Eksperimentas su higieniniais paketais

Mes kaip marketingo specialistai į įvairią reklamą žiūrime atsargiai. Todėl dažnai atliekame eksperimentus, norėdami įsitikinti kai kurių reklamuojamų produktų teisingumu. Nes reklamos įstatymas skelbia, kad reklama negali būti klaidinanti. Todėl manome, šis eksperimentas daugeliui moterų padės teisingai išsirinkti saugius higieninius paketus, kurių šiuo metu rinkoje sparčiai daugėja, ir padės priimti teisingą sprendimą prieš dedant higieninių paketų pakuotę į savo pirkinių krepšelį.

Dažnai yra manoma, kad reklamos pardavėjas tai ir yra marketingo specialistas. Deja, reklama yra tik viena iš daugelio marketingo sudedamųjų dalių. Ir marketingo specialistas tikrai bus tas žmogus, kuris bet kokią reklamą vertins objektyviai ir nešališkai.

Iš pasirinktų paketų laimėjo Aloe ECO higieniniai paketai su alavijo ekstrakto juostele, kurių paviršius liko sausiausias.

ŽIŪRĖTI EKSPERIMENTO VIDEO