Kaip sukurti gerą projektą ryšiui su visuomene?

Kūrybinės idėjos padeda atkreipti žmonių dėmesį. Ryšiai su visuomene kainuoja mažiau, nei reklama.
Ryšių su visuomene kampanijos struktūra:
1. Pirmiausia, suvokti, kokia problema, įsigilinti į klientą. Tai yra svarbiausia atlikti išsamią situacijos analizę.
2. Projekto tikslai. Turite aiškiai įvardinti, kokiu tikslu kuriate kampaniją. Ar tai yra žinomumo didinimas, ar norite pokyčių žmonių elgesyje, ar tuo siekiama formuoti nuomonę.
3. Tikslinės auditorijos pažinimas. Turite suvokti, kas yra Jūsų potencialūs klientai, kas jų galvose, ką jie jaučia, kokios jų baimės, kas juo motyvuoja. Negalima vadovautis tik savo galvojimu ir savo nuostatomis. Taigi, būtina išsiaiškinti, ką mąsto žmonės. Žmonės yra emocionalūs, o tik po to savo sprendimams suranda loginį pateisinimą.
4. Komunikacijos strategijos, tai yra, kaip pasieksite tikslą. Strategija priklausys nuo tikslų. Pavyzdžiui, Jūsų tikslas didinti žinomumą, tai tam reikia didelių medijų. Jeigu Jūsų tikslas elgesio keitimas, tai tuomet reikia įtraukiančių veiksmų.
5. Komunikacijos žinia. Tai yra visa kampanijos esmė, kuri pasakoma 4-5 žodžiais. Tai yra tai, ką norite pasakyti ir ką žmonės turi įsiminti. Žinia turi būti žmogiška. Žmogui rūpi, kas jam iš to.
6. Taktinis ryšių su visuomene planas – kaip viską įgyvendinti.
7. Projekto grafikas – kas ir kada bus daroma.
8. Biudžetas. Žinoti, kiek turite pinigų, į ką investuosite ir ką tai Jums atneš. Pavyzdžiui, Maxima ir Lidl. Maxima jaučia Lidl konkurenciją. Maxima turi pinigų, tai gali konkuruoti. Tačiau, jei nėra pakankamai pinigų, tai reikia galvoti apie netradicinius sprendimus.
9. Projekto rezultatai, efektyvumo tyrimai – ką žmonės suprato po kampanijos.
Taigi, tokia yra ryšių su visuomene kampanijos struktūra ir ją reikia vadovautis kuriant savo kampaniją.

Marketingo paslaugos, kainos

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA