+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Kaip pritraukti naujus pirkėjus ir juos išlaikyti. Rinkodara pagal Kotlerį

Philip Kotler

Pirkėjų paieška, išlaikymas ir auginimas

  •  Vienintelis pelno šaltinis – pirkėjas. / Peteris Druckeris
  •  Jeigu netarnaujate savo pirkėjui, vienintelė Jūsų veikla – tarnauti tam, kuris tai daro. / Anonimas
  •  Paradigma pakito. Produktai atsiranda ir išnyksta. Šiandien ryšius su pirkėju palaiko vertė. / Bobas Waylandas
  •  Jei mūsų „nevairuoja“ pirkėjai, mūsų automobilių apskritai nėra. / Ford vadovo replika.

Dažnai sakoma, kad rinkodara – tai „pirkėjų paieškų ir jų išsaugojimo menas“. Šią tiesą vertėtų suprasti plačiau: rinkodara – tai „mokslas ir menas“ išsaugoti ir skatinti naudingus pirkėjus. Kaip reikėtų ieškoti naudingų pirkėjų, juos saugoti ir skatinti?
Dar visai neseniai marketingo specialistai manė, kad svarbiausia rasti naujų pirkėjų. Didžiąją laiko dalį pardavėjai skirdavo ne ryšiams su pirkėjais, o jų paieškai. Kiekvienu nauju pirkėju jie džiaugdavosi kaip medžioklės trofėjumi, […]

Įmonės Misija, Vizija, Vertybės

????????????????????????????????????????

Kodėl įmonės turi turėti misiją, viziją, vertybes?

Misija, vizija, vertybės reikalingos tam, kad pripažinti ir suprasti, kodėl apskritai, ką nors darome. Būtina analizuoti ir nustatyti vidines ir/ar išorines priežastis, dėl kurių mes ką nors darome ir siekiame. Taip pat misija, vizija ir vertybės užtikrina, kad aukščiausio lygio vadovai suprastų ir prisimintų atsakomybę bei įsipareigojimas dėl to, ką daro.

Taigi, kas yra misija? Misija – pats plačiausias organizacijos veiklos ir gyvenimo krypties apibūdinimas, t.y. nusako, kuria linkme organizacija eina. Pvz. Google misija yra “organizuoti pasaulio informaciją ir padaryti ją visuotinai prieinama ir naudinga”. Pirmiausia misija nusako pačią bendriausią organizacijos paskirtį, tikslą. Misija padeda atsakyti į klausimą – „kodėl organizacija egzistuoja?“  bei „ko steigėjai siekė ją […]

Motyvuotas darbuotojas – produktyvus darbuotojas

Patarimai, kaip save motyvuoti darbe

darbuotoju motyvacijaKiekvienam pasitaiko taip, kad nieko nebesinori daryti ar dėl ko nors stengtis. Tada galvojama, kad kiti turi motyvuoti, kad aš pats ką nors daryčiau. Tačiau geriausias motyvatorius ir esat Jūs pats. Taigi, norime priminti, kad pats galite save motyvuoti dirbti ir dirbdamas būti laimingas.

Pirmiausia, būtina suprasi, dėl ko ką nors darote ir ko siekiate. Motyvaciją galimą išskirti į dvi grupes: „motyvacija link“, tai yra, kad siekiate to gyvenimo, kuriame nereikia skaičiuoti kiekvieno cento, o galbūt norite užimti vadovo pozicija didelėje kompanijoje ar turėti prabangias sodybas ar jachtas kitose šalyse. O galbūt Jūsų „motyvacija nuo“, tai yra dirbdami bandote nuo kažko […]

Merfio Dėsniai reklamoje

Merfio desniai REKLAMOJE

Merfio dėsniai apie reklamą

Turbūt visi esate girdėję garsųjį Merfio posakį: „jei tik kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks“. Šios frazės autorius Edwardas Murphy ištaręs ją 1949 m. Yra ne vienas garsus Merfio dėsnis, tačiau jie dažniausiai skamba juokinga ir nerimtai. Atrodo, kad jais siekiama tik prajuokinti, tačiau iš tiesų jie parodo ir rimtą požiūrį bei tiesą. Edwardas Murphy buvo rimtas žmogus, ir jo sūnus apie jį kalbėjo, kad E. Murphy niekad nebūtų ramiai sėdėjęs ir stebėjęs, kaip sumuštinis krenta sviestu žemyn. Jis būtų jį privertęs kristi sviestu į viršų arba visai neleidęs jam nukristi. Tai reiškia, kad Merfis savo dėsnius sakė todėl, kad žmonės susivoktų ir ką nors keistų. Juk kiekvienam turbūt yra tekę […]

Marketingo Valdymo Agentūra – Kalėdinis Šokis


Marketingo Valdymo Agentūra pradeda šventinį maratoną skirtą klientams, draugams, partneriams ir visai palaikymo komandai!
Iki Naujų Metų, kas savaitę Jums padovanosime po naują šokį!

Internetinė Svetainė – tai Jūsų Pinigų Mašina

internetiniu svetainiu kurimas bei administravimas

Jūsų internetinė svetainė – tai Jūsų internetinio marketingo sistema, kuri kiekvieną mėnesį parduoda Jūsų prekes ar paslaugas

5 mechanizmai, sudarantys pinigų mašiną:

1) Teisingas interneto svetainės parengimas.

  • Ar jūsų interneto svetainė atrodo patikima?
  • Ar joje apsilankęs lankytojos lengvai randa tai, ką Jūs siūlote?
  • Ar navigacija patogi?
  • Ar svetainė greitai užsikrauna naršyklėje?
  • Ar nėra blaškančių iššokančių langų, įkyrios muzikos ar neprofesionalių filmukų?
  • Ar svetainė parodo Jūsų solidumą, saugumą dirbant su Jumis?

Tai yra maža dalis klausimų, kuriuos tiesiog privaloma atsakyti – taip. Jeigu nors į vieną atsakėte – ne, tai būtina pirmąjį mechanizmą taisyti. Interneto svetainei turi būti skiriamas ypatingas dėmesys ir jei nors viena detalė bus užmiršta, praleista ar netinka parengta, Jūsų pinigų mašina imk „“buksuoti“. Taigi, jei Jūsų internetinė svetainė nebus parengta pagal naujausias interneto […]

Motyvavimo Priemonės

motyvavimo priemones

 Darbuotojų motyvavimo priemonės

Kiekvienas darbdavys yra suinteresuotas tuo, jog jo darbuotojai dirbtų organizacijos labui, tačiau kai kuriems iš jų trūksta motyvacijos. Yra daugybė priemonių, kurios didina motyvaciją, todėl šiame poskyryje pateikiama jų klasifikacija.

Mokslinėje literatūroje išskiriamos socialinės, ekonominės, piniginės, teisinės, psichologinės darbuotojų motyvavimo priemonės. Tačiau tokia klasifikacija yra gana paini ir vienos ir tos pačios priemonės dažnai patenka į kelias grupes tuo pačiu metu. Remiantis materialine priemonių išraiška siūloma   motyvavimo priemones grupuoti į materialines ir moralines (psichologines). Jei materialinės priemonės yra realiai apčiuopiamos ir jas galima išreikšti pinigine verte, tai moralinės priemonės turi sunkiai apskaičiuojamą psichologinį poveikį.

Kaip teigia A. Valionienė (2002) „Lietuvos gyventojai pirmiausia darbą laiko svarbiu kaip pajamų bei kitų atlygio formų šaltinį“ (Valionienė, 2002, […]

Sėkminga marketingo strategija pagal F.Kotlerį

Sėkminga marketingo strategija pagal F.Kotlerį

Michaelis PorteriS“Be abejo, nėra vienintelio rinkodaros modelio, kuris leistų praturtėti. Užuot pasikliovusi kokiu nors vienu skirtumu ar įsitvirtinimo rinkoje variantu, kompanija turi sukurti savo unikalų geriausių savybių ir veiklos ypatumų derinį. Negana daryti tik truputį geriau nei konkurentai. Harvardo universiteto profesorius Michael Porters tvirtina, kad kompanija išties neturi strategijos, jeigu jį daro tą patį, ką ir konkurentai, tik truputį geriau. Tokia kompanija paprasčiausiai efektyvesnė, o geras darbas- – tai ne tinkama strategija. Geresnis darbas gali padėti kompanijai laimėti tam tikrą laiką, tačiau anksčiau ar vėliau konkurentai tokią kompaniją pasivys ir pralenks.

Michael Porters mano, kad stiprus verslas yra toks, kurio veiklos strategija ryškiai skiriasi nuo konkurentų. Štai […]

Enneagrama (ENNEAGRAM)

Koks mokslas yra Enneagrama (Enneagram) 

eneagrama su zmogumiEnneagrama – tai geometrinė figūra, kuri aprašo devynis fundamentalius asmenybės tipus ir jų tarpusavio ryšius. Žodis Enneagrama kilęs iš graikiško žodžio enea (devyni) grama (figūra). Tai reiškia, kad Enneagrama – tai figūra su devyniais taškais, išsidėsčiusiais ratu, kurie kiekvienas reiškia vieną asmenybės tipą. Enneagramos atvaizdą galima aptikti babiloniečių, senovės graikų matematikų bei ankstyvo krikščionybės ir persų tradicijose. Vakarų pasaulis susipažino su Enneagrama XX amžiuje, dėka filosofo G. Gurdžijevo. Ypač aktyviai Enneagrama naudojama JAV – kaip papildymas prie klasikinių psichoterapijos metodų, dirbant su Koučingu ir rekrutų agentais. Lietuvoje yra vos keli treneriai, kurie gali vesti Enneagramos mokymus. Kad taptum treneriu turi mokytis užsienyje, praeiti […]

Rinkodara pagal Kotlerį (tęsinys)

Kaip sėkmingai dominuoti rinkoje?

Kotler Marketingo Valdymas“Ar, be neretai minimo sėkmingos verslo praktikos, yra ir kitų panašių rinkodaros praktikų? Dažnai girdime apie vienareikšmes formules, kurios žada marketingas sėkmę. Čia paminėtos devynios geriausios.

Nugalėti kokybe

Visi sutiks, kad prasta kokybė žudo verslą. Klientai, kurie kartą nusivilia kokybe, negrįžta ir mini kompaniją blogu žodžiu. Tačiau siekdami laimėjimo gerinant kokybę, susiduriame su keturiomis problemomis.

Pirma, kokybė yra daugiareikšmis dalykas. Kaip suprasti, ką apie automobilio kokybę kalba jo gamintojas? Ar automobilis pasižymi geresnėmis startavimo savybėmis? Jis per trumpesnį laiką pasiekia didelį greitį? Lėčiau nusidėvi kėbulas? Klientas svarbūs skirtingi dalykai, taigi žodis „kokybė“ yra labai abstrakti sąvoka.

Antra, paprastai apie gaminio kokybę nieko negalima pasakyti […]