Jūsų internetinė svetainė – tai Jūsų internetinio marketingo sistema, kuri kiekvieną mėnesį parduoda Jūsų prekes ar paslaugas

5 mechanizmai, sudarantys pinigų mašiną:

1) Teisingas interneto svetainės parengimas.

  • Ar jūsų interneto svetainė atrodo patikima?
  • Ar joje apsilankęs lankytojos lengvai randa tai, ką Jūs siūlote?
  • Ar navigacija patogi?
  • Ar svetainė greitai užsikrauna naršyklėje?
  • Ar nėra blaškančių iššokančių langų, įkyrios muzikos ar neprofesionalių filmukų?
  • Ar svetainė parodo Jūsų solidumą, saugumą dirbant su Jumis?

Tai yra maža dalis klausimų, kuriuos tiesiog privaloma atsakyti – taip. Jeigu nors į vieną atsakėte – ne, tai būtina pirmąjį mechanizmą taisyti. Interneto svetainei turi būti skiriamas ypatingas dėmesys ir jei nors viena detalė bus užmiršta, praleista ar netinka parengta, Jūsų pinigų mašina imk „“buksuoti“. Taigi, jei Jūsų internetinė svetainė nebus parengta pagal naujausias interneto tendencijas, Jūs negalėsite pereiti prie antrojo pinigų mašinos mechanizmo.

2) Lankytojų srautų pritraukimas. Lankytojų pritraukimas yra pati svarbiausia užduotis internetinio marketingo kompanijoje ar elektroniniame versle. Bet dažnai apie šią užduotį taip pat nėra deramai pagalvojama, jai nepasiruošiama.

  • Ar Jūsų interneto svetainė patenka į pirmuosius Google paieškos rezultatų puslapius pagal Jūsų produktams ar paslaugoms aktualius raktinius žodžius?
  • Ar jūs reguliariai stebite ir analizuojate lankytojų srautus savo interneto svetainėje?
  • Ar Jūs perkate reklamas, pritraukiančias tikslinę auditoriją ir matuojate jų efektyvumą?
  • Ar Jūs naudojate ir kitus nestandartinius būdus, kad pritrauktumėte potencialius savo klientus internete, kaip facebook marketingą, virusinę video rinkodarą?

Į šiuos klausimus taip pat privalu atsakyti – taip. Nes jeigu mes neužtikrinsime stabiliai augančio lankytojų srauto, mes prarasime galimybę sėkmingai pereiti prie trečiojo pinigų mašinos mechanizmo.

3) Lankytojų kontaktų gavimas. Didžiąją dalį kontaktų mes tiesiog prarasime, jeigu tinkamai neparengsime savo interneto svetainės ir neužtikrinsime lankytojų srautų. Ir tik įgyvendinę pirmus du etapus, mes galime sėkmingai rinkti ir auginti savo kontaktų bazę. Norint, kad žmonės paliktų savo kontaktus, mes turime paskatinti juos, palikdami jiems dovaną. Elektroninių paštų rinkimas nėra atgyvena, nes kas atsitiks, jeigu apkarpysite savo išlaidas internetinei reklamai ar google vėl pakeistų savo algoritmus ir svetainė nukristų paieškos rezultatų sąrašuose į apačią arba, kas būtų jei nuspręstumėte daryti didelį išpardavimą ar specialią akciją. Tam padaryti Jums vėl reiktų reklamos, kuri brangiai kainuotų ir nėra aišku ar ji pasiteisins, taigi nėra srautų, nėra pardavimų, bet jeigu turėtumėte nuolat augančia kontaktų bazę šios problemos nebūtų. Jūs turėtumėte sąrašą, su kuriuo reguliariai bendraujate ir šiam sąrašui praneštumėte savo naujienas ir taip galėtumėte padaryti puikius pardavimų rezultatus. Gali kilti klausimas, kodėl reikia el. paštų, jei turime daug facebook fanų? Atsakymas paprastas – Jūsų facebook fanai per dieną gauna tokį žinučių srautą, kad gali net nepastebėti arba jiems skiriamas skausmingas mažas dėmesys. Jūsų fanai turi gauti specialius, išsamesnius pasiūlymus elektroniniu paštu, kad daugiau nupirktų to, ką Jūs siūlote. Facebook tik tai gali būti labai efektyvi pagalbinė priemonė, papildomas įrankis prie elektroninio pašto rinkodaros.

4) El. laiškų siuntimo programa ir „follow – up“ kampanija. Jeigu mes tinkamai parengsime interneto svetainę, užtikrinsime reguliarių lankytojų srautų pritraukimą ir dovanodami savo sukurtą paslaugą, rinksime lankytojų kontaktus, mes niekaip neapsieisime be el. laiškų siuntimo programos. Juk rankiniu būdu po vieną nesiuntinėsime laiškų ir priminimų, tai būtų greitas kelias į mirtį prie kompiuterio. Taigi, mes turime viską automatizuoti. Sistema turi ne tik rinkti Jums kontaktus ir rūšiuoti, bet ir parodyti, kiek žmonių perskaitė Jūsų laiškus, kas atvertė laišką daugiau nei vieną kartą. Ši informacija padės Jums sužinoti, kas labiausiai susidomėjo pasiūlymu ir jiems parengti atskirus detalizuojančius pakartojimus.

5) Marketingo psichologija ir pardavimų internete skatinimas. Tai yra kritinis momentas. Jūs turite tinkamai pristatyti savo produktą ar paslaugą, jūs turite savo paslaugų ar prekių aprašymuose pateikti išsamią informaciją, kuri atsakytų į dažniausiai žmogui kylančius klausimus, prieštaravimus ir abejones. Jūs turite išmokti įtikinti žmones savo internetinių marketingo kampanijų metu, kad jūsų produktus ar paslaugas reikia užsakyti neatidėliojant, jūs turit parengti tokius pasiūlymus, kuriems žmogus tiesiog negalėtų atsispirti, jūs turite suteikti garantijas, kad žmogus žinotų, kad jis turi reikalų su rimta, patikima kompanija. Jūs turite žinoti, kaip žmonės priima sprendimus pirkti ir bendrauti su jais jų kalba. Jūs turite suteikti žmogui  daugybę loginių ir emocinių priežasčių, kurios skatintų jį pirkti iš Jūsų, būtent -  ne iš jų konkurentų, o iš Jūsų.

Šie penki mechanizmai ir sudaro pinigų mašiną. Ji nevažiuos ir negreitės, jeigu kažkuri mechanizmo dalis neveiks arba veiks nepakankamai. Tik su pinigų mašina jūs nepažįstamus žmones paversite savo draugais, o draugus Jūsų ištikimais klientais. Tik tinkamai pasiruošę, Jūs galėsite užtikrinti Jūsų įmonės prekių pirkimą internete. Ir tik Jūsų požiūris ir rimtas darbas leis netinginiauti ir neatidėlioti svarbų darbų ir teisingai vykdyti viso internetinio marketingo procesą. Jūs turite savo pinigų mašiną, tik ją reikia užvesti. Ji veiks ilgai ir sėkmingai, jeigu jos visi mechanizmai bus tinkamai parengti ir pritaikyti, bet tam puikiai suprantate reikia laiko, pastangų ir, žinoma, svarbiausia – žinių.

marketingo seminaras, mokymai

REGISTRUOKIS
JŪSŲ ĮMONĖS MARKETINGO AUDITAS IR KONSULTACIJA
tik 60 €
UŽSISAKYK
PROFESIONALIĄ INTERNETINĘ SVETAINĘ NUO…IKI
SU MOBILIA VERSIJA

Marketingo paslaugos, kainos