Sweepest internetinių konkursų platforma – naujas reklamos kanalas

Žaisti ir laimėti patinka bene kiekvienam, tačiau ne kiekvienas gali pasigirti fortūna.  Nepaisant to, lūkestis, kad galbūt šįkart sėkmė nusišypsos niekur nedingsta, kaip ir nedingsta šypsena nuo veido pamačius, kad esi vienas iš laimėtojų. Tokiomis emocijomis gyvena internetinės konkursų platformos sweepest.lt konkursų dalyviai, tačiau jei tu, vis dar esi tarp tų, kurie apie šį projektą girdi pirmą kartą reikia pradėti nuo pradžių.

Kas yra Sweepest?

Sweepest.lt – internetinių konkursų platforma, startavusi 2015-aisiais metais. Konkursų dalyviams patinka šluoti (angl. sweep) įvairius vertingus prizus: nuo namų apyvokos prekių ar madingų aksesuarų iki kelionių ir ekstremalių pramogų. Nenuostabu, kad per metus laiko sweepest draugų ir pasekėjų skaičius perkopė 25000  ir toliau intensyviai auga. Konkursų dalyvių gausu iš visos Lietuvos, skirtingo amžiaus, pomėgių ir išsilavinimo. Aktyviai dalyvaudamas  konkursuose ne tik turi galimybę laimėti, bet ir rinkdamas taškus už prisijungimus, draugų pakvietimus, vėliau juos gali keisti į Sweepest atributikos prizus.

Naujas reklamos kanalas

Daugelį vargina įkyriai iššokančios reklamos internete: jos trukdo susikaupti, sutelkti dėmesį ir dirbti. Google adwords padeda įmonėms pasiekti tikslinį vartotoją, tačiau paieškoje vedant raktažodį drauge atrandami ir konkurentai. Įmonėms kasdien tampa vis sunkiau pasiekti tikslinį vartotoją ir parodyti kuo teikiamos prekės ir paslaugos išsiskiria iš kitų. Sweepest konkursuose dalyvauti dalyviai pirmiausiai atvedami lūkesčio, kad galbūt šiandien pasiseks. Tai traukianti reklamos priemonė, kuria įmonė turi puikią progą prisistatyti ir sudominti. Skirtingai nei Facebook konkursai, Sweepest konkursai sėkmingi būna tik tuomet, kai stengiamasi dėl konkrečios konversijos. Skirtingi konkursų tipai leidžia konkursų organizatoriams didinti internetinių svetainių žinomumą, atlikti mini rinkos tyrimus, kaupti naujienlaiškių gavėjų duomenų bazę ar galiausiai skatinti pardavimus. Daugelis skeptikų teigia, kad konkursuose dalyvauja tik prizų „ištroškę“ dalyviai (angl. prize hunters), tačiau Sweepest integruota apsaugos sistema padedanti identifikuoti kiekvieną vartotoją ir suteikianti vienodus šansus laimėti visiems.

Viena platforma – kelios reklamos galimybės

Šių metų birželio mėnesį projektas pradėjo sėkmingomis integracijomis į didžiuosius media kanalus Lietuvoje tarp kurių: LNK grupės portalas alfa.lt ir Diena Media Group portalai: kauno.diena.lt, klaipeda.diena.lt, diena.lt ir kiti. Šiomis integracijomis konkursų organizatoriai turi dar didesnes reklamos galimybes.

Prie dinamiškos ir greitai kintančios aplinkos šiandien reikia prisitaikyti gan greitai. Vargu, ar neieškant naujų ir alternatyvių priemonių tai padaryti būtų įmanoma, kitais atvejais vargiai įmanoma. Sweepest –  didžiausia internetinių konkursų platforma, kur šiandien įmonės ir vartotojai vieni kitus suranda.

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos