+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Socialinis marketingas

socialus marketingas

Kaip pasiekti, kad komunikacija socialiniame tinkle būtų efektyvi?

Komunikacijos sėkmės priklauso nuo:

  1. Socialinė žiniasklaida yra dvikryptė, nuolatinė komunikacija, pokalbis, temų inicijavimas. Būtina kelti diskusijas, atsakinėti, reaguoti į žmonių komentarus.
  2. Bendradarbiavimas. Žmonėms siūlyti kažką iš savo pusės, pavyzdžiui, teikti informaciją, kurios niekas daugiau neturi.
  3. Mokymas. Išmokyti žmones, kaip kažką įdomiau pasidaryti, naujų dalykų pamokyti.
  4. Pramogos. Pateikti įdomią informaciją, kuri linksmintų žmones.

10 žingsnių programa, kaip pradėti savo efektyvią komunikaciją socialiniame tinkle:

  1. Prisiregistravimas socialiniame tinkle. Nusiteikti, kad einu į socialinę žiniasklaidą ir, kad turiu, ką ten pasakyti. Tik tuomet susikurti savo paskyrą.
  2. Susipažinimas. Ateiname ten, kur jau vyksta bendravimas. Nereikia iškart atėjus šaukti „Aš čia“. Reikia nueiti į tas grupes, kurios Jums įdomios. Suprasti, kas vyksta Jūsų srityje. Galbūt apie Jus jau socialiniame tinkle […]

Nemokamas Google renginys

GOOGLE SEMINARAS

Internetas – Jūsų verslo varomoji jėga

  • 2017 m. kovo 30 dieną. 9 -13 val.
  • Vilnius Tech Park konferencijų salė, Antakalnio g. 17, Vilnius, Vilnius, Lithuania

Agentūros “MARKETINGO VALDYMAS” partneris UAB “Sinergija Verslui” ir “Google” komanda padės Jums padaryti pirmą žingsnį kuriant skaitmeninę strategiją!

ATEIK | SUŽINOK | VEIK!

Nepraleisk progos gauti žinių, už kurias neteks mokėti.

REGISTRUOTIS

Internetas ar televizija?

tv ar internetas

Internetas ir televizija išlieka efektyviausios reklamos priemonės

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Kantar TNS“ 2016 metais atliko reklamos monitoringą. Monitoringo analizė parodė, kad Lietuvoje reklamos apimtys padidėjo 9,3 proc. 2016 metais lyginant su 2015 metais.

Labiausiai reklamos apimtys paaugo interneto, lauko video, TV ir reklamos kine, […]

Rinkos tyrimai. Kaip juos atlikti?

rinkos tyrimai, marketingo valdymas

Kaip atlikti rinkos tyrimą?

Rinkos tyrimai yra atliekami rinkos tyrimų kompanijų, tačiau galima rinkos tyrimą atlikti ir patiems įmonės darbuotojams.
Jeigu nutarėte rinkos tyrimą atlikti savarankiškai, Jums reikia apgalvoti apie:
• Kokią tiksliai sritį tirsite. Ar tyrimas bus susijęs su reklama, komercine veikla, produktų pardavimu, prekių gamyba? Ir nusistatykite, ką siekiate išsiaiškinti: kas yra Jūsų potencialūs pirkėjai, kokie jų lūkesčiai, koks jų galimas požiūris į naują gaminį. O galbūt norite pamatuoti reklamos kampanijos efektyvumą?
• Koks Jūsų tyrimo objektas. Ši vieta yra labai svarbi atliekant rinkos tyrimą, todėl rekomenduojame pasitarti su rinkos tyrimų specialistais arba kolegomis. Turite atsakyti į klausimą, ką tiriate ir ką šis tyrimas turi parodyti. Kitaip tariant, kokią problemą siekiate išspręsti savo tyrimu?
• Kokia situacija rinkoje. Panagrinėkite, […]

Socialinių reklamų kūrimas su žinomais žmonėmis

socialine reklama pries smurta

Socialinių reklamų kūrimas pasitelkiant žymaus žmogaus įvaizdį (tyrimas)

Reklamą su įžymybe galima apibrėžti, kaip tokią reklamą, kurioje naudojamas garsaus žmogaus atvaizdas tam, kad paskatintų reklamos įsimintinumą (Juknevičiūtė, 2010).

Kotlerio ir Kelerio manymu, bet kokia reklama yra komunikacijos procesas, kuris paremtas AIDA modeliu (Kotler, Keller, 2006). Autoriai remdamasi šiuo modeliu išskyrė pagrindinius įžymybių naudojimo reklamose tikslus:

1. Kad atkreiptų vartotojų dėmesį (angl. Attention).
2. Kad sukeltų susidomėjimą (angl. Interest).
3. Kad sužadintų norą (angl. Desire).
4. Kad paskatintų veiksmą (angl. Action).

Taigi, garsenybės gali paveikti vartotojo jausmus ir vartojimo elgseną. Žmonės yra linkę perimti įžymybių manieras, stilių, išvaizdą ir taip pat klausyti, ką jie kalba. Taip garsūs žmonės sugeba įtikinti vartotoją.

Siekiant išsiaiškinti, ar žymių žmonių įvaizdžio naudojimas socialinėse reklamose yra efektyvesnis, nei […]

Vidinis SEO

SEO TENDENCIJOS

SEO tendencijos 2017 metais

Kaip ir 2016 metais, taip ir 2017 metais visas dėmesys turi būti nukreiptas į vartotoją. Reikia kurti kokybišką turinį, vykdyti marketingo veiksmus skirtinguose kanaluose ir savo internetines svetaines pritaikyti mobiliems įrenginiams.

SEO reiškia interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Dar iki šiol daugelis verslininkų nesupranta, ką tiksliai tai reiškia, tačiau visi suprasto, kad tai reikalingas dalykas.

Jau keletą metų verslo atstovai suvokia investicijų į interneto svetainę svarbą. Rinkdamiesi rinkodaros priemones, įtraukia SEO ir jį vertina, kaip svarbų lankytojų pritraukimo bei žinomumo didinimo pagalbininką.

Verslai imasi marketingo veiksmų, kad populiarintų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes. Dažniausiai siekiama skirtingais kanalais pasiekti potencialų pirkėją. Galima siųsti tikslingus skelbimus pagal vartotojų ieškomas prekes el. paštu arba socialinės medijos kanalais, […]

Pardavimo vadybininkų atranka

personalo atranka

Patarimai renkantis pradavimo vadybininkus 

Galima teigti, kad pardavimo pasiekimai, o kartu ir įmonės rezultatai rinkoje didžiąją dalimi priklauso nuo įmonės pardavimo atstovų kvalifikacijos. Tinkamai parinkti darbuotojai padės įmonei pasiekti aukštesnių rezultatų ir sėkmingai konkuruoti rinkoje dėl šių priežasčių:

  • Pardavimo atstovų darbo efektyvumas gali labai svyruoti, todėl labai svarbu parinkti šiam darbui tinkamus žmones;
  • Pardavimo kaštai yra nemaži, taigi jei įmonė nusprendžia turėti aukščiausios kompetencijos pardavimo agentus, vadinasi, ir jų atlyginimai turės būti aukštesni už vidutinius;
  • Pardavimo atstovų pasiekimai, mokymo ir pardavimo efektyvumas daug priklauso nuo vidinių darbuotojų savybių. Todėl labai svarbu, kad į darbą būtų atrinkti tinkami kandidatai, kitaip dėl blogos atrankos kokybės kompanija gali patirti nemažų nuostolių.
  • Kompetentingų  pardavimų atstovų atranką tikslingiau patikėti personalo atrankos įmonėms.

Nustatyta, jog efektyviausiai dirbantys pardavimo agentai […]

Ar Jums reikalingas Marketingo Specialistas?

help Marketingo Valdymas

Sužinokite, ar Jums riekia pagalbos marketinge

Jei nors į vieną iš šių užduotų klausimų atsakysite TAIP, vadinasi mes galime būti Jums naudingi:

Marketingo paslaugos, kainos

 

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Vartotojų pirkimo elgsenos tyrimas

google ar fb

Agentūra „Marketingo valdymas“ atliko vartotojų pirkimo elgsenos tyrimą

2017 metų, sausio mėnuo

Galvojant, kaip parduoti prekę, labai svarbu, pažinti savo potencialų vartotoją ir nuspėti jo elgseną. To pasiekti padeda rinkos tyrimai, kurie atskleidžia vartotojų elgsenos ypatumus. Vartotojas ir jo poreikiai yra vienas iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės veikloje. Taigi, organizacijos tikslas – patenkinti vartotojų norus bei poreikius, tačiau tai padaryti gali tik tada, kai žino, kas yra svarbu vartotojui.

Tyrimo aktualumas. Pastebėta, kad pardavėjai remiasi tik savo išankstine nuomone sprendžiant prekės pateikimo klientui klausimus. Taigi, siekiant atskleisti vartotojų pirkimo įpročius ir apsisprendimo pirkti priežastis internete, agentūra „Marketingo valdymas“ atliko rinkos tyrimą.
Tyrimo objektas – vartotojų pirkimo įpročiai ir apsisprendimo pirkti priežastys internete.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vartotojų pirkimo įpročius ir apsisprendimo pirkti […]

Klausimai darbuotojų atrankos metu

interviu

Personalo atrankos interviu metu galimi klausimai

Tipiniai darbo interviu klausimai:

  1.  Papasakokite apie save.
  2.  Kodėl norite šio darbo?
  3.  Kaip Jūs save apibūdintumėte?
  4.  Kokios Jūsų stipriosios savybės?
  5. Ką apie Jus pasakytų tėvai?
  6. Ką apie Jus pasakytų buvęs Jūsų darbdavys?
  7. Ką apie Jus pasakytų Jūsų buvę kolegos?
  8.  Kokios Jūsų dažniausiai daromos klaidos?
  9.  Ar turite silpnybių?1
  10.  Kodėl norite dirbti […]