+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Kūrybiškumo įrankis – ŠEŠIOS SKYBĖLĖS

skrybeles

Šešios skrybėlės – Edwardo de Bono kūrybingo mąstymo technika

E. de Bono pateikė kūrybingo mąstymo technika – šešios skrybėlės, kurias galima naudoti tiek versle, tiek asmeniniame gyvenime priimant sprendimus. Visos technikos esmė, kad yra šešios skirtingų spalvų skrybėlės, kurios atspindi tam tikrą mąstymą būnant su tą skrybėlę.

Apie kiekvieną skrybėlę plačiau:

  • Balta skrybėlė.  Užsidėję baltą skrybėlę domimės faktais, būname neutralūs, be emocijų. Racionaliai analizuojame faktus ir reiškinius. Mums rūpi, kokią informaciją turime, kokios trūksta, iš kur ir kaip galėtume jos gauti. Taigi, balta skrybėlė simbolizuoja faktus, todėl mąstant apie problemą užsidėjus baltą skrybėlę reikia galvoti tik apie konkrečius faktus ir patvirtintą informaciją. Tai gali būti statistiniai duomenys, ekspertų nuomonės (bet svarbu, kad ne paties mąstytojo nuomonė): tam, kad būtų galima […]

Organizacijos tapatybės formavimas

Teamwork and cooperation concept

Kaip atlikti organizacijos tapatybės formavimą?

Organizacijos be žmonių nėra, todėl į organizacijos tapatybės formavimą turi įsitraukti visas kolektyvas. Organizacijos tapatybę sudaro jos veikla, kultūra, struktūra, žmonės ir požiūris į juos.
Organizacijos tapatybė turi būti aiški, svarbi ir išskirtinė. Dažnai atsitinka taip, kad organizacijos save apibūdina vienaip, o kiti ją mato kitaip. Organizacijos tapatybę yra pakankamai sunku ištirti. Svarbu, kaip ją suvokia darbuotojai. Deja, dažniausiai darbuotojai kalba taip, kaip mano, kad vadovas norėtų, kad jie kalbėtų.
Kad būtų stipri organizacija, reikia, kad vadovai ir darbuotojai kalbėtų viena kalba. Tam organizuojamos organizacijos tapatybės formavimo strateginės sesijos.
Pirmiausia, šios strateginės sesijos negali vykti darbo vietose. Visi darbuotojai turi būti išvežami ten, kur gali atsiriboti nuo kasdienės darbo aplinkos, kur nėra šiuolaikinių technologijų, Wi-Fi […]

Rinkodaros paslaugos

rinkodaros funkcijos

Rinkodaros funkcijos

Rinkodaros veiklą galima suskirstyti į septynias funkcijas:

  1. Įmonės aplinkos analizė. Rinkodara, kaip įmonės sudėtinė dalis, turi analizuoti aplinkos sąlygas, kuriomis įmonė veikia. Aplinka gali būti ekonominė, socialinė – kultūrinė, teisinė – politinė, technologinė bei gamtinė. Šios aplinkos vienodai sąlygoja tam tikroje šalyje veikiančių įmonių veiklą. Be aplinkos reikia įvertinti konkurentus, tiekėjus bei pardavimų tarpininkus ir jų galimą poveikį rinkodaros veiksmams.
  2. Vartotojų analizė. Marketingo specialistas atsakingas už tai, kad nustatytų kas dabar vartoja įmonės prekes ir kas galėtų jas vartoti ateityje. Reikia gerai suprasti kokius poreikius turi vartotojai.
  3. Prekės planavimo funkcija. Rinkodaros specialistai yra atsakingi už naujų prekių sukūrimą, prekių savybių numatymą (dydis, funkcijos, skoniai, kvapai ir pan.), pakuotės parinkimą, prekės ženklo vystymą, prekių asortimento valdymą ir […]

Marketingo Seminarai

griztamasis rysis

Marketingo Valdymo Agentūros specialistai turinys patirties daugiau nei 100 -to skirtingų įmonių marketingo bei pardavimų valdyme, kviečia Jus į ko gero praktiškiausią ir vienintelį tokį marketingo seminarą, kurio metu mes dosniai Jums dalinsime naudingus patarimus, kaip valdant savo įmonės marketingą sutaupyti: ką galima pasidaryti savais resursais žinant įvairius nemokamus įrankius kuriuos Jums parodysime, kaip nebūti apgautiems įvairių reklamos pardavėjų, kaip susikurti efektyvų vertės pasiūlymą, kaip kurti svetainę ir fb profilį, kad jie Jums uždirbtų pinigus.
Seminaras skirtas pradedantiesiems, todėl mes dėstome nuosekliai ir kalbame Jums suprantama kalba.
Ko gero vienintelis toks marketingo seminaras “be tabų”. Jokiame vadovėlyje tokių paslapčių nerasite. 95% dalyvavusiųjų mūsų seminare, sakė, kad naudinga buvo, o 5 % – kad žiauriai naudinga. Nebuvo nei vieno, kuris būtų sakęs, […]

Personalo atranka, produktyvių darbuotojų radimas

personalo atranka

Kaip patiems atsirinkti tik kompetentingus ir produktyvius pardavėjus

Žinote tai, kad tik 20 proc. pardavėjų parduoda 80 procentų viso pardavimo. Taigi, labai svarbu kruopščiai pasirinkti žmones, kuriuos priimsite į darbą. Samdymo sprendimo sėkmingumas priklauso nuo to ar tikrai kruopščiai atliksite darbo pasirinkimo proceso žingsnius. Norėdami pasirinkti labiausiai tinkantį darbuotoją į konkrečią darbo vietą, reikia aiškiai žinoti konkrečios darbo vietos reikalavimus. Atrodo paprasta, tačiau daugelis susiduria su kliūtimis. Išsiaiškinkime svarbiausius dalykus, kurie padėtų išvengti priimti klaidingus sprendimus.

Darbo aprašymas

Darbo aprašymas turi būti detalus ir objektyvus. Reiktų vengti bendrų ir neturinčių ryšio su veiklos veiksmingumu formuluočių. Turi būti nusakomos pagrindinės darbo pareigos bei vertinimo kriterijai, tai yra pagal ką naujasis darbuotojas bus vertinamas. Teisingai sudarytas darbo aprašymas turi dvejopą naudą. Pirmiausia […]

Refleksija pardavimuose

refleksija pardavimuose

6 pardavimų laiptelis yra – PARDAVIMO POKALBIO REFLEKSIJOS ETAPAS

•Nepriklausomai nuo to ar pavyko ar nepavyko parduoti, pardavimo procesas nesibaigia kliento sprendimu. Jei buvo planavimas ir pasiruošimas, turi būti ir įvertinimas, kiek jums pavyko realizuoti savo sumanymus.
•Dešimties balų skalėje įvertinkite savo veiksmų efektyvumą pardavimo pokalbio eigoje. Tarkime, jūs įvertinote save septyniais balais. Paklauskite savęs, kodėl net septyni balai – kas buvo gerai.
•Paklauskite savęs, kodėl tik septyni balai – kas buvo ne taip gerai. Į šias išvadas būtų labai svarbu atsižvelgti ruošiantis susitikimui su kitu klientu.
Refleksija (lot. atspindėjimas, atsigręžimas) – tai procesas, kurio metu apmąstome ir įsisąmoniname savo veiklą ir galime imtis atitinkamų veiksmų.
Refleksijos tikslas pardavimuose – tobulinti savo pardavimo techniką, todėl refleksija turi būti objektyvi ir konstruktyvi.
Refleksijos (apmąstymų) […]

Motyvacinės sistemos kūrimas

57404606 - business man pointing the text what motivates you?

Motyvacinės sistemos samprata ir kūrimas

Motyvacija, kaip savęs ir kitų skatinimo procesas, yra realizuojamas prisilaikant tam tikrų dėsningumų ir elgesio taisyklių. Todėl motyvacijos sistemos kūrimą būtina išmanyti, jį lemia žinios, telkiančios dėmesį į motyvavimo principus ir tai, ko žmogui reikia, kad gyventų visavertį gyvenimą. Šis, iš pirmo žvilgsnio savaime suprantamas dalykas yra daugelio sėkmingų sprendimų prielaida ir daugelio nesėkmių priežastis, todėl motyvavimo sistemos kūrimas yra svarbus kiekvienai organizacijai.

Motyvavimo sistemos kūrimas apima gausą veiksnių, skatinančių dirbti. Tai darbo užmokestis, savęs įtvirtinimas, pagarba, karjera, kūrybinė atmosfera, savęs, kaip priklausančio tam tikrai organizacijai ar komandai suvokimas, galimybė save įtvirtinti, premijos ir vadovybės pasitikėjimas. Motyvuojantys veiksniai nevienodai skatina skirtingus žmones, todėl motyvacijos fenomenas — suvokti darbo struktūrą taip, kad būtų […]

Klientų atsiliepimai. Kodėl įmonei svarbu juos turėti?

klientu atsiliepimai

Klientų atsiliepimai – tai atgalinis ryšys (feedback) apie Jūsų suteiktas paslaugas ar parduotą produkciją.

Marketingo specialistas reikalingas tam, kad Jūsų  verslas klestėtų, atsinaujintų ir niekad nestovėtų vietoje. Pasitelkiant į pagalbą marketingo specialistus galima pritraukti naujų klientų, kurie atneš naudą įmonei. Juk nauji klientai gali atnešti ne tik papildomų pajamų, tačiau kartu auga ir visas verslas bei plečiasi kolektyvo ir partnerių ratas.

Kad viso to pasiekti, reikia išmanyti, kaip tai daryti. Iš ties naujas klientus pritraukti yra sudėtingas uždavinys, o išlaikyti esamus – dar sunkiau, nes kiekviename sektoriuje konkurencija kasmet didėja.

Senas, tačiau patikimas būdas – surinkti esamų klientų atsiliepimus. Tačiau tai ne vienintelis triukas, kurio imasi marketingo specialistai. Naujų klientų pritraukimas prasideda nuo mažesnių kainų ar nuolaidų kuponų, tačiau padeda […]

Marketingo Mokymai

MARKETINGO KONSULTACIJOS

Praktiniai MARKETINGO MOKYMAI

coveris

Praktiniai, net 2 – jų dienų trukmės marketingo mokymai “MARKETINGO  ELEMENTORIUS ABC” 

 

VIENINTELIS TOKS MARKETINGO SEMINARAS NEGAILINTIS PATARIMŲ !

Marketingo mokymai paremti  išbandyta mūsų pačių bei daugiau nei 100 – to Lietuvos įmonių patirtimi. Čia nebus jokių pasaulyje žinomų kompanijų sėkmės pavyzdžių, nes Jūsų organizacijos sėkmė priklausys tik nuo Jūsų pačių įdėtų pastangų ir žinių. Mokykitės iš mūsų, o ne iš savo pačių klaidų!

Skubėkite registruotis, nes bilietai brangs!

2017  lapkričio 16 – 17 dieną, 10 – 17 val., Vilniuje - marketingo mokymai su atnaujinta programa vyks viešbutyje PANORAMA HOTEL, Sodų g. 14, Vilniuje .  Net dvi dienos žiauriai naudingų žinių ir praktinių užsiėmimų!

MARKETINGO […]

DECENTRACIJA

images

Decentracija. Kas tai?

Įsivaizduokite, gydytojas kalba su pacientu: „Mes esame trise – tu, aš ir tavo liga. Jei tu ir tavo liga būsite išvien prieš mane, aš nesugebėsiu padėti tau pasveikti. Ligą aš padėsiu tau įveikti tik tuo atveju, jei tu ir aš sujungsime savo pastangas prieš ją.“ Logiška? O kaip visą tai perkelti į pardavimus?

DECENTRACIJA – GEBĖJIMAS PAŽVELGTI  PIRKĖJO AKIMIS

Ruošdamasis susitikimui su klientu, tiek pokalbio su juo metu mėginkite mintimis pardavėjas turi sugebėti įlysti į pirkėjo kailį ir tarsi jo (kliento) akimis pasižiūrėti į pačią situaciją, kurioje jus abu dabar esate, pamėginkite pajausti tai, ką jis dabar gali jausti, pamėginkite įsivaizduoti, ką jis dabar galvoja.

Iš situacijos „aš ir jis […]