+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Google algoritmai Panda, Pingvinas

Google algoritmų Panda ir Pingvinas reikalavimai svetainėms 2015 metais:

  • panda ir pingvinasTikslingi raktiniai žodžiai svetainėje.
  • Mobili versija mobiliems telefonas ir kompiuteriams.
  • Teisingi TITLE, DESCRIPTIONS.
  • Kokybiškos atgalinės nuorodos.
  • Kokybiškas svetainės turinys ir pakankama jo apimtis.
  • Svetainės susiejimas su socialiniais tinklais FB, YOUTUBE, LINKEDIN, GOOGLE PLIUS ir t.t.

Google Panda  – yra algoritmo atnaujinimas, kuris vertina interneto tinklalapių vidinį turinį (vidinis SEO). Jei turinys neatitinka jo reikalavimų, jis nerodomas aukštai rezultatuose, jei atitinka – tuomet svetainė turi aukštesniais pozicijas google organinėje paieškoje.

Google Pingvinas -  yra dar vienas algoritmo atnaujinimas, kurio funkcija – įvertinti į tinklalapį vedančias nuorodas (išorinį SEO) ir nuspręsti, ar jos yra pakankamai kokybiškos, ar specialiai, drastiškai kuriamos.

MEDIA žodynėlis – pagrindiniai reklamos terminai

Sudarant media planą ar planuojant reklamą tam tikrose media kanaluose, Jums padės media žodynėlis

media zodynelis

Advertorial – reklaminis straipsnis, tačiau parašytas taip tarsi tai būtų objektyvus straipsnis arba objektyvi leidinio žurnalistų nuomonė.
TRP / GRP – tikslinės grupės santykis su bendra auditorija, kuris parodo kanalo/laiko tinkamumą reikiamai tikslinei grupei.
ATL Above the line (promotion) – tai reiškia, kad pasitelkiant masines informavimo priemones (TV, radijas, internetas ir kt.) yra skatinami pardavimai.
Audience – auditorija. Šis terminas nurodo skaičių vartotojų (namų ūkius), kurie skaito/klauso/žiūri žiniasklaidos kanalą. Demografiniai rodikliai padeda pasirinkti norimą ar tikslinę auditoriją.
Target (universe/audience) – tikslinė auditorija.
BTL Below the line (promotion) – pasitelkiant ne masinio informavimo priemones, tokias kaip nuolaidos, kuponai, prizai ir pan., […]

Marketingo Valdymo Agentūra rekomenduoja

Naujo interjero salono D|Style oficialus atidarymas kovo  5 dieną, Vilniuje

distyle interjero salonasKviečiame interjero dizainerius į oficialų mūsų kliento interjero salono D|Style atidarymą, kuris įvyks kovo 5 dieną, 18 val. Vilniuje, Smolensko g. 10d – 36 (pirmas aukštas, įėjimas iš Statybininkų gatvės)

Norintys dalyvauti renginyje, registruokitės el. paštu info@marketingovaldymas.lt

D|Style – kitoks požiūris į interjerą

Interjero salonas D|Style siūlo tik kokybiškus nestandartinius ir novatoriškus sprendimus Jūsų būstui įsirengti.  D|Style atstovauja daugelį pasaulyje žinomų prekinių ženklų: minkšti itališki baldai SABA ITALIA; sienų tapetai YoYo-designs;  sieniniai laikrodžiai NOMON, itališkos durys IDEALDOOR; kvapai namams FARIBOLES ir TRUE GRACE; vokiški vonios aksesuarai DECOR – WALTHERMOEVE.

D|Style salonas vieninteliai, kurie atstovauja modernius itališkus LAGO baldus – tai modulinės lentynos, krėslai, kėdės, ofiso baldai, lovos. Šie novatoriškos linijos baldai […]

Pardavimo valdymas: pirkėjų pritraukimas ir išlaikymas

Pardavimų strategijos potencialiems pirkėjams ir esamų klientų lojalumo palaikymas pagal P.Kotlerį

P.Kotleris Marketingo valdymasTurėdamas potencialių pirkėjų sąrašą, pardavėjas gali jiems skambinti. Iki elektronikos eros pardavėjas su potencialiu pirkėju iš anksto tardavosi dėl susitikimo. Jis sudarydavo savaitinį susitikimų grafiką, parinkdamas, kokia transporto priemone naudosis ir kuriuose moteliuose apsigyvens keliaudamas. Susitikęs su potencialiu pirkėju pardavėjas bendraudamas pagal standartizuotą derybų modelį – pradžioje užkariaudavo jo dėmesį, o vėliau stengdavosi jį sudominti, sustiprinti troškimą pirkti ir pastūmėti jį veikti.

Kiekviena pakopa apima tam tikrą technikų rinkinį. Potencialaus pirkėjo dėmesį galima patraukti kalbomis apie pelną, kurį atneš siūlomas gaminys, sutaupytas lėšas, kuri aplankys įgijus gaminį ar galimybę jį turint nukonkuruoti varžovus. Susidomėjimą galima padidinti kalbomis […]

Personalo atranka. “Galvų medžioklė”

 ”Galvų medžioklė” – efektyviausias ir mažiausiai kainuojantis personalo atrankos būdas

personalo atranka valdymasDarbdaviai naujų darbuotojų ieško įvairiausiais būdais. Vienas populiariausių personalo atrankos ir paieškos būdų – tai darbo skelbimo talpinimas darbo paieškų svetainėse ir laukimas, kol CV atsiųsti visus reikalavimus atitinkantis asmuo. Tačiau šis būdas tikrai ne visuomet yra efektyvus. Vienas iš rezultatyviausių ir efektyviausių darbuotojų atrankos ir paieškos būdų – galvų medžioklė. Tai toks būdas, kuomet ieškomi geriausi kandidatai ir mėginama juos užverbuoti. Šis būdas reikalauja daug drąsos, energijos, specifinių žinių, bendravimo įgūdžių bei išankstinio pasiruošimo. Kartais šis paieškos būdas gali sukelti etinių konfliktų. Galvų medžioklė taikoma tuomet, kai ieškoma aukščiausio lygio vadovų. Juk aukšto rango vadovai nėra […]

Kaip pasirinkti internetinės svetainės kūrėjus?

svetainiu kurimas

Kaip neapsirikti renkantis internetinės svetainės kūrėjus?

Atminkite, kad internetinės svetainės yra arba kuriamos arba “kepamos”. Dažniausiai rinkoje yra perkamos pigiai “kepamos” svetainės. Turbūt net nekyla klausimas kodėl jas dažniausiai renkasi? Nes juk pigiau, ir koks skirtumas, svarbu kad ji bus. Taip mąsto daugelis verslininkų ir mus, kaip marketingo specialistus toks požiūris labai liūdina. Šiame technologijų amžiuje, kaip viskas greitai kinta ir tobulėja, kai Google yra pagrindinis paieškos šaltinis, tai tokios “kepamos” svetainės nėra efektyvios ir jų gyvavimas būna trumpas. Reikia suprasti, kad internetinė Jūsų svetainė – tai Jūsų pinigų mašina, kuri generuoja vis naujus klientus ir didesnes pajamas. Juk kai Jūs nusprendžiate kurti svetainę, tai juk ją kuriate […]

Kaip pritraukti naujus pirkėjus ir juos išlaikyti. Rinkodara pagal Kotlerį

Philip Kotler

Pirkėjų paieška, išlaikymas ir auginimas

  •  Vienintelis pelno šaltinis – pirkėjas. / Peteris Druckeris
  •  Jeigu netarnaujate savo pirkėjui, vienintelė Jūsų veikla – tarnauti tam, kuris tai daro. / Anonimas
  •  Paradigma pakito. Produktai atsiranda ir išnyksta. Šiandien ryšius su pirkėju palaiko vertė. / Bobas Waylandas
  •  Jei mūsų „nevairuoja“ pirkėjai, mūsų automobilių apskritai nėra. / Ford vadovo replika.

Dažnai sakoma, kad rinkodara – tai „pirkėjų paieškų ir jų išsaugojimo menas“. Šią tiesą vertėtų suprasti plačiau: rinkodara – tai „mokslas ir menas“ išsaugoti ir skatinti naudingus pirkėjus. Kaip reikėtų ieškoti naudingų pirkėjų, juos saugoti ir skatinti?
Dar visai neseniai marketingo specialistai manė, kad svarbiausia rasti naujų pirkėjų. Didžiąją laiko dalį pardavėjai skirdavo ne ryšiams su pirkėjais, o jų paieškai. Kiekvienu nauju pirkėju jie džiaugdavosi kaip medžioklės trofėjumi, […]

Įmonės Misija, Vizija, Vertybės

????????????????????????????????????????

Kodėl įmonės turi turėti misiją, viziją, vertybes?

Misija, vizija, vertybės reikalingos tam, kad pripažinti ir suprasti, kodėl apskritai, ką nors darome. Būtina analizuoti ir nustatyti vidines ir/ar išorines priežastis, dėl kurių mes ką nors darome ir siekiame. Taip pat misija, vizija ir vertybės užtikrina, kad aukščiausio lygio vadovai suprastų ir prisimintų atsakomybę bei įsipareigojimas dėl to, ką daro.

Taigi, kas yra misija? Misija – pats plačiausias organizacijos veiklos ir gyvenimo krypties apibūdinimas, t.y. nusako, kuria linkme organizacija eina. Pvz. Google misija yra “organizuoti pasaulio informaciją ir padaryti ją visuotinai prieinama ir naudinga”. Pirmiausia misija nusako pačią bendriausią organizacijos paskirtį, tikslą. Misija padeda atsakyti į klausimą – „kodėl organizacija egzistuoja?“  bei „ko steigėjai siekė ją […]

Motyvuotas darbuotojas – produktyvus darbuotojas

Patarimai, kaip save motyvuoti darbe

darbuotoju motyvacijaKiekvienam pasitaiko taip, kad nieko nebesinori daryti ar dėl ko nors stengtis. Tada galvojama, kad kiti turi motyvuoti, kad aš pats ką nors daryčiau. Tačiau geriausias motyvatorius ir esat Jūs pats. Taigi, norime priminti, kad pats galite save motyvuoti dirbti ir dirbdamas būti laimingas.

Pirmiausia, būtina suprasi, dėl ko ką nors darote ir ko siekiate. Motyvaciją galimą išskirti į dvi grupes: „motyvacija link“, tai yra, kad siekiate to gyvenimo, kuriame nereikia skaičiuoti kiekvieno cento, o galbūt norite užimti vadovo pozicija didelėje kompanijoje ar turėti prabangias sodybas ar jachtas kitose šalyse. O galbūt Jūsų „motyvacija nuo“, tai yra dirbdami bandote nuo kažko […]

Merfio Dėsniai reklamoje

Merfio desniai REKLAMOJE

Merfio dėsniai apie reklamą

Turbūt visi esate girdėję garsųjį Merfio posakį: „jei tik kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks“. Šios frazės autorius Edwardas Murphy ištaręs ją 1949 m. Yra ne vienas garsus Merfio dėsnis, tačiau jie dažniausiai skamba juokinga ir nerimtai. Atrodo, kad jais siekiama tik prajuokinti, tačiau iš tiesų jie parodo ir rimtą požiūrį bei tiesą. Edwardas Murphy buvo rimtas žmogus, ir jo sūnus apie jį kalbėjo, kad E. Murphy niekad nebūtų ramiai sėdėjęs ir stebėjęs, kaip sumuštinis krenta sviestu žemyn. Jis būtų jį privertęs kristi sviestu į viršų arba visai neleidęs jam nukristi. Tai reiškia, kad Merfis savo dėsnius sakė todėl, kad žmonės susivoktų ir ką nors keistų. Juk kiekvienam turbūt yra tekę […]