+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Marketingo strategija

Marketingo strategija ir pozicionavimas

marketingo strategijaMarketingo esmė sukurti marketingo strategiją, tai yra nusistatyti, kokia bus nuomonė apie produktą ar paslaugą rinkoje. Pozicionavimas – produktų ar paslaugų suvokimo valdymas taip, kad vartotojai juos suvoktų kaip išskirtinius, turinčius tik jiems būdingų savybių.

Marketingas yra apie tai, kaip sukurti nuomonę apie produktą – kuo jis skiriasi nuo konkurentų, kodėl reikia pirkti būtent iš jūsų, o ne iš konkurentų. Nuomonė susidaro per pavadinimą, produkto charakteristiką, kainą, vietą, kur parduodama, aptarnavimo kokybę, įpakavimą, spalvą, kvapą, reklamą, rekomendacijas. Taigi, pirmas žingsnis marketinge – apsispręsti, kokią nuomonę apie produktą reikia kurti. Taip pat reikia surasti priežastį, kuom produktas išsiskiria ir kodėl reikia pirkti ne […]

LINKEDIN verslui

linkedin

LinkedIn kaip reklamos priemonė įmonei

LinkedIn – socialinis tinklas skirtas komunikavimui su verslo partneriais, darbo ar darbuotojų ieškojimui, naujų profesinių ryšių užmezgimui.

Reklama LinkedIn, skirtingai negu Facebook, neatsiduria vartotojų sraute, o yra nustumiama į kairį šoną. Yra dvi reklamos tipų rūšys -  tam tikro išmatavimo paveikslėlis su antraštė ir 75 simbolių ilgio pagrindiniu tekstu arba video reklama, kuri negali viršyti dviejų minučių. Tačiau pagrindinis tekstas turi būti parašytas angliškai, arba kita, svetainės patvirtinta, kalba. Lietuvių kalba dar nėra patvirtinta. Tačiau LinkedIn reklamos pliusai, kad be amžiaus, lyties, gyvenamosios vietos galima pasirinkti žmonių pareigas, organizacijas, įmonės kategoriją, išsilavinimą, įgūdžius, sugebėjimus. Tai padeda labai tiksliai reklamą nukreipti į reikiamą auditoriją. Taip pat yra „leads“ funkcija, kurią paspaudęs vartotojas […]

Mokytis irgi reikia mokėti

Alegorinė istorija. Trumpa istorija apie pardavėją po vieno klientų poreikių išsiaiškinimo seminaro

alegorine istorija apie pardavimusSakoma – mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis. Tačiau netgi mokytis reikia mokytis. Tai aktualus dalykas praktikoje pritaikant įvairius seminarus.

Logika visur atrodo yra paprasta – kuo daugiau žinių gausiu, tuo daugiau naujų įgūdžių turėsiu, o turint kuo daugiau įgūdžių, tuo daugiau galima žinių panaudoti praktiškai. Kuo daugiau žinių pritaikysiu, tuo daugiau parduosiu. Taigi, atrodo viskas nėra sunku, tereikia būti aktyviam ir veikti. Bet vis dėlto ne viskas taip paprasta. Trumpa istorija apie pardavėją po vieno klientų poreikių išsiaiškinimo seminaro.

Pardavėjas dirba specializuotoje parduotuvėje, prekiaujančia įvairiausiu popieriumi.  Į parduotuvę užeina klientas ir paprašo popieriaus lapo:

- Man, prašau, […]

Kaip save parduoti brangiai?

Kas yra brangus pardavėjas?

kaip save parduoti brangiaiNorėdami parduoti save brangiai, turėti mokėti save pateikti tinkamai. Kai išmoksite parduoti save, galėsite parduoti tiek savo siūlomas paslaugas, tiek prekes. Kiekvienas galime pasirinkti – ar norime parduoti daug, bet nebrangiai, ar nedaug, bet brangiai.
Viskas prasideda nuo pirmojo įspūdžio. Su pirmuoju įvaizdžiu galima žaisti. Galite save pateikti tinkamai arba taip viską sugadinti, kad žmogus daugiau nebenorės su Jumis bendrauti.
Asmens įvaizdis nėra tik jo išvaizda, tai taip pat ir jo vertybės. Kai sutinkame žmogų jį vertiname pagal 4 kriterijus. Visi jie yra svarbūs ir tik gavus geriausius įvertinimus pagal tuos kriterijus, galėsite save parduoti brangiai.

  • Pirmiausia, žmogų pasitinkame pagal išvaizdą – tai

USP reikšmė marketingo valdyme

USP – unikalus pardavimo pasiūlymas ir jo reikšmė marketingo srityje

USP reiksmePasiūlyti vartotojams ką nors naujo ir unikalaus yra sudėtinga kiekvieno gamintojo ar paslaugų tiekėjo užduotis. Kadangi pasiūla taip išaugo, tai žmonės vis labiau kreipia dėmesį į kokybę bei rūpinasi, kad prekės ir paslaugos būtų unikalios, įdomios, naudingos ir kokybiškos. Auganti konkurencija taip pat apsunkina gamintojų darbą, nes vis sunkiau yra sudominti pirkėją.

Dabar gamintojai ir paslaugų tiekėjai orientuojasi į kokybišką produkciją ir paslaugas bei pasitelkia visą savo fantaziją ir išmonę, kad sudomintų vartotoją.  Visa tai daroma, kad pirkėjui būtų sukurta kuo didesnė pridėtinė vertė ir jie būtų patenkinti. Šiuo metu yra svarbu ne tik produktas ar […]

Prekinis ženklas

prekinis zenklas

Kas yra prekės ženklas ir kokia jo vertė?

Prekės ženklas – tai gali būti žodis ar jų junginys, simbolis, raidė, skaitmuo, piešinys, emblema, šūkis, pačios prekės erdvinė charakteristika (vaizdas, pakuotė, forma, spalva), kuri žymi ir padeda atskirti vienam asmeniui ar įmonei priklausančią prekę (paslaugą) nuo kitam asmeniui ar įmonei priklausančios prekės (paslaugos).

Prekės ženklas -  tai vienas iš rinkodaros ir reklamos elementų. Gerą reputaciją turintis prekės ženklas, jo savininkui duoda nemažai naudos.

Prekiniai ženklai buvo pradėti naudoti jau viduramžiais. To reikėjo, kad būtų galima pažymėti ir atskirti amatininkų bei pirklių prekes. Atsiradęs prekių žymėjimas supaprastino gamybos bei prekybos apskaitą ir sukontroliavo nekokybiškas prekes. Kai kuriems vis dar naudojamiems prekės ženklams jau daugiau nei 100 metų.

Pagrindinė prekės ženklo […]

Instagram galimybės, nauda Jūsų prekės ženklui

instagram

Kokios „Instagram“ galimybės ir kuo jis gali būti naudingas prekės ženklui?

Prekės ženklai vis dažniau ir aktyviau save populiarina socialiniame tinkle „Instragram“. Ši mobili socialinė platforma suteikia galimybes dalintis:

  • Kvadratinėmis nuotraukomis;
  • Nuotraukų koliažais;
  • 15 sekundžių vaizdo klipais.

Sukuriant paveikslų turinį „Instagram“, galima gauti tikrai nemažai naudos ir pasiekti puikių rezultatų. Remiantis 2014 metų pabaigos statistiniais duomenimis, „Instagram“ socialiniame tinkle per dieną atsiranda virš 1,6 milijardų „like“ ir 60 milijonų nuotraukų. O per mėnesį, „Instagram“ skaičiuoja virš 200 milijonų aktyvių vartotojų. Kiekvieną dieną šie skaičiai auga.

Prekės ženklui naudinga turėti paskyrą „Instagram“, nes:

  • Prekės ženklas tampa matomas ir aktyvus. Nuotraukas ar vaizdo įrašus, reikia skelbti bent kartą per savaitę.
  • „Instagram“ dėka auditorija plečiasi. Pritraukus vartotojų dėmesį, galima gauti dar daugiau naudos iš „Instagram“.
  • Patys […]

Kaip pritraukti daugiau vartotojų į facebook

marketingo paslaugos, reklama fecebook

Kaip turėti daugiau prekės ženklo gerbėjų facebook.com puslapyje?

Turėdami prekės ženklo puslapį facebook , turite suprasti, kad to puslapio turinys ateina pas vartotoją ant sienos, o ne vartotojas ieško Jūsų. Tai reiškia, kad turite sukurti tokį turinį, kuris būtų įdomus vartotojui.

Vartotojus galima pasiekti keliais būdais:

  • Organinis pasiekiamumas– tai reiškia, kad savo turiniu pasiekiate tik savo „fanus“. Niekuomet nepasieksite visų savo fanų. Turite daryti viską, kad skatintumėte savo fanų aktyvumą. Tekstiniai pranešimai pasieks tik iki 10 procentų Jūsų gerbėjų, nuotraukos  ir video pranešimai apie 25 procentus. Taigi, Jūsų turinys turi būti įdomus ir inovatyvus, tuomet ir pasiekiamumas bus didesnis.
  • Virusinis pasiekiamumas – jeigu Jūsų „fanas“ sureaguoja į Jūsų pranešimą (pakomentuoja, paspaudžia „patinka“, pasidalina su draugais), tai jo draugai taip […]

Intelektuali vasaros stovykla jaunimui Palangoje

vaiku, jaunimo vasaros stovykla, marketingo valdymas NEIEŠKOK IDEALO KITUR- RASK JĮ SAVYJE!

VšĮ „Panikos zona“, kuruojanti Komunikacijos akademijos viešo kalbėjimo klubus Vilniuje ir Kaune, organizuoja jaunimo vasaros stovyklą Palangoje.

Vasaros stovyklos pamaina – V I E N I N T E L Ė:

2015 08 22 – 27 dienomis

Stovyklautojų amžiaus grupė: 14 – 19 metų.

                                                                                            […]

LOGIN 2015 progreso konferencija

Kas yra LOGIN ir kodėl ten eiti verta?

LOGIN PROGRESO KONFERENCIJALOGIN  – tai didžiausia interneto ir technologijų paroda Pabaltyje. LOGIN progreso konferencija Lietuvoje organizuojama jau 9 metus. Šioje konferencijoje susirenka įvairūs verslininkai, marketingo specialistai, profesionalai, IT žinovai, pradedantieji verslininkai ir kiti, kurie yra linkę dalintis ir gauti žinių. Kelias dienas vykstančioje konferencijoje, žmonės dalinasi puikiomis įžvalgomis ir žiniomis bei gali pasisemti gerų idėjų bei užmegzti naudingas pažintis.

Konferencijos privalumai – vyksta kūrybinės dirbtuvės, seminarai, užsiėmimai, konkursai, kurių metų dalyviai supažindinami su naujausiomis ir ryškiausiomis metų tendencijomis, todėl net ir marketingo valdymas gali tapti lengvesnis ir aiškesnis darbas. Konferencijos metu įgautos žinios padeda […]