 – erių metų veiklos sukaktį

Lapkričio 24 dieną, “Litagra” Kėdainių arenoje atšventė savo 25 – tąjį gimtadienį. Šventėje dalyvavo apie 600 įmonių grupės darbuotojų, 1300 – klientų ir apie 100 – tą verslo partnerių, tarp kurių buvo ir agentūros “MARKETINGO VALDYMAS” kolektyvas.

Šventės turinys buvo išskirtinis, jame nebuvo ilgų kalbų, o buvo rodomas video reportažas apie įmonės atsiradimą ir kokia ji yra šiai dienai.Reportaže netrūko interviu, kurių metu pasisakė tiek įmonės darbuotojai, tiek partneriai, tiek aukščiausio lygio įmonių grupės vadovai atsakinėjo kartais ir į nelabai patogius klausimus, kaip pavyzdžiui: “Kada pakelsite algas?”.

Renginio metu netruko ir žinomų Lietuvos atlikėjų: Merūno Vitulskio, Rositos Čivilytės, Violetos ir Viliaus Tarasovų bei Latvijos dainininko Lauris Reiniks atliekamų dainų, specialiųjų […]

Vienintelė tokia freelancerių agentūra Lietuvoje – „MARKETINGO VALDYMAS“

MARKETINGO KONSULTACIJOS

Agentūros “MARKETINGO VALDYMAS” istorija

Agentūra „Marketingo valdymas“ – nepamainoma kiekvienos įmonės marketingo pagalbininkė, padedanti auginti verslą, skatinti pardavimus, formuoti išskirtinį įmonės įvaizdį. Agentūra nuolat dalyvauja nemokamuose renginiuose ir projektuose, veda paskaitas ir viešus seminarus jauniems motyvuotiems žmonėms ir verslo senbuviams. Artimiausias marketingo seminaras - MARKETINGO VALDYMO ELEMENTORIUS ABC – vyks sausio 27 dieną Klaipėdoje.

Agentūrą „MARKETINGO VALDYMAS“ įkūrusios mama ir dukra – Vaiva Mickuvienė ir Greta Besakirskytė – šiandien į komandą jau subūrė beveik dvi dešimtis laisvai samdomų savo srities specialistų: tai marketingo, personalo, pardavimų srities diplomuoti profesionalai, kuriems talkina programuotojai, web administratoriai, dizaineriai, tekstų rašytojai, fotografai, video operatoriai. „Būti freelanceriais gali tik labai motyvuoti žmonės“, – teigia V. Mickuvienė. „Nesame juridinis asmuo – tai ir […]

Tobulėjimo ir atradimų savaitė Šiauliuose

MES DALYVAUJAME

Agentūros “Marketingo Valdymas” marketingistai dalyvauja

Šiaulių universiteto alumnai organizuotą atvirą ir nemokamą viešų paskaitų ciklą „Tobulėjimo ir atradimų savaitė“.

✔ 10 profesionalių lektorių!
✔ 10 viešų paskaitų!
✔ 5 dienos Jūsų asmenybės tobulėjimui pačiomis įvairiausiomis Jums aktualiomis temomis!
✔ Užsiregistruok į norimus seminarus iš anksto – taip padėsi užtikrinti sklandų viešų paskaitų organizavimą.
✔ Pildydami registracijos anketą turėsite galimybę užsisakyti pažymėjimą, kurį gausite po paskaitų išklausymo (mokytojo kvalifikaciją turintiems dalyviams, bus išduodami akredituotos įstaigos pažymėjimai, juos išduos Šiaulių universiteto Tęstinių studijų institutas).

PROGRAMA 

Lapkričio 14 d. 
Šiaulių universiteto biblioteka Vytauto g. 84
17:00–18:30 Eneagrama: kokį žmogaus tipą man lėmė Visata? Greta Besakirskytė – eneagramos meistrė; agentūros „Marketingo Valdymas“ vadovė.
„Jei tu būsi toks kaip visi, tai kas bus toks kaip tu?“  :)  – […]

Kūrybiškumo įrankis – ŠEŠIOS SKYBĖLĖS

skrybeles

Šešios skrybėlės – Edwardo de Bono kūrybingo mąstymo technika

E. de Bono pateikė kūrybingo mąstymo technika – šešios skrybėlės, kurias galima naudoti tiek versle, tiek asmeniniame gyvenime priimant sprendimus. Visos technikos esmė, kad yra šešios skirtingų spalvų skrybėlės, kurios atspindi tam tikrą mąstymą būnant su tą skrybėlę.

Apie kiekvieną skrybėlę plačiau:

  • Balta skrybėlė.  Užsidėję baltą skrybėlę domimės faktais, būname neutralūs, be emocijų. Racionaliai analizuojame faktus ir reiškinius. Mums rūpi, kokią informaciją turime, kokios trūksta, iš kur ir kaip galėtume jos gauti. Taigi, balta skrybėlė simbolizuoja faktus, todėl mąstant apie problemą užsidėjus baltą skrybėlę reikia galvoti tik apie konkrečius faktus ir patvirtintą informaciją. Tai gali būti statistiniai duomenys, ekspertų nuomonės (bet svarbu, kad ne paties mąstytojo nuomonė): tam, kad būtų galima […]

Organizacijos tapatybės formavimas

Teamwork and cooperation concept

Kaip atlikti organizacijos tapatybės formavimą?

Organizacijos be žmonių nėra, todėl į organizacijos tapatybės formavimą turi įsitraukti visas kolektyvas. Organizacijos tapatybę sudaro jos veikla, kultūra, struktūra, žmonės ir požiūris į juos.
Organizacijos tapatybė turi būti aiški, svarbi ir išskirtinė. Dažnai atsitinka taip, kad organizacijos save apibūdina vienaip, o kiti ją mato kitaip. Organizacijos tapatybę yra pakankamai sunku ištirti. Svarbu, kaip ją suvokia darbuotojai. Deja, dažniausiai darbuotojai kalba taip, kaip mano, kad vadovas norėtų, kad jie kalbėtų.
Kad būtų stipri organizacija, reikia, kad vadovai ir darbuotojai kalbėtų viena kalba. Tam organizuojamos organizacijos tapatybės formavimo strateginės sesijos.
Pirmiausia, šios strateginės sesijos negali vykti darbo vietose. Visi darbuotojai turi būti išvežami ten, kur gali atsiriboti nuo kasdienės darbo aplinkos, kur nėra šiuolaikinių technologijų, Wi-Fi […]

Rinkodaros paslaugos

rinkodaros funkcijos

Rinkodaros funkcijos

Rinkodaros veiklą galima suskirstyti į septynias funkcijas:

  1. Įmonės aplinkos analizė. Rinkodara, kaip įmonės sudėtinė dalis, turi analizuoti aplinkos sąlygas, kuriomis įmonė veikia. Aplinka gali būti ekonominė, socialinė – kultūrinė, teisinė – politinė, technologinė bei gamtinė. Šios aplinkos vienodai sąlygoja tam tikroje šalyje veikiančių įmonių veiklą. Be aplinkos reikia įvertinti konkurentus, tiekėjus bei pardavimų tarpininkus ir jų galimą poveikį rinkodaros veiksmams.
  2. Vartotojų analizė. Marketingo specialistas atsakingas už tai, kad nustatytų kas dabar vartoja įmonės prekes ir kas galėtų jas vartoti ateityje. Reikia gerai suprasti kokius poreikius turi vartotojai.
  3. Prekės planavimo funkcija. Rinkodaros specialistai yra atsakingi už naujų prekių sukūrimą, prekių savybių numatymą (dydis, funkcijos, skoniai, kvapai ir pan.), pakuotės parinkimą, prekės ženklo vystymą, prekių asortimento valdymą ir […]

Marketingo Seminarai

griztamasis rysis

Marketingo Valdymo Agentūros specialistai turinys patirties daugiau nei 100 -to skirtingų įmonių marketingo bei pardavimų valdyme, kviečia Jus į ko gero praktiškiausią ir vienintelį tokį marketingo seminarą, kurio metu mes dosniai Jums dalinsime naudingus patarimus, kaip valdant savo įmonės marketingą sutaupyti: ką galima pasidaryti savais resursais žinant įvairius nemokamus įrankius kuriuos Jums parodysime, kaip nebūti apgautiems įvairių reklamos pardavėjų, kaip susikurti efektyvų vertės pasiūlymą, kaip kurti svetainę ir fb profilį, kad jie Jums uždirbtų pinigus.
Seminaras skirtas pradedantiesiems, todėl mes dėstome nuosekliai ir kalbame Jums suprantama kalba.
Ko gero vienintelis toks marketingo seminaras “be tabų”. Jokiame vadovėlyje tokių paslapčių nerasite. 95% dalyvavusiųjų mūsų seminare, sakė, kad naudinga buvo, o 5 % – kad žiauriai naudinga. Nebuvo nei vieno, kuris būtų sakęs, […]