+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Sezono atidarymas ir Mamos diena su INdY Dance’Sing klubu Dino Pramogų parke

Šokių, dainavimo ir teatro klubas INdY Dance’SiNG Dino Pramogų parke 

dino pramogu parkas, indy dance sokiu studija vilniujeGegužės 3 dieną, nors oras ir nelepino, bet Dino Pramogų Parke buvo karšta. Klubo INdY Dance’SiNG pasirodymai nepaliko nei vieno abejingo. Buvo visko: ir gatvės šokiai, ir dainos ir net pasaka apie dinozaurus.

Klubas INdY Dance’SiNG – tai universalius atlikėjus ugdančios šokių, dainavimo, teatro ir TV studijos, kurių vadovė ir įkūrėja INdY (Indrė Pivoraitė)  universali šokėja (street dance, Hip-Hop, L.A, modern, contemporary, pole dance… ) Aktorė, choreografė, grupės LadySisters atlikėja, renginių ir laidų vedėja, dainų autorė, modelis. Lietuvos ir Europos gatvės šokių daugkartinė čempionė, […]

Partizaninis marketingas pagal JAY Conrad Levinsoną

JAY Conrad Levinsonas

Partizaninis Marketingas – kaip mažomis sąnaudomis uždirbti didelį pelną

Nesumeluosime, kad versle dažnai pagrindinis klausimas – kaip sutaupyti? Jay Conrad pamėgino atsakyti į šį klausimą savo knygoje „Partizaninis marketingas“.

Tikri marketingistai gerai žino, ką reiškia „partizaninis marketingas“, tačiau paprastam žmogeliui ši sąvoka vis dar gali pasirodyti nauja. Trumpai kalbant, tai verslo „partizanu“ yra vadinamas tas asmuo, kuris yra smulkiojo verslo savininkas ir savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui didinti naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triukų.

Versle egzistuoja pagrindiniai trys elementai, kurie yra reikalingi efektyviam verslui – greitis, kokybė ir kaina. Tačiau visi šie elementai vienu metu negali būti, tegalima pasirinkti tik du. Pavyzdžiui, jei norite kokybiško darbo greitai, tai reikės sumokėti daug, o jei norite greitai ir pigiai […]

Kas yra „Google Pingvinas“ ir kaip jis veikia?

Google Pingvinas. Kas jis toks?

google pingvinas„Pingvinas“ – tai dar vienas „Google“ algoritmas, kurio tikslas – kovoti su netinkamomis nuorodomis ir interneto šiukšlėmis bei užtikrinti kokybišką paiešką. Pirmą kartą „Pingvinas“ buvo paleistas 2012 metų balandžio pabaigoje. Jo pagrindinė užduotis – įvertinti į svetainę vedančias nuorodas ir nuspręsti, ar jos pakankamai kokybiškos ir tinkamos vartotojams, o galbūt tai tiesiog drastiškas būdas iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas paieškos rezultatuose taip užteršiant paieškos puslapius.

„Pingvinas“ peržiūrėdamas nuorodas, sumažina arba padidina atgalinių nuorodų vertę, todėl puslapis keičia savo pozicijas. Jūsų svetainės pozicija taip pat gali kisti dėl tinklalapio , kuriame yra nuorodą į Jūsų puslapį pozicijos pasikeitimo.

„Pingvino“ paleidimas nereiškia, kad išorinio SEO […]

Kas yra „Google Panda“ ir kaip ji veikia?

Google Panda. Kas ji tokia?

google panadaNorint, kad internetinė svetainė būtų rodoma pirmuose „Google“ puslapiuose, reikia atitikti tam tikrus „Google“ reikalavimus. „Google“ yra vartotojų pusėje ir suinteresuotas, kad žmonės ieškodami informacijos gautų kiek įmanoma kokybiškesnius rezultatus, todėl nuolat tobulina savo paieškos algoritmus. Vienas iš „Google“ algoritmų vadinama „Panda“, kuri sukurta, kad užtikrintų tikslesnius ir kokybiškesnius paieškų rezultatus.

„Google“ sukūrė „Panda“, nes atsirado problema. SEO specialistai bei tinklalapių kūrėjai pradėjo pastebėti, kad „Google“ paieškos pirmuosiuose puslapius dažniausia atsiranda reklaminio pobūdžio svetainės, kurios iš esmės nėra įdomios internautams, tačiau jos iškyla dėl protingo raktažodžių naudojimo. Taigi, „Google“ tapo nebepatogus internautams, nes reikalingos informacijos turėdavo ieškoti sekančiose puslapiuose. Todėl buvo pradėtas tobulinti „Google“ paieškos […]

Google algoritmai Panda, Pingvinas

Google algoritmų Panda ir Pingvinas reikalavimai svetainėms 2015 metais:

  • panda ir pingvinasTikslingi raktiniai žodžiai svetainėje.
  • Mobili versija mobiliems telefonas ir kompiuteriams.
  • Teisingi TITLE, DESCRIPTIONS.
  • Kokybiškos atgalinės nuorodos.
  • Kokybiškas svetainės turinys ir pakankama jo apimtis.
  • Svetainės susiejimas su socialiniais tinklais FB, YOUTUBE, LINKEDIN, GOOGLE PLIUS ir t.t.

Google Panda  – yra algoritmo atnaujinimas, kuris vertina interneto tinklalapių vidinį turinį (vidinis SEO). Jei turinys neatitinka jo reikalavimų, jis nerodomas aukštai rezultatuose, jei atitinka – tuomet svetainė turi aukštesniais pozicijas google organinėje paieškoje.

Google Pingvinas -  yra dar vienas algoritmo atnaujinimas, kurio funkcija – įvertinti į tinklalapį vedančias nuorodas (išorinį SEO) ir nuspręsti, ar jos yra pakankamai kokybiškos, ar specialiai, drastiškai kuriamos.

MEDIA žodynėlis – pagrindiniai reklamos terminai

Sudarant media planą ar planuojant reklamą tam tikrose media kanaluose, Jums padės media žodynėlis

media zodynelis

Advertorial – reklaminis straipsnis, tačiau parašytas taip tarsi tai būtų objektyvus straipsnis arba objektyvi leidinio žurnalistų nuomonė.
TRP / GRP – tikslinės grupės santykis su bendra auditorija, kuris parodo kanalo/laiko tinkamumą reikiamai tikslinei grupei.
ATL Above the line (promotion) – tai reiškia, kad pasitelkiant masines informavimo priemones (TV, radijas, internetas ir kt.) yra skatinami pardavimai.
Audience – auditorija. Šis terminas nurodo skaičių vartotojų (namų ūkius), kurie skaito/klauso/žiūri žiniasklaidos kanalą. Demografiniai rodikliai padeda pasirinkti norimą ar tikslinę auditoriją.
Target (universe/audience) – tikslinė auditorija.
BTL Below the line (promotion) – pasitelkiant ne masinio informavimo priemones, tokias kaip nuolaidos, kuponai, prizai ir pan., […]

Marketingo Valdymo Agentūra rekomenduoja

Naujo interjero salono D|Style oficialus atidarymas kovo  5 dieną, Vilniuje

distyle interjero salonasKviečiame interjero dizainerius į oficialų mūsų kliento interjero salono D|Style atidarymą, kuris įvyks kovo 5 dieną, 18 val. Vilniuje, Smolensko g. 10d – 36 (pirmas aukštas, įėjimas iš Statybininkų gatvės)

Norintys dalyvauti renginyje, registruokitės el. paštu info@marketingovaldymas.lt

D|Style – kitoks požiūris į interjerą

Interjero salonas D|Style siūlo tik kokybiškus nestandartinius ir novatoriškus sprendimus Jūsų būstui įsirengti.  D|Style atstovauja daugelį pasaulyje žinomų prekinių ženklų: minkšti itališki baldai SABA ITALIA; sienų tapetai YoYo-designs;  sieniniai laikrodžiai NOMON, itališkos durys IDEALDOOR; kvapai namams FARIBOLES ir TRUE GRACE; vokiški vonios aksesuarai DECOR – WALTHERMOEVE.

D|Style salonas vieninteliai, kurie atstovauja modernius itališkus LAGO baldus – tai modulinės lentynos, krėslai, kėdės, ofiso baldai, lovos. Šie novatoriškos linijos baldai […]

Pardavimo valdymas: pirkėjų pritraukimas ir išlaikymas

Pardavimų strategijos potencialiems pirkėjams ir esamų klientų lojalumo palaikymas pagal P.Kotlerį

P.Kotleris Marketingo valdymasTurėdamas potencialių pirkėjų sąrašą, pardavėjas gali jiems skambinti. Iki elektronikos eros pardavėjas su potencialiu pirkėju iš anksto tardavosi dėl susitikimo. Jis sudarydavo savaitinį susitikimų grafiką, parinkdamas, kokia transporto priemone naudosis ir kuriuose moteliuose apsigyvens keliaudamas. Susitikęs su potencialiu pirkėju pardavėjas bendraudamas pagal standartizuotą derybų modelį – pradžioje užkariaudavo jo dėmesį, o vėliau stengdavosi jį sudominti, sustiprinti troškimą pirkti ir pastūmėti jį veikti.

Kiekviena pakopa apima tam tikrą technikų rinkinį. Potencialaus pirkėjo dėmesį galima patraukti kalbomis apie pelną, kurį atneš siūlomas gaminys, sutaupytas lėšas, kuri aplankys įgijus gaminį ar galimybę jį turint nukonkuruoti varžovus. Susidomėjimą galima padidinti kalbomis […]

Personalo atranka. “Galvų medžioklė”

 ”Galvų medžioklė” – efektyviausias ir mažiausiai kainuojantis personalo atrankos būdas

personalo atranka valdymasDarbdaviai naujų darbuotojų ieško įvairiausiais būdais. Vienas populiariausių personalo atrankos ir paieškos būdų – tai darbo skelbimo talpinimas darbo paieškų svetainėse ir laukimas, kol CV atsiųsti visus reikalavimus atitinkantis asmuo. Tačiau šis būdas tikrai ne visuomet yra efektyvus. Vienas iš rezultatyviausių ir efektyviausių darbuotojų atrankos ir paieškos būdų – galvų medžioklė. Tai toks būdas, kuomet ieškomi geriausi kandidatai ir mėginama juos užverbuoti. Šis būdas reikalauja daug drąsos, energijos, specifinių žinių, bendravimo įgūdžių bei išankstinio pasiruošimo. Kartais šis paieškos būdas gali sukelti etinių konfliktų. Galvų medžioklė taikoma tuomet, kai ieškoma aukščiausio lygio vadovų. Juk aukšto rango vadovai nėra […]

Kaip pasirinkti internetinės svetainės kūrėjus?

svetainiu kurimas

Kaip neapsirikti renkantis internetinės svetainės kūrėjus?

Atminkite, kad internetinės svetainės yra arba kuriamos arba “kepamos”. Dažniausiai rinkoje yra perkamos pigiai “kepamos” svetainės. Turbūt net nekyla klausimas kodėl jas dažniausiai renkasi? Nes juk pigiau, ir koks skirtumas, svarbu kad ji bus. Taip mąsto daugelis verslininkų ir mus, kaip marketingo specialistus toks požiūris labai liūdina. Šiame technologijų amžiuje, kaip viskas greitai kinta ir tobulėja, kai Google yra pagrindinis paieškos šaltinis, tai tokios “kepamos” svetainės nėra efektyvios ir jų gyvavimas būna trumpas. Reikia suprasti, kad internetinė Jūsų svetainė – tai Jūsų pinigų mašina, kuri generuoja vis naujus klientus ir didesnes pajamas. Juk kai Jūs nusprendžiate kurti svetainę, tai juk ją kuriate […]