+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Kaip susikurti sėkmę rinkoje ir joje dominuoti pagal Philip KOTLER

Pelningo verslo įkūrimas remiantis pasaulinio lygio rinkodara

Philip KotlerYra trijų rūšių kompanijos: tos, kurios veikia, tos, kurios žiūri, kaip dirbama, ir tos, kurios nori sužinoti, kas padaryta.

Jei nepakeisime savo tikslo, tikėtina, baigsime ten, kur ir pradėjome (Kinų patarlė).

Naujojo tūkstantmečio priešaušryje tiek eiliniai žmonės, tiek verslininkai spėlioja, kas laukia ateityje. Vyksta ne tik pasikeitimai, kinta pati kaitos sąvoka. Dvylikametė mergaitė apie savo devynmetę seserį sako: ”Ji priklauso kitai kartai.” Jaunesnioji sesuo klausosi kitokios muzikos, žaidžia kitokius kompiuterinius žaidimus, domisi kitomis kino žvaigždėmis, turi kitus herojus.

Kompanijos dažnai nesugeba suprasti, kad jų rinkos pasikeičia kas kelerius metus. Knygoje Vertės aprašoma, kaip kas kelerius metus pakinta klientų reikalavimai ir konkurencija plieno, telekomunikacijų, sveikatos […]

10 priežasčių, kodėl marketingas fainas

marketingas-fainas

10 priežasčių, kodėl marketingas yra viena įdomiausių profesijų. Nes:

  1. Marketingas šiek tiek panašus į Psichologiją. Geras marketingo specialistas turi suprasti, kas žmones įkvepia, kas erzina, kas motyvuoja, kas sudomina, kokias jie turi baimes.
  2. Marketingas taip pat šiek tiek panašus į Sociologiją. Marketingas irgi tiria žmonių socialinį elgesį. Marketingo specialistas turi suprasti, kaip žmonės bendrauja, priima sprendimus, daro pasirinkimą.
  3. Marketingas yra Strategija. Marketingo specialistai privalo būti intuityviais, galvoti ne tik apie dabartį, tačiau planuoti į ateitį, nuspėti, kokios bus tendencijos, kas gali pasikeisti.
  4. Marketingas yra Menas. Marketingo specialistas turi būti kūrybingas, novatoriškas, neturi bijoti siūlyti kartais keistų ar sunkiai įgyvendinamų idėjų, kurios galbūt kartais ir nepavyks, tačiau stengtis ir tikėti tol, kol fantastiška idėja taps tikrove.
  5. Marketingas – tai Ekonomikos […]

Ar žinote, kas yra kryžminis pardavimas (cross – sales)?

kryzminis-pardavimas

Kryžminis Pardavimas

Vykstant tiesioginiam pardavimui naudojamas pardavimo būdas, kai tam pačiam pirkėjui parduodamas papildomas gaminys ar paslauga, nesusijusi su pagrindinės prekės ar paslaugos savybėmis.

Pardavimo procesas apima Marketingo skyrių ir Pardavimų skyrių. Aprašyto proceso pagrindu turi būti kuriamos tvarkos:

  • papildomų – kryžminių paslaugų pardavimo taisyklės;
  • papildomų – kryžminių paslaugų katalogas;
  • papildomų – kryžminių paslaugų pristatymo informacinė medžiaga (prezentacijos, komercinių pasiūlymų šablonai).

Naudojant kryžminio pardavimo metodą, reikia laikytis keleto pagrindinių taisyklių:

  • papildomą gaminį vartotojui pasiūlyti tik tada, kai jis įsigijo pagrindinę prekę;
  • papildomų siūlomų produktų negali būti daugiau nei trys, ir jų savybės negali būti susijusios su pagrindine preke. Pvz. Jūs pagrindinė prekė yra stalas, o papildoma prekė gali būti šviestuvas, kilimas ar kėdė;
  • jei vartotojas, po pirmo pasiūlymo atsisakė pirkti, pasiūlyti dar kartą, nes tai dažniausiai […]