Ateities marketingo tendencijos

Marketingo tendencijosAtėjo laikas, kuomet vis daugiau investuojama į mobiliąją reklamą ir verslininkai vis daugiau skiria pinigų mobiliai reklamai, nei internetinei reklamai vartotojų kompiuteriuose.

Interneto rinkodaros tyrimų bendrovė „eMarketer“ pateikė duomenis, kad mobiliosios reklamos paklausa išaugo ir padidėjo išlaidos tokios rūšies reklamai. Šį pokytį paskatino besikeičiantys vartotojai. Taip yra todėl, kad išmaniuosius telefonus pasaulyje jau turi daugiau nei 2 mlrd. žmonių. Teigiama, kad jau iki 2020 metų keturi iš penkių suaugusiųjų naudosis išmaniaisiais telefonais.

Šią greitai augančios mobiliosios reklamos paklausą jau užsiima „Google“ ir „Facebook“. Jie suprato, kad tai puiki paslauga, kuri generuoja dideles pajamas. „Google“ ir „Facebook“ jau susigriebė 55 proc. visų mobiliosios reklamos investicijų.  Tačiau Marketingo Specialistai sako, kad šių bendrovių dominavimas dėl mobilios reklamos mažės, nes kitos technologijų grupės taip pat imasi naujų ir novatoriškų rinkodaros sprendimų.

Taigi, yra penkios naujos tendencijos, kurios ateityje tik stiprės ir įgaus dar didesnį pagreitį.

  • Viskas tampa automatizuota. Atsiranda programuojamasis reklamos pirkimas. Atsižvelgiant į vartotojų elgesį internete galima pirkti ir parduoti reklamos laiką pasitelkiant automatizuotus procesus. Taigi, ši tendencija persikels į išmaniuosius telefonus ir toks reklamos pardavimo būdas bus efektyvesnis nei tradicinis, klasikinis pardavimas. Taip pat pačią reklamą bus galima nukreipti tiksliau, kuri atitiks vartotojų poreikius ir charakteristikas.
  • Kūrybiškumas tampa labai svarbus. Tradicinės mobiliosios reklamos būna paprastos. Tačiau vis dažniau reikalaujama kūrybiškesnio ir įdomesnio reklamos sprendimo, įskaitant vaizdo klipus. Kūrybiškesniam reklamos pateikimui pasitarnauja išmaniosios technologijos ir didėjanti interneto sparta. Ateityje turėtų didėti reklamos formatų spektras ir nebebus tik paspaudimo ant reklamjuostės. Tai skatins žmonės labiau investuoti ir rinktis įvaizdinę komunikaciją.
  • Išmanieji telefonai suteikia daugiau informacijos apie vartotoją nei bet kokia kita media forma.  Galima nustatyti žmogaus vietą vos keliolikos metrų tikslumu. Taigi, naudojantis naujomis technologijos ir siekiant surasti tikslinę auditoriją, galima reklamą mobiliosios platformose nukreipti ten, kurioje vietoje tuo metu yra žmogus. Pavyzdžiui, JAV mažmeninės prekybos gigantas „Walmart“ vartotojams siunčia nuolaidų pasiūlymus tuomet, kai jie yra netoliese. Taigi, tokių išmanių technologijų dėka galima pasiekti klientus tuomet, kai jie tiesiog eina pro tam tikras parduotuves ir jiems išsiųsti viliojančius specialius pasiūlymus.
  • „Apple“ pristatė išmaniuosius laikrodžius. Šie laikrodžiai susilaukė iš ties didelio populiarumo. Tačiau reklamos ekspertai nemano, kad išmanieji laikrodžiai bus tinkami reklamai perduoti ir bendravimui su klientais, nes jų ekrano dydis tėra kaip didelis pašto ženklas. Didesnį dėmesį Marketingo Specialistai nukreipia į galimybę įdiegti išmaniuosiuose laikrodžiuose programėles, kurios leis reklamą nukreipti į vartotojų telefonus.
  • Technologijos apsijungs ir tikslinė reklama bus nukreipiama į vartotojų naudojamus skirtingus įrenginius. Taigi, su ta pačia reklama bus pasiektas vartotojas, kuris vienu metu naršo personaliniame kompiuteryje, po to išmaniajame telefone ir atvirkščiai. Anksčiau didesnis dėmesys būdavo skiriamas kompiuteriams. Kuo toliau, tuo labiau kompiuteriai ir mažieji įrenginiai susilygina ir reklama perduodama abiems technologijom.

Taigi, reklamos pobūdis pradeda keistis, ji nebebus paprasta, tik tekstu paremta ir kompiuteriuose rodoma reklama. Atsiranda mobilioji reklama, kuri pagrįsta kūrybiškumu ir novatoriškais sprendimais.