+37068462746|vaiva@marketingovaldymas.lt|Žalgirio g. 131 - 206, Vilnius

Holistinis Marketingas

holistinis marketingas

Kas yra holistinis marketingas ir kas jį sudaro?

Holistinis marketingas – tai marketingo programų, procesų bei veiksmų kūrimas, formavimas ir įgyvendinimas atsižvelgiant į šios dienos marketingo aktualijas, aplinkybes ir jo elementų tarpusavio ryšį. Holistinis marketingas teigia, kad marketinge svarbu viskas, todėl svarbu gebėti įžvelgti visumą. Holistinį marketingą sudaro:
• VIDINIS MARKTINGAS. Vidinis marketingas užtikrina, kad visi organizacijos nariai, ypač aukštesniosios grandies vadovai, laikosi atitinkamų marketingo principų.
• INTEGRUOTASIS MARKETINGAS, užtikrinantis, kad vertė kuriama, teikiama bei perteikiama labiausiai tinkančiomis ir suderintomis priemonėmis.
• SANTYKIŲ MARKETINGAS, užtikrinantis glaudžius, šalims naudingus santykius su vartotojais, paskirstymo kanalo nariais bei marketingo partneriais.
• SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS MARKETINGAS – etinio, aplinkosauginio, teisinio ir socialinio veiklos poveikio suvokimas.
Dar egzistuoja tokios sąvokos:
• INDIVIDUALUS MARKETINGAS – kuo geriau pritaikyti marketingą kiekvienam asmeniui.
• […]

Lojalumo, nuolaidų kortelių vertė

nuolaidu korteles

Ar lojalumo/nuolaidų kortelės (sistemos) Jums yra pridėtinė vertė?

Tyrimą atliko „Marketingo valdymas“ , 2017 m. gegužės mėn.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kaip vartotojai vertina lojalumo-nuolaidų korteles.

 1. Pirmas klausimas „Ar gauta nuolaidų/lojalumo kortelė Jus skatina dažniau apsipirkti toje organizacijoje?“. Pusė respondentų (50 proc.) atsakė, kad lojalumo-nuolaidos kortelės skatina juos dažniau apsipirkti toje organizacijoje, kurios nuolaidų kortelę turi. 42 proc. respondentų pasakė, kad tai neturi įtakos jų apsisprendimui pirkti ar ne pirkti dažniau toje organizacijoje.  O 8 proc. – paminėjo, kad kartais tai lemia, bet dažnai priklauso nuo paties produkto. Taigi, nuolaidų/lojalumo kortelės daugumą vartotojų skatina dažniau apsipirkti toje organizacijoje.

1 nuolaidu korteles

2. Antruoju klausimu buvo siekiama išsiaiškinti, […]

Vizitinės kortelės

vizitines korteles

Ar vizitinė kortelė – vis dar efektyvi reklamos priemonė?

Kiekvienas galėtų patvirtinti, jog didesnė verslo sklaida leidžia parduoti kur kas daugiau prekių ar paslaugų. Skirtingų komunikacijos priemonių gausa suteikia galimybę pasiekti tikslinį vartotoją, tačiau šiuo atveju svarbios ir nedidelės detalės, kurios ateityje gali nulemti verslo sėkmę. Viena iš jų – vizitinės kortelės. Nors šiais laikais apsikeisti kontaktine informacija galima ir paprastesniais būdais (elektroniniai laiškai, Facebook paskyros ir t.t.), ši priemonė iki šiol plačiai naudojama – ar toks būdas vis dar efektyvus?

Vizitinės kortelės – neįpareigojanti, tačiau tuo pačiu naudinga priemonė norint priminti apie save ar savo verslą, tačiau šiuo klausimu itin svarbus jų pateikimas. Nusprendus, jog vizitinės kortelės yra reikalingos, vertėtų negailėti joms pinigų ir pasigaminti išties kokybiškus gaminius, […]

Virtuali nuolaidų kortelė telefone VIPVIP

Nauda klientui

Virtuali Nuolaidų kortelė 

Pristatome kompanijos Business Process Technologies pasiūlymą verslui.

Tai mobili programėlė VIPVIP – virtuali nuolaidų kortelė telefone. Ją parsisiuntęs klientas iš karto gauną numatytą procentinę nuolaidą, kurią gali pasididinti rekomenduodamas šią nuolaidų kortelę draugams. Taip pat klientas su šia kortele mato visas kompanijos naujienas, akcijas, gali vienu mygtuko paspaudimu rezervuoti stalą restorane, laiką pas kirpėją ar susisiekti su įmone.

Programėlės nauda verslo savininkui:

  1. Paprasta pasiekti klientus neinvestuojant papildomų pinigų sms pranešimams, naujienlaiškiams, reklamai. Programėlę turintys klientai visą informaciją mato realiu laiku ir patogiai telefone.
  2. Nereikia investuoti į plastikinių kortelių klientams gamybą.
  3. Nereikia investuoti į mobilios programėlės (APS) sukūrimą, išlaikymą.
  4. Rekomendacijų programa skatina klientus dalintis programėle tarp draugų ir pažįstamų. Taip nuolat didinamas klientų ratas.
  5. Nuolat vykdomi pakartotiniai pardavimai.

Idealiai tinka restoranams, kavinėms, parduotuvėms, grožio […]

Remarketingas ir GDN

remarketingas

Kas yra remarketingas ir kas yra GDN?

Lankytojas, kuris užsuko į Jūsų internetinę svetainę, kol kas yra tik potencialus pirkėjas – tam, kad jis nuspręstų pasinaudoti siūloma preke ar paslauga, jam gali prireikti daugiau laiko.  Kaip dar kartą atsidurti kliento akiratyje ir užtikrinti, jog jo apsilankymas pavirstų sėkminga konversija?

Šiuo atveju gali padėti remarketingas – procesas, kurio dėka buvę puslapio lankytojai ir toliau internete mato Jūsų reklamą. Iš esmės tai gali būti vadinama ir klientų persekiojimu, tačiau toks pakartotinės rinkodaros metodas pasiteisina, jeigu iš tikrųjų turite gerą pasiūlymą savo klientams. Veikimo principas labai paprastas: po pirmojo apsilankymo Jūsų tinklalapyje, lankytojo naršyklė įsimena „Google AdWords“ sistemą (tam naudojamas specialus kodas) ir vėliau jam apsilankius kitoje svetainėje, kuri naudoja tą patį […]

Teisingas facebook administravimas

facebook administravimas

Kaip gauti daugiau like savo prekės ženklo puslapiui?

Norint pasiekti sėkmę Facebooke Jums reikia sudominti bendruomenę. Jeigu nesudominsite auditorijos, tai niekas nematys ir neskaitys Jūsų turinio, o dėl to bus sunku sukurti supratimą apie Jūsų prekės ženklą.

Tačiau, straipsnis yra ne tik apie facebook like kiekį, bet ir apie jų kokybę. Jums reikia patraukti teisingą auditoriją ir sudominti juos. Pasiekti gerus rezultatus Facebook galima pasinaudojus bendrumo jausmu ir supratimu kaip Facebook veikia. Būtina naudoti nemokamus socialinės medijos stebėjimo įrankius, kurie padeda sutvarkyti tinkamai savo puslapį.

Taigi, pristatome 10 būdų, kurie padidina Jūsų verslo Facebook puslapio like kokybę:

  • Optimizuokite savo puslapio informaciją. Dažniausiai, ką mato žmonės iš Jūsų kompanijos Facebook puslapio, tai profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką ir trumpą aprašymą. […]

Socialinis marketingas

socialus marketingas

Kaip pasiekti, kad komunikacija socialiniame tinkle būtų efektyvi?

Komunikacijos sėkmės priklauso nuo:

  1. Socialinė žiniasklaida yra dvikryptė, nuolatinė komunikacija, pokalbis, temų inicijavimas. Būtina kelti diskusijas, atsakinėti, reaguoti į žmonių komentarus.
  2. Bendradarbiavimas. Žmonėms siūlyti kažką iš savo pusės, pavyzdžiui, teikti informaciją, kurios niekas daugiau neturi.
  3. Mokymas. Išmokyti žmones, kaip kažką įdomiau pasidaryti, naujų dalykų pamokyti.
  4. Pramogos. Pateikti įdomią informaciją, kuri linksmintų žmones.

10 žingsnių programa, kaip pradėti savo efektyvią komunikaciją socialiniame tinkle:

  1. Prisiregistravimas socialiniame tinkle. Nusiteikti, kad einu į socialinę žiniasklaidą ir, kad turiu, ką ten pasakyti. Tik tuomet susikurti savo paskyrą.
  2. Susipažinimas. Ateiname ten, kur jau vyksta bendravimas. Nereikia iškart atėjus šaukti „Aš čia“. Reikia nueiti į tas grupes, kurios Jums įdomios. Suprasti, kas vyksta Jūsų srityje. Galbūt apie Jus jau socialiniame tinkle […]

Nemokamas Google renginys

GOOGLE SEMINARAS

Internetas – Jūsų verslo varomoji jėga

  • 2017 m. kovo 30 dieną. 9 -13 val.
  • Vilnius Tech Park konferencijų salė, Antakalnio g. 17, Vilnius, Vilnius, Lithuania

Agentūros “MARKETINGO VALDYMAS” partneris UAB “Sinergija Verslui” ir “Google” komanda padės Jums padaryti pirmą žingsnį kuriant skaitmeninę strategiją!

ATEIK | SUŽINOK | VEIK!

Nepraleisk progos gauti žinių, už kurias neteks mokėti.

REGISTRUOTIS

Internetas ar televizija?

tv ar internetas

Internetas ir televizija išlieka efektyviausios reklamos priemonės

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Kantar TNS“ 2016 metais atliko reklamos monitoringą. Monitoringo analizė parodė, kad Lietuvoje reklamos apimtys padidėjo 9,3 proc. 2016 metais lyginant su 2015 metais.

Labiausiai reklamos apimtys paaugo interneto, lauko video, TV ir reklamos kine, […]

Rinkos tyrimai. Kaip juos atlikti?

rinkos tyrimai, marketingo valdymas

Kaip atlikti rinkos tyrimą?

Rinkos tyrimai yra atliekami rinkos tyrimų kompanijų, tačiau galima rinkos tyrimą atlikti ir patiems įmonės darbuotojams.
Jeigu nutarėte rinkos tyrimą atlikti savarankiškai, Jums reikia apgalvoti apie:
• Kokią tiksliai sritį tirsite. Ar tyrimas bus susijęs su reklama, komercine veikla, produktų pardavimu, prekių gamyba? Ir nusistatykite, ką siekiate išsiaiškinti: kas yra Jūsų potencialūs pirkėjai, kokie jų lūkesčiai, koks jų galimas požiūris į naują gaminį. O galbūt norite pamatuoti reklamos kampanijos efektyvumą?
• Koks Jūsų tyrimo objektas. Ši vieta yra labai svarbi atliekant rinkos tyrimą, todėl rekomenduojame pasitarti su rinkos tyrimų specialistais arba kolegomis. Turite atsakyti į klausimą, ką tiriate ir ką šis tyrimas turi parodyti. Kitaip tariant, kokią problemą siekiate išspręsti savo tyrimu?
• Kokia situacija rinkoje. Panagrinėkite, […]