Pokyčiai ir inovacijos šiandienos versle

Trys pagrindinės šių dienų  žinutės:

  • Lietuvos verslininkai eina į sritis, kur yra daug konkurentų. Tos sritys jau nėra nišos verslui. Jei jau yra 10 vyninių, tai atsidaro ir 11, tačiau kiek tai yra efektyvu ir naudinga? Tačiau kūrybingumas dėl kūrybingumo yra klaida. Svarbu kūrybingumą pagrįsti. Galima daryti ir trikampes duris, bet kam to reikia?
  • Neplanuojamas įmonės augimas žmogiškųjų išteklių atžvilgiu. Pajamų norima daug, o įdarbinti mažai. Tiesiog nemokama planuoti žmogiškųjų išteklių.
  • Einama į rinką su senais produktais. Taip yra todėl, kad silpnas marketingas.

Faktai apie Lietuvos situacija:

  • Lietuva yra viena jauniausių verslininkų šalis.
  • 18-24 metų žmonės yra patys kūrybiškiausi.
  •  Lietuva pirmauja pagal intraverslių žmonių skaičių. Intraverslus žmogus – tai verslus darbuotojas, kuris bijo suklysti ir plėtoja verslą po darbdavio „stogu“. Atkreipkite dėmesį į darbuotojų savijautą. Jeigu žmogus pavargęs, tai galbūt jau mąsto apie savo verslą. Jie nori kurti savo verslą ir būti nepriklausomi bei kartais turi daugiau žinių, nei vadovai.
  • Trūksta žmonių, kurie turi „miksuotą“ išsilavinimą. Pavyzdžiui,  diplomai ir iš socialinių, ir iš tiksliųjų mokslų.
  • Migruojantys žmonės yra verslininkiškesni. Galima daryti verslus su tais žmonėmis, kurie emigravo. Arba darbe turėti bent po vieną užsienietį, tuomet viską kitaip pamatytumėte.
  • Lietuvoje dominuoja didelės įmonės, o mažos turi surasti sau nišą.
  • Paslaugos Lietuvoje nėra išvystytos. Atsiliekame pagal paslaugų kokybę.
  • Socialinis pasitikėjimas yra iškrypęs. Nepasitikime vieni kitais.

INOVACIJŲ RŪŠYS

PRODUKTO INOVACIJOS PASLAUGOS INOVACIJOS PROCESO INOVACIJOS
VADOVAS
INOVACIJŲ VYKDYTOJAI
IDĖJŲ GENERATORIAI

 

Kiekviena naujovė reikalauja inovatyvaus valdymo, todėl reikia paruošti vadovą, nuimti baimes ir tuomet pradėti elgtis kūrybiškai. Turėtume pagalvoti, kuriai inovacijų rūšiai priklausote ir kas toks esate. Yra trys inovacijų rūšys: produkto, paslaugos ir proceso inovacijos bei yra trys vaidmenys inovacijose: vadovo, vykdytojo ir idėjų generatoriaus. Pavyzdžiui, esate drabužių parduotuvės direktorius. Tai reiškia, kad esate iš produkto inovacijų ir vadovo vaidmenį užimate. Pavyzdžiui, esate marketingo specialistas, tai priklausote paslaugų inovacijų kategorijai ir turbūt  būsite tarp inovacijų vykdytojo ir idėjų generatoriaus. O gal būt esate, mokytojas, tai priklausysite proceso inovacijų rūšiai ir būsite turbūt tiek inovacijų vykdytojas, tiek idėjų generatorius.

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos