+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Marketingo Valdymo Agentūra – Kalėdinis Šokis


Marketingo Valdymo Agentūra pradeda šventinį maratoną skirtą klientams, draugams, partneriams ir visai palaikymo komandai!
Iki Naujų Metų, kas savaitę Jums padovanosime po naują šokį!

Internetinė Svetainė – tai Jūsų Pinigų Mašina

internetiniu svetainiu kurimas bei administravimas

Jūsų internetinė svetainė – tai Jūsų internetinio marketingo sistema, kuri kiekvieną mėnesį parduoda Jūsų prekes ar paslaugas

5 mechanizmai, sudarantys pinigų mašiną:

1) Teisingas interneto svetainės parengimas.

  • Ar jūsų interneto svetainė atrodo patikima?
  • Ar joje apsilankęs lankytojos lengvai randa tai, ką Jūs siūlote?
  • Ar navigacija patogi?
  • Ar svetainė greitai užsikrauna naršyklėje?
  • Ar nėra blaškančių iššokančių langų, įkyrios muzikos ar neprofesionalių filmukų?
  • Ar svetainė parodo Jūsų solidumą, saugumą dirbant su Jumis?

Tai yra maža dalis klausimų, kuriuos tiesiog privaloma atsakyti – taip. Jeigu nors į vieną atsakėte – ne, tai būtina pirmąjį mechanizmą taisyti. Interneto svetainei turi būti skiriamas ypatingas dėmesys ir jei nors viena detalė bus užmiršta, praleista ar netinka parengta, Jūsų pinigų mašina imk „“buksuoti“. Taigi, jei Jūsų internetinė svetainė nebus parengta pagal naujausias interneto […]

Motyvavimo Priemonės

motyvavimo priemones

 Darbuotojų motyvavimo priemonės

Kiekvienas darbdavys yra suinteresuotas tuo, jog jo darbuotojai dirbtų organizacijos labui, tačiau kai kuriems iš jų trūksta motyvacijos. Yra daugybė priemonių, kurios didina motyvaciją, todėl šiame poskyryje pateikiama jų klasifikacija.

Mokslinėje literatūroje išskiriamos socialinės, ekonominės, piniginės, teisinės, psichologinės darbuotojų motyvavimo priemonės. Tačiau tokia klasifikacija yra gana paini ir vienos ir tos pačios priemonės dažnai patenka į kelias grupes tuo pačiu metu. Remiantis materialine priemonių išraiška siūloma   motyvavimo priemones grupuoti į materialines ir moralines (psichologines). Jei materialinės priemonės yra realiai apčiuopiamos ir jas galima išreikšti pinigine verte, tai moralinės priemonės turi sunkiai apskaičiuojamą psichologinį poveikį.

Kaip teigia A. Valionienė (2002) „Lietuvos gyventojai pirmiausia darbą laiko svarbiu kaip pajamų bei kitų atlygio formų šaltinį“ (Valionienė, 2002, […]

Sėkminga marketingo strategija pagal F.Kotlerį

Sėkminga marketingo strategija pagal F.Kotlerį

Michaelis PorteriS“Be abejo, nėra vienintelio rinkodaros modelio, kuris leistų praturtėti. Užuot pasikliovusi kokiu nors vienu skirtumu ar įsitvirtinimo rinkoje variantu, kompanija turi sukurti savo unikalų geriausių savybių ir veiklos ypatumų derinį. Negana daryti tik truputį geriau nei konkurentai. Harvardo universiteto profesorius Michael Porters tvirtina, kad kompanija išties neturi strategijos, jeigu jį daro tą patį, ką ir konkurentai, tik truputį geriau. Tokia kompanija paprasčiausiai efektyvesnė, o geras darbas- – tai ne tinkama strategija. Geresnis darbas gali padėti kompanijai laimėti tam tikrą laiką, tačiau anksčiau ar vėliau konkurentai tokią kompaniją pasivys ir pralenks.

Michael Porters mano, kad stiprus verslas yra toks, kurio veiklos strategija ryškiai skiriasi nuo konkurentų. Štai […]

Enneagrama (ENNEAGRAM)

Koks mokslas yra Enneagrama (Enneagram) 

eneagrama su zmogumiEnneagrama – tai geometrinė figūra, kuri aprašo devynis fundamentalius asmenybės tipus ir jų tarpusavio ryšius. Žodis Enneagrama kilęs iš graikiško žodžio enea (devyni) grama (figūra). Tai reiškia, kad Enneagrama – tai figūra su devyniais taškais, išsidėsčiusiais ratu, kurie kiekvienas reiškia vieną asmenybės tipą. Enneagramos atvaizdą galima aptikti babiloniečių, senovės graikų matematikų bei ankstyvo krikščionybės ir persų tradicijose. Vakarų pasaulis susipažino su Enneagrama XX amžiuje, dėka filosofo G. Gurdžijevo. Ypač aktyviai Enneagrama naudojama JAV – kaip papildymas prie klasikinių psichoterapijos metodų, dirbant su Koučingu ir rekrutų agentais. Lietuvoje yra vos keli treneriai, kurie gali vesti Enneagramos mokymus. Kad taptum treneriu turi mokytis užsienyje, praeiti […]

Rinkodara pagal Kotlerį (tęsinys)

Kaip sėkmingai dominuoti rinkoje?

Kotler Marketingo Valdymas“Ar, be neretai minimo sėkmingos verslo praktikos, yra ir kitų panašių rinkodaros praktikų? Dažnai girdime apie vienareikšmes formules, kurios žada marketingas sėkmę. Čia paminėtos devynios geriausios.

Nugalėti kokybe

Visi sutiks, kad prasta kokybė žudo verslą. Klientai, kurie kartą nusivilia kokybe, negrįžta ir mini kompaniją blogu žodžiu. Tačiau siekdami laimėjimo gerinant kokybę, susiduriame su keturiomis problemomis.

Pirma, kokybė yra daugiareikšmis dalykas. Kaip suprasti, ką apie automobilio kokybę kalba jo gamintojas? Ar automobilis pasižymi geresnėmis startavimo savybėmis? Jis per trumpesnį laiką pasiekia didelį greitį? Lėčiau nusidėvi kėbulas? Klientas svarbūs skirtingi dalykai, taigi žodis „kokybė“ yra labai abstrakti sąvoka.

Antra, paprastai apie gaminio kokybę nieko negalima pasakyti […]

Kaip susikurti sėkmę rinkoje ir joje dominuoti pagal Philip KOTLER

Pelningo verslo įkūrimas remiantis pasaulinio lygio rinkodara

Philip KotlerYra trijų rūšių kompanijos: tos, kurios veikia, tos, kurios žiūri, kaip dirbama, ir tos, kurios nori sužinoti, kas padaryta.

Jei nepakeisime savo tikslo, tikėtina, baigsime ten, kur ir pradėjome (Kinų patarlė).

Naujojo tūkstantmečio priešaušryje tiek eiliniai žmonės, tiek verslininkai spėlioja, kas laukia ateityje. Vyksta ne tik pasikeitimai, kinta pati kaitos sąvoka. Dvylikametė mergaitė apie savo devynmetę seserį sako: ”Ji priklauso kitai kartai.” Jaunesnioji sesuo klausosi kitokios muzikos, žaidžia kitokius kompiuterinius žaidimus, domisi kitomis kino žvaigždėmis, turi kitus herojus.

Kompanijos dažnai nesugeba suprasti, kad jų rinkos pasikeičia kas kelerius metus. Knygoje Vertės aprašoma, kaip kas kelerius metus pakinta klientų reikalavimai ir konkurencija plieno, telekomunikacijų, sveikatos […]

10 priežasčių, kodėl marketingas fainas

marketingas-fainas

10 priežasčių, kodėl marketingas yra viena įdomiausių profesijų. Nes:

  1. Marketingas šiek tiek panašus į Psichologiją. Geras marketingo specialistas turi suprasti, kas žmones įkvepia, kas erzina, kas motyvuoja, kas sudomina, kokias jie turi baimes.
  2. Marketingas taip pat šiek tiek panašus į Sociologiją. Marketingas irgi tiria žmonių socialinį elgesį. Marketingo specialistas turi suprasti, kaip žmonės bendrauja, priima sprendimus, daro pasirinkimą.
  3. Marketingas yra Strategija. Marketingo specialistai privalo būti intuityviais, galvoti ne tik apie dabartį, tačiau planuoti į ateitį, nuspėti, kokios bus tendencijos, kas gali pasikeisti.
  4. Marketingas yra Menas. Marketingo specialistas turi būti kūrybingas, novatoriškas, neturi bijoti siūlyti kartais keistų ar sunkiai įgyvendinamų idėjų, kurios galbūt kartais ir nepavyks, tačiau stengtis ir tikėti tol, kol fantastiška idėja taps tikrove.
  5. Marketingas – tai Ekonomikos […]

Ar žinote, kas yra kryžminis pardavimas (cross – sales)?

kryzminis-pardavimas

Kryžminis Pardavimas

Vykstant tiesioginiam pardavimui naudojamas pardavimo būdas, kai tam pačiam pirkėjui parduodamas papildomas gaminys ar paslauga, nesusijusi su pagrindinės prekės ar paslaugos savybėmis.

Pardavimo procesas apima Marketingo skyrių ir Pardavimų skyrių. Aprašyto proceso pagrindu turi būti kuriamos tvarkos:

  • papildomų – kryžminių paslaugų pardavimo taisyklės;
  • papildomų – kryžminių paslaugų katalogas;
  • papildomų – kryžminių paslaugų pristatymo informacinė medžiaga (prezentacijos, komercinių pasiūlymų šablonai).

Naudojant kryžminio pardavimo metodą, reikia laikytis keleto pagrindinių taisyklių:

  • papildomą gaminį vartotojui pasiūlyti tik tada, kai jis įsigijo pagrindinę prekę;
  • papildomų siūlomų produktų negali būti daugiau nei trys, ir jų savybės negali būti susijusios su pagrindine preke. Pvz. Jūs pagrindinė prekė yra stalas, o papildoma prekė gali būti šviestuvas, kilimas ar kėdė;
  • jei vartotojas, po pirmo pasiūlymo atsisakė pirkti, pasiūlyti dar kartą, nes tai dažniausiai […]