+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Higieniniai paketai. Eksperimentas

higieniniai paketai, aleo eco

Eksperimentas su higieniniais paketais

Mes kaip marketingo specialistai į įvairią reklamą žiūrime atsargiai. Todėl dažnai atliekame eksperimentus, norėdami įsitikinti kai kurių reklamuojamų produktų teisingumu. Nes reklamos įstatymas skelbia, kad reklama negali būti klaidinanti. Todėl manome, šis eksperimentas daugeliui moterų padės teisingai išsirinkti saugius higieninius paketus, kurių šiuo metu rinkoje sparčiai daugėja, ir padės priimti teisingą sprendimą prieš dedant higieninių paketų pakuotę į savo pirkinių krepšelį.

Dažnai yra manoma, kad reklamos pardavėjas tai ir yra marketingo specialistas. Deja, reklama yra tik viena iš daugelio marketingo sudedamųjų dalių. Ir marketingo specialistas tikrai bus tas žmogus, kuris bet kokią reklamą vertins objektyviai ir nešališkai.

Iš pasirinktų paketų laimėjo Aloe ECO higieniniai paketai su alavijo ekstrakto juostele, kurių paviršius liko sausiausias.

ŽIŪRĖTI […]

Pardavimo technikos mokymai

DSC09262

Pardavimo technikos mokymai 

Jei esi ir labai geras pardavėjas, tobulinti savo įgūdžius ir mokytis pardavimo meno reikia nuolatos!pardavimo mokymai

Jau pirma Naujų 2016 metų savaitė Marketingo Valdymo Agentūros marketingistams buvo darbina. Vedėme seminarą UAB “Biuro mašinos” vadybos skyriui ir džiaugiamės gerais balais įvertintu grįžtamuoju ryšiu apie mokymų naudą. Vidiniai pardavimo mokymai vyko dvi dienas ir buvo dėstomos temos:

  • Pardavimo technika;
  • Pardavimų psichologija;
  • Kaip save parduoti brangiai?;
  • Kokios yra Klientų pirkimo baimės ir kaip jas nugalėti;
  • Klientui daromos įtakos gudrybės;
  • Klientų prieštaravimai, Jūsų argumentai;
  • Savęs ir kitų pažinimo psichologinis žaidimas “SALA”;
  • Workshop - pardavimo dirbtuvės, kurių metu siekiama pasidalinti tarpusavyje savo darbine patirtimi su kolegomis ir generuoti naujų įdėjų, kurios padėtų visai komandai pasiekti bendrų įmonės tikslų.

Marketingo tyrimai

rinkos tyrimai

Marketingo ir rinkos tyrimai. Tai tas pats ar skirtingi dalykai?

Marketingo tyrimai ir jų procesas

Marketingas yra kompleksiška sistema, kuri apima daug žinių ir norint teisingai tvarkyti šią sistemą ir pasiekti numatytus tikslus, reikia daug naujos ir tinkamos informacijos.

Marketingo tyrimų tikslas – organizuoti bei atlikti marketingo problemos sprendimui informacijos kaupimą, analizę bei pateikimą.

Kai yra tinkamai tvarkoma marketingo informacija, tai galima tiksliai nustatyti kompanijų stipriąsias ir silpnąsias vietas, išsiaiškinti plėtimosi galimybes bei gresiančias nesėkmes bei nusistatyti tinkamus veiklos išorinėje marketingo aplinkoje būdus.

Marketingo tyrimai – tai bet kurios marketingo problemos sprendimas. Atliekami reklamos efektyvumo tyrimai, kainų strategijos tyrimai ir kiti.  Marketingo tyrimai atliekami tam, kad surinkta reikalinga informacija leistų priimti marketingo sprendimus.

Įmonės, norėdamos išsilaikyti konkurencijoje rinkoje ir toliau […]

Prezidentės D.Grybauskaitės globojamas projektas KAM TO REIKIA?

kam to reikia

Projektas “KAM TO REIKIA”?

2015 11 24 dieną, Marketingo Valdymo Agentūra sudalyvavo projekte ”KAM TO REIKIA?” . Marketingo Specialistė Vaiva Mickuvienė supažindino  Vilniaus Simono Daukanto gimnazijos vienuoliktokus su marketingo mokslu, pristatė marketingo specialybės naudingumą versle. Vaiva Mickuvienė lankė šią mokyklą ir baigė 12 – ką klasių 1987 metais. Tada ši mokykla vadinosi kitaip – 23 – čia vidurinė mokykla. “Labai džiaugiamės, kad toks projektas vyksta, tai tikrai labai naudinga iniciatyva, nes moksleiviams labai sunku pasirinkti tinkamą specialybę ir studijas. Todėl esu įsitikinusi, kad susipažinus su daugeliu specialybių, dvyliktokams bus lengviau apsispręsti kur stoti” – sako Vaiva Mickuvienė.

Reklama socialiniuose tinkluose

socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai: „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“, „Instagram“, „Twitter“

Vienas iš labiausiai augančių reklamos kanalų yra socialiniai tinklalapiai. „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“, „Instagram“, „Twitter“ ir kiti suteikia galimybę įmonėms tiesiogiai komunikuoti su klientais. Esamais ir potencialiais.

Neabejotinas socialinių tinklų lyderis lietuvių tarpe – Facebook. Nors „Youtube“ kanalas lenkia „Facebook“ tinklą auditorijos dydžiu, Facebook“ vartotojai yra labiau įsitraukę. Nors „Youtube“ kanalas ir suteikia bendravimo galimybę, tačiau dažniau yra naudojamas kitiems tikslams – muzikos klausymui, video filmukų talpinimui ir žiūrėjimui. Tad, antra vieta skiriama „Google+“ tinklui. Kelią Lietuvoje skinasi vadinamasis „profesinis“ socialinis tinklas „LinkedIn“, kuris skirtas darbuotojų ir darboviečių paieškai, informacijai apie profesinę veiklą rasti, o vienas populiariausių pasaulyje socialinių tinklų „Twitter“ Lietuvoje nėra lyderis ir nematomas jo spartesnis populiarėjimas. Į populiariausių socialinių tinklų penketuką […]

Šalti skambučiai

salti skambuciai

Šalti skambučiai pardavimuose

APŠILIMAS  ŠALTAJAM SKAMBINIMUI

 Pati veiksmingiausia nustatymo (kitaip galimybių ieškojimo) forma yra šaltasis skambinimas, ir daugelis pardavėjų jos nekenčia.

Žinia, šaltasis skambinimas yra toks skambinimas, kai asmuo, esantis kitame laido gale, apie tave nežino nieko, o tu nežinai, ar pašnekovą domina tavo prekė ar paslauga.

Tiesa, žvalgyba telefonu niekada nebus pirmoje mėgstamiausių užsiėmimų vietoje. Šaltasis skambinimas dažniausiai nemėgstamas, ir retai kas jį supranta teisingai. Šis pardavimo ciklo etapas neturi tapti rutina, o taip pat neturi slėgti nei skambinančiojo, nei atsakovo. Mano požiūriu, tai ta pardavimo darbo dalis, kuri gali niekuo neišsiskiriantį pardavėją paversti pardavimo žvaigžde. Šiame skyriuje pamatysi, kaip tai vyksta.

PALYGINIMAS

Daugelis telemarketingu neužsiimančių žmonių supranta, kad pardavėjas negali sudaryti pardavimo sandorio nepakalbėjęs su galimu klientu ir […]

Buitinis Marketingas

buitinis marketingas

Buitinis marketingas? Kažkas naujo, negirdėta?

Visai tikėtina, kad Jūs tokio išsireiškimo negirdėjote, nes mokslinėje  literatūroje jo dar nerasite. Jį sugalvojo Marketingo Valdymo Agentūros “MARKETINGISTAI”. Buitinis marketingas - tai einamieji kasdieniniai marketingo veiksmai, kurių pagalba pasenusios marketingo priemonės keičiamos vis naujomis ir naujomis, efektyvesnėmis priemonėmis. Tokio pobūdžio darbus dažniausiai atlieka hibridinis Marketingo Specialistas, kuris gali dirbti tiek įmonės viduje, tiek būti samdomas iš išorės. Tai specialistas, kuris turi atitinkamą išsilavinimą ir patirties įvairiose srityse: reklamos, pardavimų, personalo, finansų valdyme. Turi analitinį mąstymą ir yra kūrybiškas, iniciatyvus, nuovokus, greitai reaguojantis į pokyčius ir prie jų prisitaikantis.

Tokio specialisto pagrindinės funkcijos: prižiūrėti ir […]

Klientų tipai ir charakteristikos

MARKETINGO VALDYMAS, KLIENTU ATSILIEPIMAI

Klientų tipai ir reikalingos komunikavimo kompetencijos

Kas lemia klientų pasitenkinimą?

  • Produkto kokybė (ilgaamžiškumas, patikimumas, funkcionalumas, dizainas).
  • Kaina (kai kurių klientų pasitenkinimą lemiantis veiksnys yra žema kaina).
  • Emocinis pasitenkinimas vartojant prekę, prestižo, mados jausmas (tai itin svarbu prekėms, atspindinčioms gyvenimo stilių: automobiliams, drabužiams, kosmetikai, mobiliesiems telefonams).
  • Prekės/paslaugos prieinamumas (ar daug laiko užtrunka gauti prekę ar užsisakyti paslaugą, ar toli reikia važiuoti į saloną, parduotuvę ir pan.).
  • Aptarnavimo kokybė (70 proc. jos priklauso nuo žmogiškojo veiksnio, t. y. nuo aptarnaujančiojo personalo).

Klientų tipai  ir charakteristikos:

Visus klientus galime skirstyti į dvi pagrindines rūšis:

  • Vidiniai klientai – tai vienoje įmonėje dirbantys asmenys – personalas.
  • Išoriniai klientai – pirkėjai, tiekėjai, verslo partneriai ir pan.

Klientai pirmiausia yra žmonės – su savo simpatijom ir antipatijom, su savo nuostatom ir nuotaikom, su savo […]

Kas kaltas, jei pardavimų nėra?

- Kur pardavimai?

- Tai ne mano kaltė!

kas kaltas pardavimuoseAr esate girdėję iš vadovų klausimą – kur pardavimai? Kieno tai kaltė, kad pardavimai mažėja? Ar tai dėl ekonomikos, ar dėl rinkodaros skyriaus darbo, gal blogi ryšiai su visuomene, o gal kaltas pardavimų skyrius? Ką reikia už tai kaltinti? Jeigu tu toks pat, kaip daugelis kitų žmonių, tai norėsi apkaltinti, ką nors kita. Štai, ką Jums pasakysime!
Ar dėl pardavimų kalta ekonomika? Galite perskaityti visus straipsnius, klausytis radijo ar televizoriaus žinias, ieškoti visų pardavimų ženklu ir tikriausiai pasakysite – štai ekonomika pasikeitė! Jeigu būtų rinka geresnė ir tokia, kokia turėtų būtų, tai viskas būtų išparduota. […]

Gero pardavėjo savybės

geras pardavejas

Paprastos taisyklės, norintiems pagerinti pardavimo rezultatus

Vienas iš dažniausiai linksniuojamų žodžių kiekviename versle yra būtent „pardavimai“. Nesvarbu ar tai produktų ar paslaugų sfera, tikrai geriems pardavėjams vadovai mintyse tikriausiai netgi meldžiasi. Juokas juokais, tačiau kiekvienos srities specialistas versle privalo būti geras pardavėjas arba bent jau turėti tam tikras jo savybes, kurios padės sėkmingai bendradarbiauti su savo partneriais, kolegomis ir klientais, siekiant sukurti tinkamą tiek savo, tiek įmonės įvaizdį. Taigi pagerinti pardavimus padės kelios paprastos taisyklės.

  • Bendraudami su klientais spręskime Jų, o ne savo problemas. Dažnai pokalbio metu neįsigiliname į kliento norus ir poreikius, skubame Jį paskatinti priimti mums ir mūsų verslui naudingiausią sprendimą. Klientas labai greitai tai perpranta ir praranda pasitikėjimą, suprasdamas, kad mums jis tėra gardus kąsnelis, kurį norime […]