+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Socialinių reklamų kūrimas su žinomais žmonėmis

socialine reklama pries smurta

Socialinių reklamų kūrimas pasitelkiant žymaus žmogaus įvaizdį (tyrimas)

Reklamą su įžymybe galima apibrėžti, kaip tokią reklamą, kurioje naudojamas garsaus žmogaus atvaizdas tam, kad paskatintų reklamos įsimintinumą (Juknevičiūtė, 2010).

Kotlerio ir Kelerio manymu, bet kokia reklama yra komunikacijos procesas, kuris paremtas AIDA modeliu (Kotler, Keller, 2006). Autoriai remdamasi šiuo modeliu išskyrė pagrindinius įžymybių naudojimo reklamose tikslus:

1. Kad atkreiptų vartotojų dėmesį (angl. Attention).
2. Kad sukeltų susidomėjimą (angl. Interest).
3. Kad sužadintų norą (angl. Desire).
4. Kad paskatintų veiksmą (angl. Action).

Taigi, garsenybės gali paveikti vartotojo jausmus ir vartojimo elgseną. Žmonės yra linkę perimti įžymybių manieras, stilių, išvaizdą ir taip pat klausyti, ką jie kalba. Taip garsūs žmonės sugeba įtikinti vartotoją.

Siekiant išsiaiškinti, ar žymių žmonių įvaizdžio naudojimas socialinėse reklamose yra efektyvesnis, nei […]

Vidinis SEO

SEO TENDENCIJOS

SEO tendencijos 2017 metais

Kaip ir 2016 metais, taip ir 2017 metais visas dėmesys turi būti nukreiptas į vartotoją. Reikia kurti kokybišką turinį, vykdyti marketingo veiksmus skirtinguose kanaluose ir savo internetines svetaines pritaikyti mobiliems įrenginiams.

SEO reiškia interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Dar iki šiol daugelis verslininkų nesupranta, ką tiksliai tai reiškia, tačiau visi suprasto, kad tai reikalingas dalykas.

Jau keletą metų verslo atstovai suvokia investicijų į interneto svetainę svarbą. Rinkdamiesi rinkodaros priemones, įtraukia SEO ir jį vertina, kaip svarbų lankytojų pritraukimo bei žinomumo didinimo pagalbininką.

Verslai imasi marketingo veiksmų, kad populiarintų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes. Dažniausiai siekiama skirtingais kanalais pasiekti potencialų pirkėją. Galima siųsti tikslingus skelbimus pagal vartotojų ieškomas prekes el. paštu arba socialinės medijos kanalais, […]

Pardavimo vadybininkų atranka

personalo atranka

Patarimai renkantis pradavimo vadybininkus 

Galima teigti, kad pardavimo pasiekimai, o kartu ir įmonės rezultatai rinkoje didžiąją dalimi priklauso nuo įmonės pardavimo atstovų kvalifikacijos. Tinkamai parinkti darbuotojai padės įmonei pasiekti aukštesnių rezultatų ir sėkmingai konkuruoti rinkoje dėl šių priežasčių:

  • Pardavimo atstovų darbo efektyvumas gali labai svyruoti, todėl labai svarbu parinkti šiam darbui tinkamus žmones;
  • Pardavimo kaštai yra nemaži, taigi jei įmonė nusprendžia turėti aukščiausios kompetencijos pardavimo agentus, vadinasi, ir jų atlyginimai turės būti aukštesni už vidutinius;
  • Pardavimo atstovų pasiekimai, mokymo ir pardavimo efektyvumas daug priklauso nuo vidinių darbuotojų savybių. Todėl labai svarbu, kad į darbą būtų atrinkti tinkami kandidatai, kitaip dėl blogos atrankos kokybės kompanija gali patirti nemažų nuostolių.
  • Kompetentingų  pardavimų atstovų atranką tikslingiau patikėti personalo atrankos įmonėms.

Nustatyta, jog efektyviausiai dirbantys pardavimo agentai […]

Ar Jums reikalingas Marketingo Specialistas?

help Marketingo Valdymas

Sužinokite, ar Jums riekia pagalbos marketinge

Jei nors į vieną iš šių užduotų klausimų atsakysite TAIP, vadinasi mes galime būti Jums naudingi:

marketingo mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Vartotojų pirkimo elgsenos tyrimas

google ar fb

Agentūra „Marketingo valdymas“ atliko vartotojų pirkimo elgsenos tyrimą

2017 metų, sausio mėnuo

Galvojant, kaip parduoti prekę, labai svarbu, pažinti savo potencialų vartotoją ir nuspėti jo elgseną. To pasiekti padeda rinkos tyrimai, kurie atskleidžia vartotojų elgsenos ypatumus. Vartotojas ir jo poreikiai yra vienas iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės veikloje. Taigi, organizacijos tikslas – patenkinti vartotojų norus bei poreikius, tačiau tai padaryti gali tik tada, kai žino, kas yra svarbu vartotojui.

Tyrimo aktualumas. Pastebėta, kad pardavėjai remiasi tik savo išankstine nuomone sprendžiant prekės pateikimo klientui klausimus. Taigi, siekiant atskleisti vartotojų pirkimo įpročius ir apsisprendimo pirkti priežastis internete, agentūra „Marketingo valdymas“ atliko rinkos tyrimą.
Tyrimo objektas – vartotojų pirkimo įpročiai ir apsisprendimo pirkti priežastys internete.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vartotojų pirkimo įpročius ir apsisprendimo pirkti […]

Klausimai darbuotojų atrankos metu

interviu

Personalo atrankos interviu metu galimi klausimai

Tipiniai darbo interviu klausimai:

  1.  Papasakokite apie save.
  2.  Kodėl norite šio darbo?
  3.  Kaip Jūs save apibūdintumėte?
  4.  Kokios Jūsų stipriosios savybės?
  5. Ką apie Jus pasakytų tėvai?
  6. Ką apie Jus pasakytų buvęs Jūsų darbdavys?
  7. Ką apie Jus pasakytų Jūsų buvę kolegos?
  8.  Kokios Jūsų dažniausiai daromos klaidos?
  9.  Ar turite silpnybių?1
  10.  Kodėl norite dirbti […]

Kas yra SEO?

SEO paslaugos, seo

Kas yra vidinis ir išorinis SEO?

SEO optimizavimas (Search Engines Optimization) – tai procesas, kurio tikslas yra padidinti vartotojų srautą Jūsų svetainėje iš google organinės paieškos.

SEO optimizavimas susideda iš dviejų pagrindinių etapų:

  •       vidinis SEO – tai darbai, kurie atliekami svetainės viduje ir nuo kurių 80 % sėkmės priklauso, kurioje google organinėje paieškoje Jūsų svetainė bus rodoma. Tam kad nepriekaištingai atlikti vidinį SEO, yra pasitelkiami komerciniai įrankiai, kurie rodo Jūsų svetainės programavimo klaidas. Ne visada tai įrankiais galima šimtu procentu pasitikėti, todėl specialistas dar įdėmiai visus svetainės puslapius peržiūri, kad būtų teisingai užvadinti title, url, meta-description, nuotraukos ir t.t. Diagnozavus programavimo, turinio klaidas, jos taisomos rankiniu būdu, prisijungiant prie svetainės turinio valdymo sistemos ir serverio. Tokie darbai, priklausomai, […]

Galvų Medžioklė

galvu medziokle

Galvų medžioklė – efektyviausias darbuotojų paieškos būdas

Darbdaviai naujų darbuotojų ieško įvairiausiais būdais. Vienas populiariausių – tai darbo skelbimo talpinimas darbo paieškų svetainėse ir laukimas, kol CV atsiųsti visus reikalavimus atitinkantis asmuo. Tačiau šis būdas tikrai ne visuomet yra efektyvus. Vienas iš rezultatyviausių ir efektyviausių darbuotojų paieškos būdų – galvų medžioklė. Tai toks būdas, kuomet ieškomi geriausi kandidatai ir mėginama juos parsivilioti. Šis būdas reikalauja daug drąsos, energijos, specifinių žinių, bendravimo įgūdžių bei išankstinio pasiruošimo. Kartais šis paieškos būdas gali sukelti etinių konfliktų. Galvų medžioklė taikoma tuomet, kai ieškoma aukščiausio lygio vadovų. Juk aukšto rango vadovai nėra linkę skaityti darbo skelbimus portaluose, o domisi tik tiesioginiais pasiūlymais. Taip pat, šis metodas pasirenkamas, […]

Turinio marketingas Google atžvilgiu

turinio marketingas

Turinio marketingo kūrimas ir jo nauda

Tradiciniu marketingu mes pasakome, kad esame roko žvaigždės, tačiau tik turinio marketingu parodome, kad tikrai tokie esame.

Turinio marketingas yra strategija, kuri padeda spręsti esamų ir potencialių klientų problemas, skleidžia tam tikras žinutes. Turinio marketingu galima užsitarnauti gerą vardą ir pritraukti klientus.

Google vertina ir aukščiau reitinguoja tas internetinės svetainės, kuriose yra daugiau naudingo turinio ir jis yra skaitomas bei aktualus vartotojams. Turinys kuriamas aktualus, skaitomas, atsižvelgiant į vartotojų poreikius, atliktas analizes, pirkėjų charakteristikas.

Turinio marketingas (tinklaraščio rašymas) padeda ne tik pakilti google paieškoje, tačiau pritraukti naujų potencialių klientų bei pagerinti įvaizdį.

Svarbiausia kuriant turinį, jis turi būti originalus bei aktualus vartotojams. Turinys kuriamas ne tik tam, kad Google  aukščiau reitinguotų internetinę svetainę, […]

Google Panda ir Pingvinas

Google-Panda-ir-Penguin

Pingvinas (Penguin) dabar yra dalis pagrindinio Google algoritmo

Primename, kad Pingvinas tikrina įeinančias nuorodas, o Panda – turinį.

Google algoritmai remiasi daugiau nei 200 unikalių signalų ar būdų, kurie padeda iškelti tai, ko galbūt Jūs ieškote. Šie signalai apima tokius dalykus, kaip specialūs žodžiai, kurie rodami interneto svetainėse, turinio naujumas, regionas ar puslapio vieta (angl. PageRank). Vienas iš specifinių algoritmo signalų vadinamas – pingvinu. Jis buvo pradėtas 2012 m. ir 2016 metais atnaujintas.

Po plėtros ir bandymų laikotarpio, Google dabar diegia atnaujintą pingvino algoritmą visomis kalbomis.

Pagrindiniai pokyčiai, kuriuos gali matyti visi:

  • Pingvinas dabar yra realiu laiku. Anksčiau, pingvino paveiktų svetainių sąrašas būdavo reguliariai atnaujinimas tuo pačiu metu. Kai internetinės svetainės administratorius gerokai pagerindavo svetainę ir jos buvimą internete, tai […]