+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

USP reikšmė marketingo valdyme

USP – unikalus pardavimo pasiūlymas ir jo reikšmė marketingo srityje

USP reiksmePasiūlyti vartotojams ką nors naujo ir unikalaus yra sudėtinga kiekvieno gamintojo ar paslaugų tiekėjo užduotis. Kadangi pasiūla taip išaugo, tai žmonės vis labiau kreipia dėmesį į kokybę bei rūpinasi, kad prekės ir paslaugos būtų unikalios, įdomios, naudingos ir kokybiškos. Auganti konkurencija taip pat apsunkina gamintojų darbą, nes vis sunkiau yra sudominti pirkėją.

Dabar gamintojai ir paslaugų tiekėjai orientuojasi į kokybišką produkciją ir paslaugas bei pasitelkia visą savo fantaziją ir išmonę, kad sudomintų vartotoją.  Visa tai daroma, kad pirkėjui būtų sukurta kuo didesnė pridėtinė vertė ir jie būtų patenkinti. Šiuo metu yra svarbu ne tik produktas ar […]

Prekinis ženklas

prekinis zenklas

Kas yra prekės ženklas ir kokia jo vertė?

Prekės ženklas – tai gali būti žodis ar jų junginys, simbolis, raidė, skaitmuo, piešinys, emblema, šūkis, pačios prekės erdvinė charakteristika (vaizdas, pakuotė, forma, spalva), kuri žymi ir padeda atskirti vienam asmeniui ar įmonei priklausančią prekę (paslaugą) nuo kitam asmeniui ar įmonei priklausančios prekės (paslaugos).

Prekės ženklas -  tai vienas iš rinkodaros ir reklamos elementų. Gerą reputaciją turintis prekės ženklas, jo savininkui duoda nemažai naudos.

Prekiniai ženklai buvo pradėti naudoti jau viduramžiais. To reikėjo, kad būtų galima pažymėti ir atskirti amatininkų bei pirklių prekes. Atsiradęs prekių žymėjimas supaprastino gamybos bei prekybos apskaitą ir sukontroliavo nekokybiškas prekes. Kai kuriems vis dar naudojamiems prekės ženklams jau daugiau nei 100 metų.

Pagrindinė prekės ženklo […]

Instagram galimybės, nauda Jūsų prekės ženklui

instagram

Kokios „Instagram“ galimybės ir kuo jis gali būti naudingas prekės ženklui?

Prekės ženklai vis dažniau ir aktyviau save populiarina socialiniame tinkle „Instragram“. Ši mobili socialinė platforma suteikia galimybes dalintis:

  • Kvadratinėmis nuotraukomis;
  • Nuotraukų koliažais;
  • 15 sekundžių vaizdo klipais.

Sukuriant paveikslų turinį „Instagram“, galima gauti tikrai nemažai naudos ir pasiekti puikių rezultatų. Remiantis 2014 metų pabaigos statistiniais duomenimis, „Instagram“ socialiniame tinkle per dieną atsiranda virš 1,6 milijardų „like“ ir 60 milijonų nuotraukų. O per mėnesį, „Instagram“ skaičiuoja virš 200 milijonų aktyvių vartotojų. Kiekvieną dieną šie skaičiai auga.

Prekės ženklui naudinga turėti paskyrą „Instagram“, nes:

  • Prekės ženklas tampa matomas ir aktyvus. Nuotraukas ar vaizdo įrašus, reikia skelbti bent kartą per savaitę.
  • „Instagram“ dėka auditorija plečiasi. Pritraukus vartotojų dėmesį, galima gauti dar daugiau naudos iš „Instagram“.
  • Patys […]

Kaip pritraukti daugiau vartotojų į facebook

marketingo paslaugos, reklama fecebook

Kaip turėti daugiau prekės ženklo gerbėjų facebook.com puslapyje?

Turėdami prekės ženklo puslapį facebook , turite suprasti, kad to puslapio turinys ateina pas vartotoją ant sienos, o ne vartotojas ieško Jūsų. Tai reiškia, kad turite sukurti tokį turinį, kuris būtų įdomus vartotojui.

Vartotojus galima pasiekti keliais būdais:

  • Organinis pasiekiamumas– tai reiškia, kad savo turiniu pasiekiate tik savo „fanus“. Niekuomet nepasieksite visų savo fanų. Turite daryti viską, kad skatintumėte savo fanų aktyvumą. Tekstiniai pranešimai pasieks tik iki 10 procentų Jūsų gerbėjų, nuotraukos  ir video pranešimai apie 25 procentus. Taigi, Jūsų turinys turi būti įdomus ir inovatyvus, tuomet ir pasiekiamumas bus didesnis.
  • Virusinis pasiekiamumas – jeigu Jūsų „fanas“ sureaguoja į Jūsų pranešimą (pakomentuoja, paspaudžia „patinka“, pasidalina su draugais), tai jo draugai taip […]

Intelektuali vasaros stovykla jaunimui Palangoje

vaiku, jaunimo vasaros stovykla, marketingo valdymas NEIEŠKOK IDEALO KITUR- RASK JĮ SAVYJE!

VšĮ „Panikos zona“, kuruojanti Komunikacijos akademijos viešo kalbėjimo klubus Vilniuje ir Kaune, organizuoja jaunimo vasaros stovyklą Palangoje.

Vasaros stovyklos pamaina – V I E N I N T E L Ė:

2015 08 22 – 27 dienomis

Stovyklautojų amžiaus grupė: 14 – 19 metų.

                                                                                            […]

LOGIN 2015 progreso konferencija

Kas yra LOGIN ir kodėl ten eiti verta?

LOGIN PROGRESO KONFERENCIJALOGIN  – tai didžiausia interneto ir technologijų paroda Pabaltyje. LOGIN progreso konferencija Lietuvoje organizuojama jau 9 metus. Šioje konferencijoje susirenka įvairūs verslininkai, marketingo specialistai, profesionalai, IT žinovai, pradedantieji verslininkai ir kiti, kurie yra linkę dalintis ir gauti žinių. Kelias dienas vykstančioje konferencijoje, žmonės dalinasi puikiomis įžvalgomis ir žiniomis bei gali pasisemti gerų idėjų bei užmegzti naudingas pažintis.

Konferencijos privalumai – vyksta kūrybinės dirbtuvės, seminarai, užsiėmimai, konkursai, kurių metų dalyviai supažindinami su naujausiomis ir ryškiausiomis metų tendencijomis, todėl net ir marketingo valdymas gali tapti lengvesnis ir aiškesnis darbas. Konferencijos metu įgautos žinios padeda […]

Sezono atidarymas ir Mamos diena su INdY Dance’Sing klubu Dino Pramogų parke

Šokių, dainavimo ir teatro klubas INdY Dance’SiNG Dino Pramogų parke 

dino pramogu parkas, indy dance sokiu studija vilniujeGegužės 3 dieną, nors oras ir nelepino, bet Dino Pramogų Parke buvo karšta. Klubo INdY Dance’SiNG pasirodymai nepaliko nei vieno abejingo. Buvo visko: ir gatvės šokiai, ir dainos ir net pasaka apie dinozaurus.

Klubas INdY Dance’SiNG – tai universalius atlikėjus ugdančios šokių, dainavimo, teatro ir TV studijos, kurių vadovė ir įkūrėja INdY (Indrė Pivoraitė)  universali šokėja (street dance, Hip-Hop, L.A, modern, contemporary, pole dance… ) Aktorė, choreografė, grupės LadySisters atlikėja, renginių ir laidų vedėja, dainų autorė, modelis. Lietuvos ir Europos gatvės šokių daugkartinė čempionė, […]

Partizaninis marketingas pagal JAY Conrad Levinsoną

JAY Conrad Levinsonas

Partizaninis Marketingas – kaip mažomis sąnaudomis uždirbti didelį pelną

Nesumeluosime, kad versle dažnai pagrindinis klausimas – kaip sutaupyti? Jay Conrad pamėgino atsakyti į šį klausimą savo knygoje „Partizaninis marketingas“.

Tikri marketingistai gerai žino, ką reiškia „partizaninis marketingas“, tačiau paprastam žmogeliui ši sąvoka vis dar gali pasirodyti nauja. Trumpai kalbant, tai verslo „partizanu“ yra vadinamas tas asmuo, kuris yra smulkiojo verslo savininkas ir savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui didinti naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triukų.

Versle egzistuoja pagrindiniai trys elementai, kurie yra reikalingi efektyviam verslui – greitis, kokybė ir kaina. Tačiau visi šie elementai vienu metu negali būti, tegalima pasirinkti tik du. Pavyzdžiui, jei norite kokybiško darbo greitai, tai reikės sumokėti daug, o jei norite greitai ir pigiai […]

Kas yra „Google Pingvinas“ ir kaip jis veikia?

Google Pingvinas. Kas jis toks?

google pingvinas„Pingvinas“ – tai dar vienas „Google“ algoritmas, kurio tikslas – kovoti su netinkamomis nuorodomis ir interneto šiukšlėmis bei užtikrinti kokybišką paiešką. Pirmą kartą „Pingvinas“ buvo paleistas 2012 metų balandžio pabaigoje. Jo pagrindinė užduotis – įvertinti į svetainę vedančias nuorodas ir nuspręsti, ar jos pakankamai kokybiškos ir tinkamos vartotojams, o galbūt tai tiesiog drastiškas būdas iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas paieškos rezultatuose taip užteršiant paieškos puslapius.

„Pingvinas“ peržiūrėdamas nuorodas, sumažina arba padidina atgalinių nuorodų vertę, todėl puslapis keičia savo pozicijas. Jūsų svetainės pozicija taip pat gali kisti dėl tinklalapio , kuriame yra nuorodą į Jūsų puslapį pozicijos pasikeitimo.

„Pingvino“ paleidimas nereiškia, kad išorinio SEO […]

Kas yra „Google Panda“ ir kaip ji veikia?

Google Panda. Kas ji tokia?

google panadaNorint, kad internetinė svetainė būtų rodoma pirmuose „Google“ puslapiuose, reikia atitikti tam tikrus „Google“ reikalavimus. „Google“ yra vartotojų pusėje ir suinteresuotas, kad žmonės ieškodami informacijos gautų kiek įmanoma kokybiškesnius rezultatus, todėl nuolat tobulina savo paieškos algoritmus. Vienas iš „Google“ algoritmų vadinama „Panda“, kuri sukurta, kad užtikrintų tikslesnius ir kokybiškesnius paieškų rezultatus.

„Google“ sukūrė „Panda“, nes atsirado problema. SEO specialistai bei tinklalapių kūrėjai pradėjo pastebėti, kad „Google“ paieškos pirmuosiuose puslapius dažniausia atsiranda reklaminio pobūdžio svetainės, kurios iš esmės nėra įdomios internautams, tačiau jos iškyla dėl protingo raktažodžių naudojimo. Taigi, „Google“ tapo nebepatogus internautams, nes reikalingos informacijos turėdavo ieškoti sekančiose puslapiuose. Todėl buvo pradėtas tobulinti „Google“ paieškos […]