+37062668891|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Klientų tipai ir charakteristikos

MARKETINGO VALDYMAS, KLIENTU ATSILIEPIMAI

Klientų tipai ir reikalingos komunikavimo kompetencijos

Kas lemia klientų pasitenkinimą?

  • Produkto kokybė (ilgaamžiškumas, patikimumas, funkcionalumas, dizainas).
  • Kaina (kai kurių klientų pasitenkinimą lemiantis veiksnys yra žema kaina).
  • Emocinis pasitenkinimas vartojant prekę, prestižo, mados jausmas (tai itin svarbu prekėms, atspindinčioms gyvenimo stilių: automobiliams, drabužiams, kosmetikai, mobiliesiems telefonams).
  • Prekės/paslaugos prieinamumas (ar daug laiko užtrunka gauti prekę ar užsisakyti paslaugą, ar toli reikia važiuoti į saloną, parduotuvę ir pan.).
  • Aptarnavimo kokybė (70 proc. jos priklauso nuo žmogiškojo veiksnio, t. y. nuo aptarnaujančiojo personalo).

Klientų tipai  ir charakteristikos:

Visus klientus galime skirstyti į dvi pagrindines rūšis:

  • Vidiniai klientai – tai vienoje įmonėje dirbantys asmenys – personalas.
  • Išoriniai klientai – pirkėjai, tiekėjai, verslo partneriai ir pan.

Klientai pirmiausia yra žmonės – su savo simpatijom ir antipatijom, su savo nuostatom ir nuotaikom, su savo […]

Kas kaltas, jei pardavimų nėra?

- Kur pardavimai?

- Tai ne mano kaltė!

kas kaltas pardavimuoseAr esate girdėję iš vadovų klausimą – kur pardavimai? Kieno tai kaltė, kad pardavimai mažėja? Ar tai dėl ekonomikos, ar dėl rinkodaros skyriaus darbo, gal blogi ryšiai su visuomene, o gal kaltas pardavimų skyrius? Ką reikia už tai kaltinti? Jeigu tu toks pat, kaip daugelis kitų žmonių, tai norėsi apkaltinti, ką nors kita. Štai, ką Jums pasakysime!
Ar dėl pardavimų kalta ekonomika? Galite perskaityti visus straipsnius, klausytis radijo ar televizoriaus žinias, ieškoti visų pardavimų ženklu ir tikriausiai pasakysite – štai ekonomika pasikeitė! Jeigu būtų rinka geresnė ir tokia, kokia turėtų būtų, tai viskas būtų išparduota. […]

Gero pardavėjo savybės

geras pardavejas

Paprastos taisyklės, norintiems pagerinti pardavimo rezultatus

Vienas iš dažniausiai linksniuojamų žodžių kiekviename versle yra būtent „pardavimai“. Nesvarbu ar tai produktų ar paslaugų sfera, tikrai geriems pardavėjams vadovai mintyse tikriausiai netgi meldžiasi. Juokas juokais, tačiau kiekvienos srities specialistas versle privalo būti geras pardavėjas arba bent jau turėti tam tikras jo savybes, kurios padės sėkmingai bendradarbiauti su savo partneriais, kolegomis ir klientais, siekiant sukurti tinkamą tiek savo, tiek įmonės įvaizdį. Taigi pagerinti pardavimus padės kelios paprastos taisyklės.

  • Bendraudami su klientais spręskime Jų, o ne savo problemas. Dažnai pokalbio metu neįsigiliname į kliento norus ir poreikius, skubame Jį paskatinti priimti mums ir mūsų verslui naudingiausią sprendimą. Klientas labai greitai tai perpranta ir praranda pasitikėjimą, suprasdamas, kad mums jis tėra gardus kąsnelis, kurį norime […]

Rinkos tyrimai

rinkos tyrimai

Rinkos tyrimai – kas tai yra ir kokie jie būna?

Rinkos tyrimų tikslas – išvengti netinkamo verslo išteklių naudojimo ir tiksliai įvertinti produktų ir paslaugų paklausos pobūdį bei lygį. Atliekant rinkos tyrimus norima išsiaiškinti esamus ir būsimus rinkos reikalavimus. Rinkos tyrimai padeda planuoti gerokai į priekį. Be to, siekiant priimti teisingus sprendimus ir patenkinti vartotojų lūkesčius, reikia turėti pačią naujausią informaciją.

Rinkos tyrimų uždaviniai:

  • Teikti informaciją, kuri leistų gamintojui projektuoti produktą, kuris atitiktų pirkėjų norus.
  • Sužinoti, kiek gaminti produktų, kad būtų išperkamas.
  • Išaiškinti, kaip pateikti produktą, kad tiktų efektyviam  reklamos ir paskirstymo procesui.

Rinkos tyrimų tipai:

  • Paskirstymo tyrimai. Šie  tyrimai, padeda atsakyti į klausimus:
  1. Kodėl prekė greitai nepopuliarėja;
  2. Kodėl platintojai nenoriai imasi ją platinti;
  3. Koks yra konkuruojančių prekių populiarumas;
  4. Kokios yra kiekvienos prekių rūšies atsargos;
  5. Kokiais […]

Marketingo sąvokos kitaip

marketingo savokos

Šmaikščiai apie marketingo sąvokas

  1. Kas yra tiesioginis marketingas (direct marketing)?

Situacija:

Nueini į naktinį klubą ir pamatai kitam aikštelės gale gražią merginą. Prieini prie jos ir sakai: – Labas, aš esu puikus meilužis, gal Tu norėtum šiandien…?

  1. Kas yra reklama?

Situacija:

Nueini į naktinį klubą ir pamatai kitam aikštelės gale gražią merginą. Tuomet paduodi draugei dešimti eurų. Ji atsistoja, prieina prie merginos ir sako: – Labas, mano draugas, kur ten stovi, yra puikus meilužis, gal norėtum šiandien…?

  1. Kas yra vadinama ryšiai su visuomene (public relations)?

Situacija:

Nueini į naktinį klubą ir pamatai kitam aikštelės gale gražią merginą. Tuomet paduodi  dviem savo draugėm po dešimti eurų, kad jos, girdint tai merginai, tarpusavyje […]

Facebook galimybės verslui

facebook-evoliucija

Jūsų įmonės galimybės pristatyti savo verslą facebook‘e

Facebook‘as sukuria galimybę įmonei turėti mini svetainę, kurioje įmonė gali pateikti informaciją ir prisistatyti apie save Facebook besinaudojantiems potencialiems klientams.

Turėdami savo puslapį Facebook‘e, galite surinkti gerbėjų, kuriems ir skirsite visą informaciją. Atnaujindami informaciją, ją galės matyti visi įmonės draugai. Informacija turėtų būti pateikiama ne tik tekstinė, bet ir grafinė, vaizdinė, video, audio medžiaga. Be to, susidomėję gerbėjai galės Jums rašyti asmenines žinutes ir klausti, kas domina. Be to, Facebook‘as siūlo mokamus reklaminius skelbimus.

Kokie yra privalumai turėti savo įmonės puslapį Facebook‘e?

  • Tai yra nemokama – tiek įmonės puslapio sukūrimas, tiek informacijos pateikimas, tiek jos atnaujinimas.
  • Taip pat nemokamai galima rinkti įmonės gerbėjus (draugus), kuriems skirsite visą Facebook‘e pateikiamą informaciją.
  • Galite […]

Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Parengta pagal  Stephan Schiffman  „Efektyvus pardavimas“

Mitai apie pardavėjus ir pardavimus

Stephan Schiffman, efektyvus pardavimas

 

  • “Pardavėjais gimstama, o ne tampama”.
  • “Geriausi pardavėjai, tik įėję pro duris, mato, ar pavyks sudaryti pardavimo sandorį”.
  • “Kai negali klientų sužavėti, tai prispausk juos prie sienos…”.
  • “Visa, ko tau reikia, tai išmokti pardavimo. Susitikimai, galimybių nustatymas ir kiti panašūs dalykai susitvarkys patys savaime”.
  • “Tirk galimą klientą – bet kokiais būdais stenkis, kad jis kalbėtų. Nesvarbu ką”.
  • “Visada stenkis sudaryti sandorį pirmojo susitikimo metu”.
  • “Niekada nesistenk sudaryti sandorio pirmojo susitikimo metu”.
  • “Geriems pardavėjams nereikia užsiimti “šaltuoju skambinimu”.
  • “Pardavimas visada yra ir bus įtemptas, konfliktinis darbas. Bijai vilko – neik į mišką”.
  • “Svarbiausia – dabartiniai kontaktai. Jei jų sąrašas ilgas, naujų galimybių ieškoti nereikia.
  • Nesirūpink statistika. Tai pardavimo […]

Žinomų kompanijų reklaminiai šūkiai

zymiu kompaniju reklaminiai sukiai

Reklamos šūkiai. Kodėl jų reikia, kokius naudoja žinomos kompanijos?

Šūkis – tai gerai išreikšta pozicionavimo idėja. Ji turi išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti pirkėjus prie produkto. Gera pozicionavimo idėja neturi būti naujoviška ar labai kūrybinga, ji turi būti paprasta, akivaizdi ir jau žinoma vartotojui. Pirkėjas turi suprati dėl ko jis renkasi būtent tą produktą, o ne kitą. Taigi, stipraus šūkio atveju, pirkėjas jį išgirdęs turėtų iškart pasakyti prekės pavadinimą.

Įmonių šūkiai – reikšminga prekių ženklo identiteto dalis, lygiai kaip ir pats pavadinimas, logotipas ar jo spalvinė gama.

Taigi, koks yra reklamos šūkio vaidmuo reklamos kampanijoje?

Reklaminis šūkis – reklamos mintis, jos idėja perteikta tekstu, trumpu reklaminiu sakiniu, eiliuota forma. Šūkiai atspindi pagrindinę reklamos idėją. Šūkiai negali būti ilgi, […]

Marketingo tendencijos

Ateities marketingo tendencijos

Marketingo tendencijosAtėjo laikas, kuomet vis daugiau investuojama į mobiliąją reklamą ir verslininkai vis daugiau skiria pinigų mobiliai reklamai, nei internetinei reklamai vartotojų kompiuteriuose.

Interneto rinkodaros tyrimų bendrovė „eMarketer“ pateikė duomenis, kad mobiliosios reklamos paklausa išaugo ir padidėjo išlaidos tokios rūšies reklamai. Šį pokytį paskatino besikeičiantys vartotojai. Taip yra todėl, kad išmaniuosius telefonus pasaulyje jau turi daugiau nei 2 mlrd. žmonių. Teigiama, kad jau iki 2020 metų keturi iš penkių suaugusiųjų naudosis išmaniaisiais telefonais.

Šią greitai augančios mobiliosios reklamos paklausą jau užsiima „Google“ ir „Facebook“. Jie suprato, kad tai puiki paslauga, kuri generuoja dideles pajamas. „Google“ ir „Facebook“ jau susigriebė 55 proc. visų mobiliosios reklamos investicijų.  […]

Klientų tipai

Ar visi klientai vienodi?

KLIENTU TIPAI Pirkėjai kaip žmonės be viso kito yra labai skirtingi. Pardavėją, ko gero, profesionaliu galime vadinti tiek, kiek jis sugeba įžvelgti tą skirtumą ir atsižvelgti į jį – užmegzdamas su pirkėju kontaktą, aiškindamasis jo poreikius, parinkdamas pardavimo argumentus, reaguodamas į klausimus, neutralizuojamas jo prieštaravimus ir siūlydamas sudaryti sandorį.

1.Amžinai skubantys arba nepagaunamieji.

Tokį klientą lengva atpažinti, nes jis nuolat kažkur skuba, bandydamas iš karto nuveikti kelis darbus. Juos retai beužtiksite savo darbo vietoje. “Skubantys” neretai nesilaiko duoto žodžio, nes paprasčiausiai ne visada prisimena, ką ir kam yra įsipareigoję. Dirbant su šio tipo klientais būtina apsišarvuoti kantrybe.

2.Pesimistai.

Amžinai dėl visko dejuojantys ir niekuo netikintys. Jiems visur […]